بهار گرو آهنگ ستاره به دنبال به جلو به بخش من فرصت پس از از دست رفته فصل نهایی

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020با یک مادر که زد آهنگ در کوتزتاو

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

با یک مادر که زد آهنگ در کوتزتاون دانشگاه Colson مارتین ممکن است شده ام به مقصد برای تبدیل شدن به یک standout در ورزش خود را.

یا شاید تکواندو درس او به عنوان یک بچه به او مهارت های است که منتقل می شود بیش از.

حداقل کسانی که خانواده خود را نظریه.

بدون در نظر گرفتن, اخیر, بهار, بیشه, فارغ التحصیل خواهد شد رقابت در دو و میدانی در بخش بعدی فصل است. مارتین امضا با نماینده دانشگاه در ماه مارس و برنامه های رسمی خود را اعلام کرد, استخدام در کلاس برای 2020-21 نجومی هفته گذشته است.

"صحبت کردن به ورزشکاران وجود دارد, آنها واقعا مراقبت بودند و واقعا پرشور در مورد ورزش" مارتین گفت. "من احساس نمی کنم که راه در مورد هر مدرسه نگاه کردم پس از آن طراوت بود."

واقع در نیوجرسی مرکزی منموته رقابت در مترو آتلانتیک کنفرانس ورزشی شده است و یکی از کنفرانس های برتر, پیگیری برنامه ها در سال های اخیر است. هاوکز را برنده لیگ داخلی مسیر قهرمانی در سه سال گذشته.

مارتین را به تمرکز بر روی پرش بلند برای بازها, اما همچنین می تواند رقابت در سرعت و یا رله. او شناخته شده به عنوان یک بلوز را در دبیرستان اما گفت که او زد محترم 11.4-دوم 40-حیاط داش در دیدار فصل گذشته.

او همچنین نگاه لهیق سنت فرانسیس و کوه سنت ماری. او قصد دارد به مطالعه و کسب و کار خواهد شد که بخشی از کمک هزینه های تحصیلی ورزشی مانند بسیاری از ورزشکاران رقابت در دو و میدانی.

و پس از از دست رفته خود را تمام فصل ارشد با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس او گفت: او می تواند بسیار رانده سال اول خود را از کالج فرض virus اجازه می دهد تا دو و میدانی را در سال 2021.

"من فوق العاده با انگیزه به قرار دادن برخی از واقعا خوب شماره," او گفت:. "امیدوارم در کالج من حتی بیشتر از آموزش و قادر به حفظ و تقویت my numbers."

قوی دبیرستان حرفه ای

مارتین گفت: پدر و مادر خود را مطمئن ساخته شده او تلاش بسیاری از ورزش خود را سال جوان تر, و او برای اولین بار به رقابت پرداختند در مسیر و عبور از کشور در مدرسه.

او می دانست که خیلی سریع که فاصله در حال اجرا نیست برای او. اما او به حوادث پریدن در مسیر متفاوت است.

و چه کسی می داند شاید او تکواندو روز تا به حال چیزی برای انجام با آن.

"پدر و مادر من شوخی که در اطراف آن آغاز شده و با تکواندو, اما من فکر می کنم این ترجمه از آن" مارتین گفت: چگونه او پریدن مهارت های توسعه یافته است. "مربیان دیدم من بهتر بود در این بالستیک (آهنگ) حوادث و من سقوط در عشق با آن که در راه است.

"من می دانستم که هیچ چیز در مورد پریدن اما آن من شد یکی از مورد علاقه" او گفت:. "شروع با پایین آمدن باند واقعا به دادگاه تجدید نظر به من."

بیشتر: با دبیرستان آهنگ به احتمال زیاد بیش از غرب نیویورک 3-ورزش ستاره به نظر می رسد به جلو به Penn State حرفه ای

بیشتر: "این یک سوال بزرگ:' جدید آکسفورد گراد آماده شدن برای NFL پدر و مادر در طول زمان نامشخص

مارتین اعتبار, بهار, بیشه جهش مربی کرک پرخاش با او را آموزش تکنیک های مناسب در سراسر دبیرستان. و پس از یک وعده سال اول است که در آن او به پایان رسید پنجم در پرش طول در YAIAA قهرمانی مارتین تاسیس خود را به عنوان یکی از بهترین جامپر در لیگ و منطقه است.

او برنده back-to-back YAIAA پرش بلند عناوین به عنوان یک دانشجوی سال دوم و سوم و در زمان سوم در منطقه 3 کلاس 3A دیدار هر دو سال. او به پایان رسید 12th در این رویداد در دولت دیدار به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

مارتین همچنین رقابت در پنسیلوانیا داخل سالن قهرمانی دولتی در سراسر دبیرستان به پایان رسید و 8 در پرش طول به عنوان یک دانشجوی سال دوم با یک علامت از 22 پا 1.25 اینچ است. خود را بالا پرش بلند علائم عمده در دبیرستان ملاقات بودند و معمولا در حدود 21 فوت و 10 اینچ.

"سال اول خود را من می توانم بگویم که با نگاه کردن به مکانیک او برای رفتن به واقعا خوب" تکبر گفت:. "توجه خود را به جزئیات متفاوت بود که هر ورزشکار من همیشه مربی. آن را فقط ریشه دوانده در او را به انجام کارهای راه راست. حتی اگر من فکر می کردم او یک کار خوب به اندازه کافی در تلاش در عمل او اصرار بر انجام دوباره آن را اگر او احساس او نیست حق آن را دریافت.

"من نمی تواند صبر کنید برای ارشد نجومی و آن را فقط افتضاح این اتفاق نمی افتد. شما می توانید بگویید که او واقعا آن را می خواستم."

بهار بیشه مدرسه رکورد پرش بلند است 22 فوت و هفت اینچ تعیین شده توسط Aaron Lewis در سال 1998 است. مارتین به 22 فوت و هشت اینچ در دیدار با تابستان گذشته اما علامت گذاری به حساب نمی کند پس از آن را در یک رویداد دبیرستان.

تکبر گفت: مارتین را به راحتی در صدر مدرسه رکورد این بهار و خوب بود به اندازه کافی برای برنده شدن بالا-سه دولت مدال. او گفت: تا به حال پرش باور نکردنی در سال گذشته PIAA قهرمانی که به حساب نمی زیرا او به سختی رفت و ناپاک.

برای مرجع در سال گذشته کلاس 3A مدال طلا در پرش طول به 23 پا 9.25 اینچ و به مدال نقره رسید 22 پا 8.25 اینچ است.

"هنگامی که او فرود آمد و او آخرین پرش متحده در سال گذشته تمام مربیان در اطراف من فکر کردم آن بود و او خراب شده فقط smidge," تکبر گفت:. "(مارتین) واقعا پایین و من به او گفتم: "این همه بخشی از آن است. شما رو یک سال باقی مانده است.' او در زمان قرار داده و او آماده برای این بهار.

"او ساخته شده من خیلی افتخار می کنم به عنوان یک مربی. من همیشه jacked و او حتی-keeled. من می خواهم به او بگویید که او نیاز به برخی از nastiness, اما او همیشه خیلی خوب است. اما او تا به حال رانندگی و رقابت است."

ایجاد توازن میان دو بهار ورزشی

اما حتی به عنوان مارتین سرآمد در میدانی او نمی تواند به من بدهید تا ورزش دیگر او بازی کرده بود پس از او یک بچه بود. یک ورزش است که همچنین می گیرد در بهار.

بنابراین مارتین متعادل آهنگ و چوگان سرپهن در سراسر دبیرستان. برادرش براک که یک سال جوانتر از او بود همان چیزی که دو سال پیش.

بود روز وجود دارد که مارتین و برادر خود را پایان رقابت در یک مسیر ملاقات و سپس فشار را به یک بازی چوگان سرپهن, ورود فقط در زمان به لباس پوشیدن قبل از باز کردن رو کردن.

او تا به حال به کار مربیان از هر دو ورزش و خانواده خود را به مطمئن شوید که او می تواند تعادل دو و میدانی و دانشگاهیان.

مربوط به: 'یک نوع خاص از ورزشکار': چگونه دانش آموزان رسیدگی فیزیکی و روانی تلفات و دو بهار ورزشی

"این یک مقدار زیادی از زمان مدیریت" مارتین گفت. "مقدار زیادی از یخ, یک رژیم غذایی مناسب برای نگه داشتن خودم سالم است. وجود دارد یک روند تفکر در مورد کسانی که سه یا چهار ماه (یک سال) که من انجام شده بود هر دو.

"این قطعا تحت فشار قرار دادند من (اکسل) در هر دو ورزش. من می خواستم به دنبال پیگیری اما من لاکروس در سطح جوانان, بنابراین من می خواستم با آن باقی بماند."

مارتین در حال حاضر 6 پا و 155 پوند است. او با تمرکز بر بلند کردن اجسام وزن این تابستان به اضافه کردن بیشتر عضلات خود را, قاب, قبل از دانشگاه. که بیشتر درگیر با استفاده از وزنه های آزاد در خانه خود با توجه به COVID-19 اما او گفت که او به دنبال عضویت در باشگاه.

"در حال حاضر (نماینده) به من داده است به طور کلی هنگ با بالای بدن, هسته, و, پاهای," مارتین گفت. "تمرکز بر روی قوی تر شدن. من مطمئن هستم که از آن خواهد شد بیشتر خواستار هنگامی که دریافت می کنم (برای دانشگاه). فقط نگه داشتن خودم آماده شده و من هیجان زده برای چه آمده است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن