سنت جورج پیشنهاد تغییرات بزرگ برای میلپس خیابان توسعه

صاحبخانه و توسعه اد سنت جورج می خواهد به نشان می دهد که آن را در واقع ممکن است برای مبارزه با تالار شهر و برند

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

صاحبخانه و توسعه اد سنت جورج می خواهد به نشان می دهد که آن را در واقع ممکن است برای مبارزه با تالار شهر و برنده شوید. در ماه گذشته سنت جورج پدید آمده است به عنوان یک منتقد صریح از شهرستان مدیر پل کیسی و رفته است تا آنجا که به رهبری یک کمپین به کیسی از کار اخراج شدند. کیسی سنت جورج معتقد است ارائه نشده رهبری مناسب در زمان بحران و به طور خاص موفق به اهلی قرمز-نوار اژدها که او معتقد این شهر گروه توسعه ارتباطات تبدیل شده است. سنت جورج در حال حاضر به دنبال شورای شهر برای حمایت از تغییرات عمده او امیدوار است را به چهار طبقه طرح توسعه مصوب — اما نه ساخته شده در 711 شمالی میلپس خیابان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در رفتن به طور مستقیم به شورای سنت جورج امیدوار است برای دور زدن این شهر سنتی توسعه فرایند بررسی. به تاریخ دو councilmembers — اریک فریدمن و Alejandra Gutierrez — نشان داده اند که آنها فکر می کنم این تغییرات پیشنهاد شده توسط سنت جورج مفید هستند به اندازه کافی که آنها توجیه غیر معمول راه او را دنبال. پروژه — در این سایت که قبلا اشغال شده توسط کنگره سخت افزار — خواهد بود بطور قابل توجهی بالاتر — هفت فوت — از توسعه پروژه های تایید شده توسط این شورا در سال گذشته پس از دست کشیدن به پایین بکشید-از جلسه پنج ساعت ، آن را نیز تعیین کند که 20 درصد از آن 82 واحد اجاره خواهد بود مقرون به صرفه است. در جریان تصویب برنامه های هیچ یک از واحد اجاره مقرون به صرفه هستند. همه را می توان با قیمت مناسب در هر بازار را تحمل خواهد کرد.

عکس: حسن نیت ارائه میدهداریک فریدمن

سنت جورج پیشنهاد نیز به ترجیحی وزن به برنامه های کاربردی توسط افسران پلیس و معلمان است. علاوه بر این سنت جورج است پیشنهاد برای تغییر جعبه مانند, مدرن, معماری سبک از برنامه های تایید شده با گچ دیوار و قرمز-سفال بام سانتا باربارا در همه جا اسپانیایی-سبک استعماری.

با ورود سنت جورج را پیچیده و ستیز حماسه 711 شمالی میلپس خیابان در حال حاضر چین و چروک بیشتر از یک بستر آب وارد شده shar-peis. سنت جورج تبدیل به یک شریک سرمایه گذار در میلپس خیابان توسعه زمانی که آلن Bleecker صاحب سرمایه های سخت افزاری و ثابت در میلپس خیابان برای بیش از 30 سال کشف او نمی تواند امن سرمایه لازم برای دریافت خود را به چهار طبقه مخلوط با استفاده از برنامه در واقع ساخته شده است. بنابراین Bleecker همکاری با سنت جورج عمده صاحبخانه در طول ساحل جنوبی که در حال حاضر در یک هتل-ساختمان خط.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدآلن Bleecker یک تكیه میلپس خیابان کسب و کار در خدمت کنگره سخت افزار بستنی برای کودکان و نوجوانان در طول سالانه هالووین متحرک سال پیش.

سنت جورج یک مرد با شخصیت ماهیچه های بزرگ و برنامه های بزرگ. او پیشنهاد اضافه کردن شش واحد مسکونی جدید به Bleecker را تایید طرح و 22 جدید فضاهای پارکینگ. برای این کار این ارتفاعات را مجبور به پرش از 45 پا به 52. چهل و پنج اتفاق می افتد به حداکثر ارتفاع مجاز بدون تقدیر ویژه از شهرداری.

او همچنین پیشنهاد دادن پیشنهاد رادیکال قبل از نظر سبک معماری. به شدت به لبه معاصر سبک پیشنهاد شده توسط Bleecker سختی بود فروش در محله. آن را در واقع تمرکز شدید مخالفان توسط برخی از فعالان محله که پرنده-گل نشسته پروژه با شور و شوق بی امان و سولفات.

مسیر Bleecker راه می رفت به امن تصویب نهایی شد, طولانی, شکنجه و پیچیده و دشوار در نهایت برای همه درگیر. نه او و نه سنت جورج هر گونه اشتها برای مصرف جدید خود قصد دارد به "مربع و یک" شهر سنتی طراحی فرایند بررسی. اما این تغییرات آنها پیشنهاد شده به مراتب بیش از حد بزرگ برای واجد شرایط برای اداری برکت "قابل توجهی نوایی" که به طور معمول عطا برای تغییرات جزئی. به جایی که آنها می خواهند برای رفتن سنت جورج و Bleeker به دنبال چه چیزی شناخته شده به عنوان "یک توسعه توافق" خارج از جعبه حقوقی و ابزار برنامه ریزی که تالار شهر را availed خود را در مورد دو بار در 40 سال گذشته.

عکس: پل Wellman (فایل)Alejandra Gutierrez

سنت جورج نزدیک Councilmember Alejandra Gutierrez اول; او نشان دهنده منطقه و مهم بوده است از تکرار قبلی از برنامه است. خود را در نقطه فروش شد تغییر سبک معماری و گنجاندن 16 واحد از مسکن مقرون به صرفه. که 20 درصد است. تحت شهرستان دستورالعمل تحولات مسکن ارائه شده به عنوان بخشی از شهرستان را با چگالی بالا مسکن مقررات باید کنار 10 درصد از واحدهای ساخته شده به عنوان مقرون به صرفه است. اما از آنجا که Bleecker پروژه برای اولین بار پیشنهاد کرد قبل از این قوانین به تصویب رسیده بود او نیاز به ارائه هر گونه مقرون به صرفه واحد است.

با توجه به نامه ارسال شده توسط councilmembers گوتیرز و فریدمن کلید نقطه فروش برای سنت جورج پیشنهاد مقرون به صرفه مسکن. فقط به این دلیل که آنها استدلال آنها پیشنهاد می کنیم این رمان مسیر تصویب.

"شهر ما جامعه برنامه ریزی فرآیندهای در حال گذار" آنها نوشت: در شورای یادداشت. "تا زمانی که ما تعریف کرده اند این ساده سیستم آن است که وقت را بر شورای شهر منجر به تلاش به ویژه هنگامی که ما در حال ارائه با فرصت های جامد برای املاک پایتخت یک" مسکن مقرون به صرفه."

گوتیرز و فریدمن اضافه احتیاطی توجه داشته باشید بیان آنها نمی خواهد به طور معمول دخالت در این شهر سنتی توسعه فرایند بررسی: "همانطور که اشاره کردیم در ابتدا این پروژه شده است بسیار غیر معمول از زمان آغاز آن و آن را در حال حاضر شده است به شورای تجدید نظر شود. در متن این درخواست به شورای ما مایل به تاکید است که همه پروژه مذاکرات باید انجام شود و از طریق کارکنان حرفه ای ما."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن