ببخشید Remo درایو آلبوم جدید است که هنوز هم نه به عنوان خوب به عنوان Greatest Hits'

درجه: 3.0/5.0 در سال 2017, مینه سوتا را Remo رانندگی به سرقت برده قلب جایگزین ایمو emo کودکان و نوجوانان در سر

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

درجه: 3.0/5.0

در سال 2017, مینه سوتا را Remo رانندگی به سرقت برده قلب جایگزین ایمو emo کودکان و نوجوانان در سراسر جهان با آن اولین آلبوم Greatest Hits. در سال 2020 این گروه است که به شدت به تغییر چرخ دنده ها. آیا این بهتر است ؟ به خصوص نیست اما قطعا جایی رفتن.

Remo درایو در حال حاضر ساخته شده است تا از برادران اریک و استفان Paulson, سر به فلک کشید در زیر زمین ایمو emo پانک و راک آلترناتیو برای آن جذابیت پسرانه, تحت, قدیمی آهنگسازی و اجرای پر جنب و جوش. اما پس از گروه امضا به Epitaph Records و کاهش درامر سام Mathys از صف فقط پس از اولین انتشار آلبوم, همه چیز نبوده است ،

گروه, جدیدترین رکورد های یک پرتره از یک مرد زشتمنتشر شد 26 ژوئن به عنوان گروه تاریخ و آلبوم. سبک اولین و جدیدترین آلبوم فقط نمی تواند خیلی متفاوت تر — در حالی که دو حفظ نکات پانک در تولید آنها سبک های, این رکورد جدید است و بیشتر روانگردان از "Strawberita."

دومین آلبوم منتشر شده در 2019, طبیعی, روزمره تخریبمشخص شده واقعی در بین این گروه از نظر نوع تغییر دهید. این رکورد اضافه شده برخی از مواد آلی indie folk, عناصر, اما نگهداری به طور کلی جایگزین نور, پانک راک, صدا. یک پرتره از یک مرد زشتاست heartland پهلوانان محروم از هر پانک عناصر در حمایت از تئاتر سنگ.

آن را بدون شک که instrumentals در Remo درایو ها همواره بی عیب و نقص پس از 2017. این می تواند همیشه نمی توان گفت برای خواننده.

به عنوان خواننده اریک پالسون رونق در سال 2017, بازگشت هنگامی که گروه کاهش یافت و به جوان تر جایگزین محور جمعیت و کمی از آواز thrashiness مناسب مانند یک وانت-شطرنجی دستکش. این سبک تولید نمی کند خط با همه جدید گروه موسیقی و هنوز پالسون برادران هنوز در تلاش برای آن را به کار.

یک پرتره از یک مرد زشت's برای اولین بار آهنگ "راهنمای زندگی," نمایش این حق کردن خفاش: در حالی که گیتار و درام نشان می دهد این گروه تجربه این خواننده که هنوز هم صدا مانند آنها در حال demoed نه زندگی کاملا به کیفیت خود را پشتوانه تن. صدای آنها بهترین رام خاموش پل با اشاره انگشتان دست در تمیز برش دروس برای بودن بیش از حد جسورانه و تلفظ.

این enunciated درام جدید Remo رانندگی متناسب با سن بسیار بهتر در این آلبوم سرب تک "ستاره عبادت است." در اینجا این گروه به نظر می رسد که منتقل راحت تر به یک Americana ساز و برگ. جزئی آکورد حلقه سنگین پشت "تسبیح" تغزلی عبارات — آن را سخت به این باور بود که تا به حال همان گروه که تولید "Yer Killin' من است."

و در پایان هیچ مشکلی با تعویض ژانرهای. این آشکار است که پالسون برادران بالغ شده در مهارت های خود را و گسترش موسیقی خود را تحت تاثیر قرار, اما به نظر می رسد آنها هنوز در تلاش برای ایجاد, قدیمی, تسلط استعدادهای مناسب ناشیانه به این جدید صوتی زیبایی. تنها جایی که در آن طرفداران می توانید واقعا دلتنگ صدای در outro از "عاشقانه واقعی زندگی" — یکی از آلبوم تنها در مکان های که در آن اریک پالسون کمربند است که واقعا انجام می شود عدالت است.

چه Remo درایو همواره سرآمد در حال نفیس آهنگ نرم افزارهای رشته معماری و دیگران. پایان "ستاره عبادت" می آمیزد تقریبا یکپارچه به آهنگ بعدی "مرد مرده" تنها اندکی تغییر تن افزایش روشنایی برای مطابقت با دومی آهنگ شادمان تر احساس می کنم.

در همان طول موج گروه تحت فشار قرار دادند و انتظارات در نظر تغزل. "اگر من تا به حال نگاه بیش از حد عمیق در فکر" یکی از شاعرانه ترین آهنگ ها در زیر تیره تر موضوع اما گفتن یک داستان گیج از درگیری های داخلی.

اما عجیب و غریب ترین آهنگ این آلبوم بدون شک "شب من ربوده Remo درایو." در اصل این آهنگ snaps در پشت هر فن که هنوز هم فکر می کند که باند رفت و سراشیبی پس از Greatest Hits. "اریک و من هم از دوستان" این آیه باز شروع می شود و آهنگ با استفاده از عبارت "شما killin' من" برای مقابله با آن اولین ضربه تک.

این گروه را یک نقطه خوب: هیچ نیاز به مقایسه آن زمان صدا به صدا بدیهی است که نه بازگشت به. اما تا زمانی که Remo درایو واقعا افتاده به راحت نقطه در آن ژانر جدید اجازه دهید مقایسه حلقه.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن