متاسفم متاسفم

ترم آخر من اختصاص داده بود به بدترین گروه من تا به حال به کار در طول چهار سال در دانشگاه برکلی است. این بود یک

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

ترم آخر من اختصاص داده بود به بدترین گروه من تا به حال به کار در طول چهار سال در دانشگاه برکلی است. این بود یک تیم برای یک ماموریت و یا فقط برخی از تصادفی پروژه — آن را به ارزش 40 درصد از درجه ما و در برابر همه منطق همسالان من نشان داد به هیچ وجه قصد در شرکت.

"من امیدوارم که همه به خوبی انجام می دهند!" من می خواهم نوع است. "متاسفم برای این دو متن اما ما کاغذ است که قرار است فردا. خیلی متاسفم برای درخواست دوباره, اما اگر شما نمی تواند انجام بخشی خود را, لطفا اجازه دهید من می دانم."

من صرف زمان زیادی تهیه شرمندگی متون به ارسال گروه من به آرامی آنها را تشویق به در نظر گرفتن کلیک بر روی ما را در گوگل Doc, به عنوان آن را در زمان به واقع فقط نوشتن و ارسال انتساب آنها را به جای. صرف نظر از من بهتر حس nudging من با یادآوری این که من نباید اجازه دهید هر کس دیگری اعتبار برای کار من, من تا به حال یک مقاومت غریزه به عذرخواهی می کنیم. این سخت بود برای توجیه همدلی برای یک تیم بی — نیاز به حساب من implorations و تردید من در صراحت خواستار از مردم بدون احساس موظف به کوسن ضربه — اما من تایپ آن و آمار ارسال به هر حال.

من معتقدم که وجود دارد این است که قدرت در شفقت. همه ما به احتمال زیاد در سمت گیرنده از slapdash نظرات یا بد فکر کردن متن که قابلیت برش عمیق تر از لازم است. داشتن بینش به احساسات دیگران مهم است. اما به عنوان یک دانشجوی فارغ التحصیل در حال آماده شدن برای مقابله با دنیای واقعی من در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای آگاه از نیاز به نشان دادن اعتماد به نفس و استحکام ضامن در حرف و عمل — و نه برای مردم دیگر را ببینید اما برای افزایش داخلی ایمان من در خود من در نظرات و تصمیم گیری.

من introspections نشان داد سه دسته کلی عذر خواهی. وجود مهربان با عرض پوزش — مانند زمانی که کسی کنار شما قطره یک پشته از مقالات و شما اذعان رویداد ناگوار قبل از شما. پس از آن وجود دارد متاسفم برای زمانی که شما چیزی را اشتباه انجام دهید و یا زمانی که یک وضعیت که در واقع حکم واقعی عذرخواهی مطرح می شود.

اما در نهایت و بیشترین مشکل زمانی است که یک فرد اغلب زن — است preconditioned به عذر خواهی برای چیزهای کوچک. شما می دانید صحبت کردن, راه رفتن, گذشته, کسی, پیام کوتاه همکلاسی برای انجام پروژه های خود تنفس موجود است.

یک 2015 نیویورک تایمز op-ed تشریح چگونگی بسیاری از زنان با لینک عذر خواهی با یک مفهوم ادب. به عنوان یک قربانی تاسف از سریال عذرخواهی من اغلب اندیشیدن در نگاه به گذشته در مورد من تصمیم به قرار دادن یک لرزان "متاسفم" در غیر این صورت به یک جمله مختصر و مفید. من به طور اجتنابناپذیری پر کردن شکاف در گفتگو با کلمه مخوف — نه به عنوان یک عذرخواهی و یا لزوما یک پشیمانی ندارم اما به جای تلاش به نظر می رسد بیشتر متمایل و بی خیال.

اما چرا این حتی مهم است ؟ مبهم گرایش به توانم عجیب و غریب ببخشید لزوما صدا مانند یک معامله بزرگ است. اما آن را قطعا یکی است.

لفظی معانی و پیامدهای آن می تواند بسیار تاثیر قصد و توانایی. بررسی کسب و کار هاروارد منتشر شد یک پادکست در آن "زنان در محل کار" سری که توصیف کلامی blips از مرتب کردن بر اساس به عنوان "به حداقل رساندن زبان است." این شیوه صحبت کردن به نظر می رسد ناچیز اما ثابت می شود تحقیرآمیز به زنان است. با توجه به پادکست های گاه به گاه عذرخواهی — چه در شخص و یا بیش از پیام — نشان می دهد یک فرد در گسل است که باعث می شود یک نگاه کمتر صالح از آنها هستند و می تواند تاثیر منفی حرفه ای پیشرفت.

در تلاش به سوی تبدیل شدن به یک معتبر تر صدای خود در سر من کشف کرده ام که من نه تنها در دست و پنجه نرم کردن با تاثیر از چنین زبان انگلیسی دوبله. نرم افزار مرورگر فرمت جاست به نام "نه فقط ببخشید" اشاره می کند زمانی که من با استفاده از لرزان عبارات. برجسته هر "من مطمئن نیستم اما" یا "شاید ما می توانیم" را در ایمیل حیرت زده من, آن را به عنوان تجسم فرکانس که با قطعیت تضعیف شده است پیام های من.

به وضوح و گفت متاسف است که بزرگتر از دو هجا کلمه. به آموزش مجدد ذهن من به چشم پوشیدن از آن من شده است با توجه به ارتباطات است. روز دیگر من ایمیل گروه درخواست به reschedule جلسه چون من در دسترس نیست و در طول زمان آنها را به حال میله میله. من آگاهانه از مطالعه حذف "با عرض پوزش برای ناراحتی اما ..." که من خارش به تایپ کردن. من تا به حال به دلیل کمی متاسفم. آخر هفته گذشته من منتظر تا صبح روز بعد به پاسخ به ایمیل من شنبه شب و از من عذر خواهی نیست پاسخ بلافاصله.

من مانند بسیاری از دانش آموزان نشسته طریق کلاس های مجازی در وسط گیر کرده بود دیگر دلتنگ گروه پروژه این ترم. اما من عبارت دیگر به جای نامتناسب تعهد در خودم. دور پاک کردن غیر ضروری عذر خواهی برداشته یک بار روانی. با در نظر گرفتن سرزنش دور از خودم, من قادر به کار در تیم سازنده تر. برداشتن گام های کوچک از مرتب کردن بر اساس به اصلاح خود من قدرت و برای تدریس به خودم که من مجاز به هدف بالا به جای کشیدن خودم پایین است و به من کمک کرد تا تبدیل شدن به بیشتر خود مطمئن و با اعتماد به نفس. با توجه به کلمات خود و افکار و ناخودآگاه گرایش را تحت تاثیر قرار داده من به فکر می کنم مثبت و پروژه افکار من بیشتر فصاحت. به عنوان بسیاری از ما نیاز به کار هدفمند برای صعود به صفوف. این که آیا آن یک گروه و واگذاری پروژه های شرکت های بزرگ و یا گاه به گاه متن من مصمم هستم برای نمایش قدرت به جای ضعف — متاسفم کنه.

"خاموش ضرب و شتم" ستون نوشته شده توسط روزانه کال کارکنان تا ترم تابستان به طور منظم به نظر نویسندگان انتخاب شده اند. تماس با افکار میز در [email protected] و یا به دنبال ما در توییتر @dailycalopinion.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن