ایستادگی کردن با سانتا باربارا پلیس در اداره پلیس

یک پریشان مرد, برگزاری زیادی چاقو در برابر نقاط مختلف بدن خود را درگیر در یک یا دو و نیم ساعت ایستاده-با سانتا

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

یک پریشان مرد, برگزاری زیادی چاقو در برابر نقاط مختلف بدن خود را درگیر در یک یا دو و نیم ساعت ایستاده-با سانتا باربارا پلیس در مقابل پلیس در روز چهارشنبه بعد از ظهر. او در نهایت کاهش چاقو را بازداشت گرفته شده در 4:44 بعد از ظهر و در حال حاضر در حال بررسی توسط کارشناسان سلامت روان.

بیش از 20 افسران درگیر در فواصل زمانی مختلف از عوض کردن که در طی آن مرد ذکر شده یک لیست از نارضایتی برخی با پلیس در حالی که ظاهری به صدمه زدن به خود با تیغه. بحران مذاکره کنندگان به دنبال تعامل فرد در مکالمه و او به دنبال مذاکره شرایط خود را تسلیم به گفته یک سخنگوی پلیس آنتونی واگنر.

هیچ اسرائیلی گفت: واگنر و متعدد سلاح های غیر کشنده در دست و می تواند مستقر شده اند اگر لازم است اما هرگز شد. ماموران که پاسخ داده بودند قصد "بر حفظ حرمت" از زندگی انسان گفت: Wagner, در حالی که همچنین محافظت از ایمنی خود را.

در نهایت افسران را استقرار "دست" زور علیه این فرد حدود 15 دقیقه پس از قرار دادن چاقو. مرد واگنر گفت: اقدام شد در نامشخص شوم شیوه دادن افسران دلیل به اعتقاد او ممکن است حمله کند. واگنر نمی خواهد افشای نام انسان بیان او شده بود به اتهام یک جرم نشده است و ممکن است مرتکب شده اند یکی است.

"او در حال حاضر برخی از چالش های بهداشت روانی," واگنر گفت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب