آهنگ ها در مورد مدرسه: سرگرم کننده، انگیزه بازگشت به مدرسه لیست پخش

ممکن است پس از یک تابستان دور از کار، انگیزه گرفتن سخت باشد. به علاوه، اگر همه شما شده است گوش دادن به آهنگ سف

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

ممکن است پس از یک تابستان دور از کار، انگیزه گرفتن سخت باشد. به علاوه، اگر همه شما شده است گوش دادن به آهنگ سفر جاده و لیست پخش روز ساحل، شما احتمالا نیاز به سر خود را در بازی برای این ترم. درمان کامل این است که گوش دادن به آهنگ در مورد مدرسه و یادگیری! چه راه بهتری برای در ذهن داشت درست برای توجه داشته باشید گرفتن و میان مدت؟

"ABC" توسط جکسون 5

اگر شما می خواهید به گوش دادن به یک لیست پخش بازگشت به مدرسه، شما باید برای شروع در ابتدا. درسته - ABCs مایکل جکسون جوان به شما همه چیز شما نیاز دارید که در مورد الفبای در این پاپ ، آهنگ کلاسیک یاد می دهد. اگر شما نیاز به یک آهنگ خوب برای ایجاد انگیزه خود را قبل از یک آزمون (و یا حتی فقط به فشار خود را به شروع به کار), این یکی از کامل است!

"ما می رویم به دوستان" توسط راه راه سفید

حالا که برای ترم هیجان زده شده اید، استرس ممکن است در حال تنظیم شدن باشد. این آهنگ کامل برای یادآوری خود تان از چقدر لذت می تواند به دوستان جدید و پیاده روی مسالمت آمیز به کلاس است. اگر چه پیاده روی های مسالمت آمیز خود را به کلاس در حال حاضر کمی کوتاه تر (فکر می کنم آشپزخانه به اتاق خواب), این آهنگ هنوز هم مقدار کاملی از دلتنگی را به شما احساس هیجان زده در مورد مدرسه. پوشش جک جانسون نیز گوش دادن واقعا خوب است، اگر که بیشتر پرحرفی خود را.

"زیبایی مدرسه رها" فرانکی اوالون (ازفیلم"گریس")

من مطمئن نیستم که این آهنگ الهام بخش است یا تا مقداری افسرده کننده. از یک طرف، تعقیب رویاهایتان بسیار عالی است و گاهی اوقات این کار مستلزم رها کردن مدرسه (یا انقیاد برای یک ترم) است. از طرف دیگر، فکر رها کردن از مدرسه و سپس پشیمان کردن از آن وحشتناک است. با این وجود، این آهنگ بزرگ، سرد و آهسته است که سرگرم کننده برای گوش دادن به است. احساس کمی تنبل و بی انگیزه؟ این آهنگ شما را حتی عمیق تر به آن خلق و خوی غرق, اما در راه خوب (امیدوارم).

"آجری دیگر در دیوار" از پینک فلوید

از کلاس ها احساس مریضی میکنی؟ پروفسور ها بعد از سخنرانی بهت تکالیف بزرگی میدن؟ میان ترم شما یک هفته بعد از اولین روز کلاس هاست؟ این آهنگ مناسب برای بیرون کردن خشم کمی از تمام بخش های خسته کننده مدرسه، و به شما الهام بخش به شاخه از همنتی مورد نیاز برای برخی از کلاس های خود را. شاید نه بهترین آهنگ برای گرفتن انگیزه ، اما برای آزاد کردن تنش پس از مسابقه؟ قطعا.

"Get'cha Head in the Game" from "HighSchool Musical"

چه کار می کنید? ميان ترم تو 5 دقيقه ديگه هست و هنوز مگه تو ي تيتاک هستي؟ خوبه که فقط وقت کافی برای گوش دادن به این آهنگ و پمپ کردن خودت رو به تمرکز داری. برای بعضی از افراد، این آهنگ می تواند احساس فوق العاده دلتنگی، اما آن را نیز یک آهنگ سرگرم کننده برای کمک به خودتان هیجان زده!

"پانزده" توسط تیلور سویفت

خوب، معلوم شد که سرت به اندازه کافی سریع در بازی نبود و میان ترم هم اینقدر خوب پیش نرفت. پانزده" فقط چیزی است که شما نیاز به احساس کمی خلق و خوی و غمگین در مورد مدرسه و تمام خاطرات خود را از زمانی که شما شروع به مطالعه برای آزمایش یک ماه زود است. کالج زمان زیادی از اولین است ، و این آهنگ بزرگ برای شروع سال خود را آغاز می شود.

"من و جولیو پایین کنار حیاط مدرسه" توسط پل سیمون

vibes بزرگ و آهنگ بزرگ برای مطالعه سرد (اگر که همیشه اتفاق می افتد، که، برای من، در مورد یک بار یک ترم). سپس دوباره، شاید پخش موسیقی شاد کلید داشتن جلسات مطالعه سرگرم کننده تر است. وقتی سایمون می گوید: «خوب من در راه هستم، نمی دانم کجا می رم»، این احساس بسیار مستعد برای توصیف این است که چه احساسی نسبت به بعضی از کلاس هایم دارم.

#نانوشته" توسط ناتاشا بادینگفیلد

این آهنگ کامل برای در بر داشت بلوک نویسنده است که هر بار که شما یک مقاله جدید بالا می آید. این آهنگ دقیقا به شما کمک نمی کند که قلم به کاغذ ببندید، اما اگر شما نیاز به چیزی برای تأیید انتخاب خود را به تحقير، این است. همچنین این استعاره بزرگی است برای احساس کمی مطمئن نیستید که در آن ترم آینده به شما نیاز خواهد داشت! اگر به جای انگیزه کاری به انگیزه زندگی نیاز دارید، به این آهنگ کلاسیک دوهزار مُهگوش بده.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن