اسپایک لی 'Da 5 Bloods' لمس جمعی خام اعصاب

بدون شک اسپایک لی خواهد بود شجاعانه وزن در ملتهب دوره ما فعلا به عنوان COVID-19 و پل بزرگ loom نگه داشتن ما در

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

بدون شک اسپایک لی خواهد بود شجاعانه وزن در ملتهب دوره ما فعلا به عنوان COVID-19 و پل بزرگ loom نگه داشتن ما در لبه و در داخل و خارج از مستند. در حال حاضر, هر چند خود قابل توجه و مبتکر فیلم جدید, Da 5 Bloods (در حال حاضر در دسترس در Netflix بکشد) لمس بسیاری از جمعی خام اعصاب در روز جاری زمانه — از جمله گفتن استفاده از یک MAGA کلاه — در حالی که کشتی با تاریخی شیاطین. به طور خاص محیط صلیب بخیه حوادث با پنج سیاه سربازان در طول جنگ ویتنام و یک حال و روز بازگشت به صحنه در جستجوی یک به خاک سپرده طلا ذخیره کردن.

به عنوان او را با استادی خود 2018 فیلم BlacKkKlansman, Da 5 Bloods چاشنی با تاریخی عبور-اشاره به حوادث سرنوشت ساز در تاریخ سیاه (محمد علی باز ضد جنگ ویتنام, بیانیه, Malcolm X, کلمات و مرگ MLK) و سینما-محور wokeness. از دومی زاویه این فیلم باعث می شود بی شرم گره به آخرالزمان در حال حاضر از جمله استفاده از واگنر "سوار Valkyries" بیش از یک مواقعی صحنه ساخته شوم از طریق ارتباط با کاپولا جنگ فیلم تب رویا. آن را نیز غیر ممکن است به چشم پوشی از سایه های اکستازی-دیدار-خیانت از جان هیوستن کلاسیک Treasure of Sierra Madre: توجه داشته باشید که خط revisited, "ما نیازی stinkin رسمی مدالها."

فریبنده آرام نشانه باز شدن لی فیلم با جشنی جلسه چهار کوکتل-پرستاری جانبازان در همینطور نوه ها از یک Ho Chi Minh City hotel. ما نکات متنوع شخصیت در میان شخصیت های اصلی به خصوص بمب های زمان حضور پل (با بازی نشان می دهد-سرقت Delroy Lindo) یک فرار به PTSD مبتلا شخصیت پسر که به نظر می رسد بعد به نمایندگی از نسل بعدی.

جدید توریست پسند ویتنام از آغاز فیلم را صحنه به نظر می رسد جهان به دور از هرج و مرج در زمان جنگ اما همانطور که در آخرالزمان در حال حاضر, گریمر سرنوشت در انتظار هنگامی که قهرمانان ما ترک شهر و سر به جنگل. عمیق تر به فیلم های دینامیک رشد فزاینده تنش و فلش بک از خشونت و gunplay را وارد کنید و تصویر. نابسامانی و باقی مانده از زمان جنگ در برخی موارد به خواب هرگز. مین های زمینی تبدیل شدن به هر دو تمثیلی سنگ محک و تحت اللفظی و تهدید آنها مشغول به جنگل و به دنبال سرب یک فلز یاب exulting در طلا یافته اما خطر مرگ ناگهانی.

انفجار عمل مانند سینما بیش از حد می تواند منحرف کردن اذهان از عمیق تر رزونانس فیلم اما لی یکی نیست به ما اجازه فراموش اجتماعی و نژادی انشعابات پیام خود را. او همچنین حفظ خود را تیز حساسیت چشم-و-صدا جنبه از آنچه که باعث می شود خوب سینما, سینمایی. برای مثال لیبرال استفاده از Marvin Gaye موسیقی — بی انتها در حالی که همچنین دوره-خاص — در حالت ایده آل مناسب سینمایی باعث ساخت Gaye یک spiritualized حقیقت گوی مشکل '70s واقعی گروه کر یونانی نقش در مخلوط.

Da 5 Bloods است که در نهایت به همان اندازه در مورد چه goin' در اینجا و در حال حاضر به عنوان یک اکتشاف ارواح بازبینی و دوباره متحرک.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب