تیم ورزشی هایش با روزمره زبان انگلیسی زندگی در شادمان, یونیفرم, اولین 'در اعماق مبارک'

درجه: 4.0/5.0 در حالی که خود را از دانشگاه کمبریج آموزش و پرورش احمق ممکن است برخی از اعضای انگلیسی indie rock

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

در حالی که خود را از دانشگاه کمبریج آموزش و پرورش احمق ممکن است برخی از اعضای انگلیسی indie rock band تیم ورزشی به نظر می رسد فکر می کنم آنها را در ارتباط با حومه انگلستان بهتر از برخی از خود ساکنان. در این گروه اولین آلبوم خود را در اعماق مبارک منتشر شد ژوئن 5, متن ترانه چرخش قصه و انتقادات روز به روز به زبان انگلیسی, زندگی با همه مبارزات و نگرانی از خود طبقه کارگر. معروف رقابت با لیدی گاگا جدیدترین رکورد Chromatica برای ردیف 1 نقطه در انگلستان albums chart اعماق مبارک همچنین شیپور خاموشی به ویژه مشتاق اما angsty جو بافته شده توسط نوبه خود از قرن indie نوازندگان و خوشبختانه ،

تیم ورزشی به خود می بالد با خیالبافی میانه انگلستان و در آن باقی می ماند درست به این مفهوم در طول ضبط. در اعماق خوشحال است punchy و دلتنگ با سخت برقی خواننده به طور مداوم قانع کننده هر دو شنوندگان و گروه خود را هنگامی که شما نگاه گذشته دنیوی طبیعت زندگی طبقهی کارگر انگلستان واقعا خوشحال است ،

گروه ترکد با "کاوشگر" یک عجول و بی پروا و خام آهنگ که مجموعه تن برای بقیه رکورد به عنوان یک کرونیکل از پایین کلاس حومه انگلیسی ساکنان. تراورس از طریق تپه ها و دره های رویایی ریش ریش شدن کنار قدرتمند درام پر است که نمی خواهد ترک "کاوشگر" همراه با "در اینجا آن را دوباره می آید" مثال بسیار خوبی از تیم های ورزشی به خود آمدن به عنوان بخشی از بریتانیا مستقل احیای. این شعر به طور کامل صحبت به جای سونگ, درهم و برهم از طریق افکار کسانی که جاه طلبی اما فاقد وضعیت اجتماعی و اقتصادی برای رسیدن به آنها. "شما می توانید یک بارگذاری وجود دارد برای چهار وزن پنجاه و پنج/ و اگر شما می توانید استطاعت نیست که/ به خوبی از آن تنها واقعا لطمه می زند زمانی که آن را باران" می خواند خواننده گروه Alex برنج.

موضوع میانی انگلستان است که تزلزل در سراسر رکورد اما در نیمه راه از طریق این شعر شروع به از دست دادن برخی از آنها صداقت. "چیزی که هست" کوتاه احیای جذابیت است که آغاز شده رکورد. طراحی جزئی نفوذ از ska برای آن ضرب و شتم لحن طنز آهنگ شک قصه های قدیمی همسران. "شما می توانید اعتماد یک مرد که می پوشد کت و شلوار و کراوات/ این همه فقط دروغ, دروغ, دروغ, دروغ" می خواند برنج.

"مسابقه" و "متولد قند" تلاش برای حفظ تاسیسات "در اینجا چیزی است" انداخته است آنها تقریبا آسانسور آلبوم بازگشت به شکوه از چند آهنگ ها, اما هنوز هم در حال سقوط تا حدودی کوتاه است. به غیر از یک خط باس, مقدمه, مدرن و کلاسیک راک پرنیان از "نژادها" و دلتنگ لحن "متولد قند" بقیه ثبت ندارد به عنوان به یاد ماندنی است.

عدم وجود ماده در چند آهنگ یک مایه تاسف نقص در یک آلبوم که در نظر گرفته شده بود خام و relatable از طریق و از طریق. اشاره کرد و شعر خود را به نیمه پخته تلاش در حال درست وسط کلاس شهروند. این رکورد از دست می دهد و بخار آن را برداشت تا از چند جاذب, جذاب, آهنگ ها, قرار دادن اندک شک و تردید از یک noteness به شنوندگان ذهن.

اما برای طرفداران 1990s به 2000s Britpop و جایگزین صدای یکنواختی ممکن است به عنوان بزرگ از یک موضوع به عنوان هر آهنگ harkens به این سن در کتاب درسی به شیوه ای. هر آهنگ در این آلبوم است که آسان و سرگرم کننده برای bop به همراه. در اعماق خوشحال عجیب و غریب رویا با کیفیت است که اجازه می دهد تا شنوندگان را از دست داده و در حسرت است که همراه با اوایل موسیقی indie در, با وجود انفجار گوش با رانندگی گیتار و درام.

فراخوانی همان اشتیاق نا امیدی یکی احساس می کند که گوش دادن به فرقه '90s گروههایی مانند آسفالت صوتی جوانان و Weezer طول آن Pinkerton جلسات ورزشی تیم ثابت می کند آن را یک نیروی محسوب می شود. خوشخو طنز با داغدار اجتماعی تفسیر همواره یک ترکیب برنده و تیم های ورزشی می داند که چگونه به استفاده از آن عقل به سادگی مهربان و پر انرژی آلبوم است که برگ های ماندگار در درجه اول تصور مثبت در شنوندگان مشتاق به پرش به گودال تازه موسیقی indie در و از چرخش جمعیت.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن