South central Pa. ساکنان بحث نژاد پرستی سیاه زندگی ماده تظاهرات در شهرهای کوچک

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 9:31 AM EDT Jul 10, 2020مثل همه پدر و مادر Ystein Mitchell نگرانی

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

مثل همه پدر و مادر Ystein Mitchell نگرانی برای ایمنی از فرزند خود.

اما به عنوان یک مرد سیاه و سفید او نیز به نگرانی در مورد اینکه آیا فرزند خود را نژاد پرستی بودن او.

"این غم انگیز است که من باید بگویم بچه من در مورد نژاد پرستی و تعصب مردم" Mitchell, 27, گفت:.

میچل یک کارآفرین و صاحب نام تجاری دارای 5 سال اخیر و پس از تعامل با همسایه که پسر خود را شاهد, او تا به حال به او بگویید در مورد نژاد پرستی.

"من تا به حال به او توضیح دهید که وجود دارد این است که برخی از مردم که ممکن است مانند او من و یا او فقط صرفا به خاطر ما رنگ پوست و یا از ما نژادی پس زمینه و یا دین ما. ... بنابراین من به او توضیح داد ... نه همه میخوام مثل شما هستند که شما برخی از مردم نمی خوای مانند راه شما نگاه کنید اما مهم نیست.

"آن تغییر نمی کند که شما کسانی هستند که مشکل شما نیست."

میچل توصیف تجربه به عنوان "دلسرد کننده است."

"من بیشتر نگران زمانی که او به مدرسه می رود چگونه او را برای رفتن به سمت کودکان که در حال قفقازی چون من نمی خواهم او را به تفکر همان چیزی است که من به او گفتم ... که همه مردم سفید پوست بد هستند, فقط انواع خاصی از مردم را انتخاب کنید که به زندگی یک نژادپرستانه و تعصب زندگی" به McSherrystown resident گفت.

میچل گفت: این امر به ویژه مهم است که پسر او و خانواده اش سفید هستند.

به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات جاروب ملت در ماه های اخیر بسیاری ادعا می کنند که نژادپرست مسائل وجود ندارد در جوامع روستایی مانند هانوفر و Gettysburg.

در پاسخ برخی در این جوامع ایستاده اند تا به چیزی را اشکار کردن آنچه در زندگی برای یک فرد از رنگ در این منطقه است که واقعا دوست دارم.

Latrecia توماس از Harrisburg, سیاه و پسران و او گفت که این سیاه زندگی مهم جنبش امروز اتفاق می افتد امیدوارم هموار کردن راه برای فرزندان است.

"من امیدوارم که آنها لازم نیست که به فریاد سیاه زندگی هر زمانی که آنها مسن تر ،" 29 ساله گفت. "که من آن را گفت: در حال حاضر ... و ما کار بر روی آن در حال حاضر است که کل این نژادی سختی است, برای از بین رفته اند در زمان ما کودکان مسن تر به طوری که آنها می تواند زندگی می کنند رایگان و در صورت تمایل."

بیشتر: Gettysburg با اسلحه شعارهای سیاسی در جولای 4th, اما هیچ Antifa یا خشونت

Black Lives Matter تظاهرات: "من می خواهم به درمان می شود مانند یک انسان'

به توماس سیاه زندگی موضوع بسیار ساده معنی.

"جان کلام این است:" سلام ما اینجا هستیم. من یک فرد. من می خواهم به درمان می شود مانند یک انسان من به شما احترام بگذارند شما به من احترام,'" توماس گفت.

جنبش برای او به معنی جامعه و یک پلت فرم برای مردم سیاه و سفید برای به اشتراک گذاشتن نارضایتی خود.

"این باعث می شود آن همه فراگیر برای همه ما مردم سیاه می گویند زندگی شما مهم نیست ... بدون در نظر گرفتن چه شرایطی هستند و صرف نظر از آنچه شما انجام داده ام. شما سزاوار نیست به درمان می شود, بدتر از هر کس دیگری" توماس گفت.

او با حضور در تظاهرات اخیر در هریسبورگ و بالتیمور و گفت که او قادر به برخی از بسیار روشنگر گفتگو با مردم به دلیل آن است.

"که احتمالا راه های مورد علاقه من در اعتراض به, به خصوص اگر کسی به این مکالمه از آنجا که ما برای آموزش ما می گویند مانند" این چیزی است که من احساس و شاید شما را درک نمی کنند که چرا شما گرفته نشده زمان را به نشستن و دیدن که من تا به حال این احساسات واقعی که در پشت,'" توماس گفت.

او گفت که او خوشحال بود برای شنیدن وجود دارد مشابه تظاهرات در هانوفر که در آن او بزرگ شده.

بیشتر: اطلاعات بیشتر در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در وب سایت خود.

آنی هنری, 24, یکی از سازمان دهندگان از زندگی ماده تظاهرات در هانوفر در سهشنبه, مارس 31. در حال حاضر در COVID-19 pandemic, آسیایی, آمریکایی مثل خودش تجربه کرده اند تبعیض از کسانی که سرزنش جامعه آسیایی برای ویروس. هنری گفت که تجربه شخصی بودن, ترس از دیگران ساخت اظهارات نژادپرستانه به او یک نگاه اجمالی در چه سیاه مردم در مقابله با هر روز.

او معتقد است که این مهم برای مردم به دانستن چه نوع از عمل آنها می توانید در مورد این مسائل.

"این یک امتیاز باید در سیاست درگیر یک امتیاز که من می توانم اگر من انتخاب نمی, اما من فکر می کنم این مهم است که ما با استفاده از امتیازات ما برای کمک به کسانی که ممکن است. نباید آن را در سمت چپ به افرادی که تحت ستم برای رفع این سیستم است که ظلم و ستم آنها را" هنری گفت.

او اعتراف او باید برخی از رزرو در مورد سازماندهی تظاهرات در هانوفر.

"اگر شما نگاهی به جمعیت (هانوفر), آماری, آن است که بسیار سفید شهر و هنگامی که وجود دارد یک جمعیت همگن آن را گاهی اوقات دشوار است برای درک تجربیات و دیدگاه های دیگر" هنری گفت.

"هنگامی که ما نمی بینیم تنوع زمانی که ما لازم نیست که افکار گوناگون و سپس راهی که ما توابع شهر در حال رفتن به از چشم انداز. و این نیست که مردم در حال اشتباه است, اما آن را درک و آن را تصدیق آن است."

با وجود این رزرو "من بسیار خوشحال هستم که ما قادر به انجام آن مسالمت آمیز و هنوز هم impactfully."

بیشتر: "اگر از شما حمایت چیزی اجازه دهید آن را شناخته شده است': صدها نفر جمع آوری در هانوفر در حمایت از زندگی ماده

هنری نیز کمک کرد و با این اعتراض در شنبه 6 ژوئن بود که سازمان یافته توسط همان کسی است که سازمان های مختلف تظاهرات اخیر در Gettysburg و هانوفر متی Anselmi.

Anselmi از Gettysburg است و در اصل از دیترویت که در آن او گفت که او زندگی می کردند در یک فقیر محله با بسیاری از سیاه و سفید خانواده.

او گفت که از آنچه که او دیده می شود در Facebook بسیاری از مردم فکر می کنم که این اعتراضات فقط در مورد جورج فلوید مرگ و شارژ افسران درگیر اما این مورد خیلی بیشتر.

"این تازه ترین قتل توسط پلیس این است که آنچه را مشتعل در سراسر جهان تظاهرات اما این فقط یک نمونه است که صحبت می کند به صدها سال از بی عدالتی و من فکر می کنم این واقعا مهم است برای دریافت این پیام به روستایی امریکا" 31 ساله گفت.

او گفت که پس از سازماندهی اعتراضات او و خانواده اش را دریافت کرده اند و تجاوز جنسی و تهدید به مرگ بیشتر در Facebook. در حالی که او گفت: آنها نه در زمینه هر گونه گزارش پلیس او را فراهم کرده است پلیس با نام از کسانی که تهدید او و خانواده اش.

"در ابتدا این ذهن دمیدن بود اما آن را حس می کند کل. ما در حال ساخت کل یک ایدئولوژی ناراحت کننده آن را انتظار می رود. وجود دارد بسیاری از اخبار در سطح ملی است که رنگ تمام معترضان به خشونت اراذل و اوباش تا مردم مشروط شده است به پاسخ یک راه خاص ما در اینجا برای شکستن این چرخه" او گفت: از طریق Facebook messenger.

Tori Gilbert, 24, از Gettysburg گفت که زمانی که او را دیدم اعتراض در مرکز شهر او تقریبا به گریه کرد.

"از آنجا که من مثل این است که من هستم و خیلی خوشحالم که برای دیدن بسیاری از مردم و حمایت از آن در این شهر به دلیل وجود دارد همچنین بسیاری از نژاد پرستی در این شهر است." او گفت:.

بیشتر: Gettysburg اعتراض تساوی تماس برای حذف مؤتلفه مجسمه انتقاد از پاسخ

وجود نژاد پرستی در شهرهای کوچک مانند هانوفر Gettysburg?

توماس با حضور در جنوب غربی دبیرستان در هانوفر منطقه و اگر چه او گفت که او کردم عالی آموزش و پرورش همچنین در وهله اول تجربه نژادپرستی.

او در توضیح یک مثال که در آن او و دو نفر از دوستان او تنها شاگرد در مدرسه راه رفتن بودند به وندی زمانی که یک مرد با یک مؤتلفه پرچم در پشت کامیون خود سوار شده و آنها را به نام "n" کلمه.

"من بسیار به عقب گرفته شده به خاطر آن بود که اولین بار من تا به حال این اتفاق می افتد به من. (دوست من) تا به حال شده است وجود دارد بیش از من و تا به حال ما و دیگر دوستان است. آنها شروع به گفتن من چگونه آنها استفاده می شود به مردم آن را انجام می دهند. من بروید و گزارش که به اصل و اجازه دهید آنها را می دانم که هیچ چیز انجام شد در مورد آن" توماس گفت.

او در نهایت دیدم این مرد دوباره در یک مدرسه رقص.

"این واقعا که من یاد گرفتم که شروع به خواندن مطلب و شروع به درک که چگونه به می گویند چیزهایی که مردم بیشتر به دلیل آن بود که توجه به هیچ کس مراقبت است که مردم بودند تماس با ما نام و ساخت ما احساس نمی مانند ما تعلق دارد" توماس گفت.

توماس نه تنها تجربه نژادپرستی در مدرسه بلکه در جامعه. او گفت که مردم به او بگویید که پسر یک مهاجر از غنا که صحبت با یک لهجه به "بازگشت به آفریقا" که خود دوستان پدر و مادر نمی خواهد اجازه دهید او و خواهر و برادر بازی با آنها را در خانه های خود و این که مدیران در محل کار اغلب درمان او را متفاوت از سفید همکاران.

توماس گفت که نژاد پرستی او با تجربه در هانوفر بود که چرا او را ترک منطقه "چون من فقط نمی خواهید به نگه داشتن رفتن را از طریق آن به عنوان یک بزرگسال."

میچل نیز فرزند یک مهاجر اما خانواده اش به ایالات متحده آمد از سنت لوسیا جزیره ای در کارائیب است. او در مریلند در نزدیکی سی مریلند ویرجینیا مثلث که در آن او گفت: وجود دارد مقدار زیادی از تنوع و از آنجا که او هرگز تجربه نژادپرستی و تعصب است. سپس او را به پنسیلوانیا است.

بیشتر: حامیان آمده برای تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک به حمایت از سیاه و سفید زندگی و جامعه تجاوز

"من شروع به دیدن مردم با مؤتلفه پرچم واقعا افتخار تکان دادن مؤتلفه پرچم و بی احترامی به مردم و یا گفتن چیزهایی که تعصب). ... به نظر می رسد تا اینجا در پنسیلوانیا آنها بسیار افتخار است که برخی از مردم بسیار مفتخریم نادان" میچل گفت.

او همچنین با حضور در جنوب غربی, که در آن او گفت که او تجربه کرده نژادپرستی.

Anselmi یک مرد سفید پوست که در یک جامعه متنوع بود شوکه شده در این نژاد پرستی است که او شاهد یک بار او به هانوفر.

"هنگامی که من برای اولین بار در اینجا نقل مکان کرد, من به یاد داشته باشید که در جنوب هانوفر خارج شده و در خط بود و من در بین دو نفره مردان سفید پوست و آنها فقط به آشکارا با استفاده از 'n' کلمه و فقط صحبت کردن (در مورد مردم سیاه و سفید) مانند آنها مستقیما حیوانات که نیاز به قرار داده می شود ... آن را به طور کامل منفجر ذهن من است که این افراد نمی دانستند که من هستم خیلی راحت با نژادپرستی است." Anselmi گفت.

نژاد پرستی در رسانه های اجتماعی

هر چند بسیاری از مردم استفاده از سیستم عامل مانند Facebook به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اعتراضات و حرکات بسیار از این پست و به دنبال آن واکنش.

در حالی که او در سازماندهی هانوفر اعتراض Anselmi گفت: شایعات در رسانه های اجتماعی شد و در گردش مورد یک اتوبوس از مردم رفتن را از بالتیمور به هانوفر.

او گفت: به توجه است که شایعه به دست آورد وحشت زده او را.

"سپس من دیدن واکنش خود را به این ایده از یک مردم فرستاده تا اینجا در اتوبوس و آنها وحشت زده. آن را مانند واکنش بود و ما در حال تهدید به حمله از یک دشمن خارجی کشور"; Anselmi گفت.

این بود که او در واکنش به این شایعه حوادث که در واقع هرگز رخ داده در روز اعتراض:

  • اول: "آنها خود را میکشید پایین وجود دارد و من مطمئن هستم که نه بیش از حد بسیاری از مردم از زمان به آمده تا به هانوفر."
  • دوم: "آنها فقط اخبار ملی برای به رسمیت شناختن یک تظاهرات مسالمت آمیز که پلیس به اونها در."
  • سوم: "ما در اعتراض به صورت سیاه و سفید زندگی می کند بنابراین اگر وجود دارد آیا تا پایان بودن یک زن و شوهر از اتوبوس های از مردم که زندگی می کنند در بالتیمور آینده برای حمایت از ما باعث سپس تسبیح. شما می دانید چه منظور من مانند این است که ما در حال مبارزه برای."

بیشتر: جشن عشق و وحدت علائم Juneteenth در چمبرسبورگ

توماس گفت: او شاهد افراد از هانوفر که به طور منظم پست "نژادپرستانه الگوهای رفتاری نژادپرستانه ایدئولوژی نژادپرستانه بدهند."

در حالی که توماس گفت: آن را خوب است برای افرادی که به توافق در مورد سیاه و سفید زندگی می کند و ماده آن همه پایین می آید به احترام.

"هنگامی که آن را شروع به تبدیل شدن که شما در حال ساخت سرگرم کننده از زندگی توجه شما مقایسه مردم سیاه و سفید به سیاره میمون ها پس از تماس با ما حیوانات خود را و گفت که ما نیاز به در واقع خفه شو و این درست نیست که ما فقط می خواهم توجه است. که نادرست است. ... این نه تنها حق" توماس گفت.

گیلبرت نیز دیده می شود پست آنلاین از افرادی که باور نمی نژادها باید مخلوط و یا کسانی که فکر نمی کنم امتیاز سفید وجود دارد. در پایان روز او گفت: این مهم برای همه به دانش در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"من احساس می کنم هر کس باید آگاه باشید که بسیاری از نژاد پرستی هنوز هم در رفتن" گیلبرت گفت.

"اگر ما در ادامه این راه با تمام این نژادی شدت ما را موفق به آمریکا'

هر چند بسیار ناآرامی منجر به سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تظاهرات جنبش همچنین امید به تغییر برای آینده ای بهتر.

"من امیدوارم که این تظاهرات را در مورد هوشیاری و افرادی که در lookout برای چیزهایی که مناسب نیست و آنها در حال حاضر به ایستادن و می گویند" من این را ببینید. حتی اگر آن را ناراحت کننده است این درست نیست. و به عنوان یک آمریکایی من قصد دارم برای گفتن که اینجا خوش آمدید,'" توماس گفت.

توماس و Anselmi هر دو نیز گفت: آنها می خواهم برای دیدن مصوبات در برابر نژاد پرستی هر دو از جامعه و پلیس.

هنری گفت: او معتقد است جلوگیری از نژادی و بی عدالتی آغاز می شود با آموزش و پرورش و به دنبال آن عمل است.

"من فکر می کنم برای اولین بار بخشی از آن را درک است که در آن شما بازی یک بخشی از این مشکل و که در آن شما می تواند کمک کند. ... پس از آن نیز درگیر شدن با اهدا به سازمان هایی که در حال انجام کارهایی مانند کمک به انتخاب متنوع تر مقامات دولتی و کمک به حمایت از گروه های به حاشیه رانده شده," او گفت:.

"من همچنین فکر می کنم که حوادث مانند (تظاهرات) مردم را به فکر کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد و به خودمان را نگه دارید و سازمان ها و کسب و کار و چیزهایی که ما یک بخشی از پاسخگو باشد."

میچل فقط امید تغییر می آید زمان برای پسر خود را به زندگی در یک دنیای بهتر.

"من فقط امیدوارم که در طول عمر خود که شاید وجود دارد برخی از نوع تغییر و برخی از نوع تغییر در فرهنگ و مردم درک کنند که (نژاد پرستی و تعصب) از آن پس نه تنها چیزی که حق انجام آن را بسیار نادان است. و ما واقعا نیاز به گرفتن بر روی مسائل اجتماعی" میچل گفت.

"من امیدوارم که هر کس می تواند زندگی و همزیستی به همان اندازه بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و مذهب یا عقیده."

توماس گفت: او می خواهد این اعتراضات برای کمک به پایان درمان از سیاه پوستان به عنوان "کلاس دوم شهروندان است."

"من فکر می کنم که اگر ما در ادامه این راه با تمام این نژادی شدت ما با شکست مواجه خواهد شد که امریکا ما با شکست مواجه خواهد شد زیرا در آن طول می کشد همه از ما برای اجرای این کشور در آن طول می کشد همه ما را به انجام آنچه باید انجام شود و ما آن را مدیون فرزندان ما نه فقط ما کودکان سیاه و سفید, اما سفید کودکان و همچنین" توماس گفت.

بیشتر: "نه عدالت بدون صلح': Shippensburg تظاهرات ایستاده در همبستگی با موضوع زندگی

آماندا ریش سفید از پن شهرستان است مدیر اجرایی هانوفر تنوع داد که در حال حاضر به شکل یک انسان کمیسیون روابط در هانوفر قصبه پن Township غرب Manheim, Conewago شهرستان و McSherrystown قصبه.

این کمیسیون خواهد بود قادر به کار کردن با پلیس اگر کسی یک تبعیض شکایت. و سپس آن را نقد و بررسی آن شکایت و تصمیم بگیرید که چه می شود یا در محلی و یا در سطح دولت است.

آنها همچنین کار به حذف قوانین تبعیض آمیز از این کتاب است. مثلا ریش سفید گفت: هانوفر هنوز غروب قانون است که اجازه نمی دهد که مردم از رنگ در خیابان توسط یک زمان خاص از شب.

اگر چه این قوانین دیگر قابل اجرا ریش سفید گفت: آنها تحقیرآمیز به جوامع از رنگ در این منطقه است.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب