صدای موسیقی: Cumberland دره مدرسه موسیقی می رود مجازی

Kellen Stepler برای افکار عمومیانتشار: 10:00 AM EDT Jul 1, 2020در کامبرلند دره مدرسه موسیقی (CVSM) در این صفحه

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

در کامبرلند دره مدرسه موسیقی (CVSM) در این صفحه نمایش زنده با صدای موسیقی.

در مارس 16, CVSM لغو فرد آموزش در پاسخ به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ COVID-19 محدودیت. اخلال در پایان بهار ترم دانشجویان و استادان تا به حال به انتقال از فرد آموزش مجازی یادگیری به طور نامحدود.

نشان می دهد باید آنلاین

CVSM مدرسان مانند Musikgarten معلم و CVSM مدیر برنامه هدر کلاین استفاده از انواع سیستم عامل های آنلاین مانند YouTube, Facebook و Instagram زندگی و زوم به ایجاد کلاس درس مجازی.

Musikgarten یک کلاس برای نوزادان تا 3 ساله میزبان فعالیت های برای کودکان جوان برای پیوند با موسیقی است. در حال حاضر فعالیت خواهد بود مناسب برای خانواده ها برای شرکت در کلاس در خانه – برای مثال با استفاده از یک ظرف پر از برنج یا لوبیا به جای واقعی واقعی شاکر استفاده می کنند در کلاس.

"ما در بر داشت راه هایی که خانواده ها هنوز هم می توانید اتصال و استفاده از اشیاء خانگی اگر آنها را به موسیقی" کلاین گفت. "ما نمیفهمد راه های اطراف بودن در کلاس درس و هنوز هم داشتن که همان تجربه موسیقی با خانواده در خانه های خود."

با چنین یک جوان گروه سنی پدر و مادر نیاز به حضور Musikgarten با فرزند خود را. در زوم کلاس درس کلاین گفت: وجود برخی از تنظیمات در مراحل اولیه به دانش آموزان در درس.

"قطعا وجود دارد این است که نه کاملا نامزدی به عنوان شما را در فرد به خاطر آنها به دنبال در یک صفحه" کلاین گفت. "حتی اگر آن را نمی, همان, هنوز هم وجود دارد این است که قابلیت داشتن تعامل با آنها است."

مورین Spang تا به حال دو فرزند ثبت نام در CVSM مجازی درس: 6-سال-آلیس و 4 ساله لیام. لیام ثبت نام کرده بود در Musikgarten.

"او لذت می برد از دیدن معلم در تلویزیون" Spang گفت. "شوهر من و من تا به حال سرگرم کننده انجام فعالیت های خود را با او. آن را خوب است برای ارتباط برقرار کردن به عنوان یک خانواده در حالی که انجام آن."

یکی از مزایای این کلاس آنلاین Spang گفته شد که این درس می تواند ثبت شود و به انجام دوباره.

"این به شما می دهد بیشتر قدردانی برای آنچه که معلمان در حال انجام" Spang گفت. "شما می توانید آن را برای خودتان ببینید و یک چشم انداز است که شما معمولا نمی توانید."

اتاق در مقابل زوم

زوم کلاین گفت: بهترین پلت فرم برای استفاده با توجه به تعامل بین مربی و دانش آموزان است.

"در زوم آن را احساس بیشتر شبیه به یک کلاس محیط زیست به دلیل هر کس می تواند هر یک از دیگر" کلاین گفت.

کلاین مورد بحث که با زوم مدرسان مجبور به انطباق با حدود تاخیرهای و تاخیر آمد که با این فن آوری است.

"با تاخیر در صدا شما می توانید لزوما بخوان همه با هم مانند شما را در یک اتاق" کلاین گفت. "بنابراین ما تا به حال به فکر می کنم در اطراف ما چگونه می تواند هنوز هم احساس می کنم ما در حال آواز خواندن با هم و شرکت در یک بار."

"این فقط پایین آمد به تلاش برای کشف کردن فعالیت خاص است که ما می خواهم به انجام و تصمیم گیری اگر تاخیر در حال رفتن به بیش از حد است که ما یا باید برای تغییر این فعالیت به چیزی کمی متفاوت و یا قطع و شرکت کنندگان در حالی که ما همه آواز به طوری که این مربی است که هنوز هم شنیده می شود اما هر کس دیگری شنیده نمی شود در همان زمان" کلاین گفت.

علامت Bryson که پسر Nate شد ثبت نام در درس پیانو برای ترم بهار اشاره کرد "بدون درز" انتقال به مجازی درس برای خانواده اش است.

"انتقال اتفاق افتاد خیلی سریع" Bryson گفت. "مدرسه شد و در حال اجرا با آنلاین درس اول هفته است."

برای Bryson که خانواده تا به حال چندین کودکان ثبت نام شده در درس آن را بیش از حد سخت به کار در اطراف برخی از ناراحتی های جزئی که با یادگیری موسیقی تقریبا.

"ما تا به حال برای پیدا کردن نقطه سمت راست برای iPad که در آن معلم می تواند دست خود را, اما بچه ها نمی نیاز به جرثقیل گردن خود را به دیدن معلم" Bryson گفت. "گاهی اوقات معلم هنوز هم نیاز به دیدن یک نمای بالا به پایین به طوری که ما تا به حال به حرکت اپل در اطراف به طوری که آنها می توانید ببینید. پیگیری از همه زوم برنامه با مدرسه و درس و کار بود و احتمالا بزرگترین چالش است."

برخی از دانش آموزان قادر به ثبت نام برای کلاس به دلیل پلت فرم آنلاین.

"ما در واقع تا به حال برخی از مردم برای آن ثبت نام فقط به خاطر آن بود که مجازی" کلاین گفت. "ما باید برخی از دانش آموزان از فردریک MD منطقه را امضا کرده اند تا برای درس های درام عملا و ما باید کسی از تگزاس است که برای یک امضا از ما voiceover کلاس."

بیشتر: پیمانکار دفاعی به مجسمه ساز: Mercersburg انسان با استفاده از همه گیر برای حرفه ای خلاق تغییر

بیشتر: چمبرسبورگ ضربی شیوه نقاره چهار ساعت در روز در حالی که مدرسه بسته است

بیشتر: "یک پرستار را دوست دارم:' کیستون مراقبت فوری مدیر می نویسد: به عنوان ترانه با تشکر از شما برای پرستاران همکار

دور از تشویق مجازی

در بهار از لغو CVSM بود و هنوز هم قادر به نگه داشتن پایان ترم رسیتال از طریق زوم.

"ما به پایان رسید تا داشتن سه دانشجو رسیتال که کامل بودند" کلاین گفت. "ما تا به حال یک تنوع خوب از ابزار و بسیار خوب در محدوده سنی از دانش آموزانی که تصمیم به انجام است."

دانش آموزان هم می تواند ارسال یک ویدیو به کلاین برای او به بازی از پایان بازی و یا بازی آن زندگی می کنند. مخاطبان شد خاموش در طول اجرای برنامه شد اما پس از آن سازمان ملل خاموش به واکنش نشان می دهند.

"آنها قادر به تشویق و اگر آنها را نداشته صوتی آنها می تواند نوشتن در چت می گویند کار خوب" کلاین گفت. "این واقعا نشاط بخشی و یک تجربه فوق العاده است."

CVSM را ارائه مجازی دروس برای تمام سنین و تجربه است.

"وجود دارد مزایای هر دو (حضوری و آموزش مجازی)" کلاین گفت. "این قطعا باز چشم ما به فرصت هایی که ما داریم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن