ایستاده برای سهام و پلیس

ارتباط اساسی برای چگونه ما مربوط به یک دیگر. مردم قادر به انتقال آنها چگونه دیدن و تجربه جهان از طریق ارتباطات

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

ارتباط اساسی برای چگونه ما مربوط به یک دیگر. مردم قادر به انتقال آنها چگونه دیدن و تجربه جهان از طریق ارتباطات است. ما قادر به توسعه همدلی و تغییر دیدگاه ما از جهان از طریق گوش دادن به دیگر دیدگاه. ما همچنین ارسال قوی و تاثیرگذار پیام توسط آنچه که ما را انتخاب کنید نه به می گویند. من به تازگی به گوش و صحبت های زیادی در مورد معاصر پلیس, پلیس پاسخگویی و چگونه ما به عنوان یک آژانس پاسخ به تغییرات در هنجارهای اجتماعی و انتظارات. اما من می تواند بی مبالات اگر من آدرس یک درجه اعتبار ساقط است.

ما باید به طور علنی حمایت اکسپرس خوب زنان و مردان از سانتا باربارا اداره پلیس. چه بوده است گفت: مسائل. آن مسائل را به افسران و کارآگاهان که در روز و روز را در پاسخ به جامعه ما زمانی که آنها برای کمک تماس بگیرید. آن مسائل را به مردان و زنانی که جواب هزاران خواستار کمک از جامعه ما که هنوز به پایان رسید تا ملی در بحث رسانه های اجتماعی پست. آن مسائل را به خانواده های این افسران که بیش از همه رسانه های نفرت انگیز, پیام در مورد پلیس و تهدید علیه جان خود را از آنجا که آنها می پوشند آبی (یا قهوهای مایل به زرد) ، بودن افتخار ما افسران و مایل پلیس به تکامل به عنوان یک حرفه هستند و نه متناقض مفاهیم.

افسران سانتا باربارا اداره پلیس شده اند و پزشکان از مفاهیم مهم مانند د-تشدید و معنی دار جامعه گفت و گو برای سال. بله ما به طور مداوم کار برای بهبود از شواهد مبتنی بر شیوه ها و فشار خودمان را به گسترش جهان بینی ما که همه اجرای قانون و سایر سازمان های دولتی باید انجام دهید. اما اجازه دهید ما را به رسمیت محلی افسران برای خوب خدمات ارائه آنها در حالی که در ادامه به حرکت رو به جلو و شرکت در سراسر کشور تماس برای تغییرات سیستمیک در سیستم عدالت کیفری. با تشکر از شما برای آن دسته از افراد در جامعه است که باید متوقف افسران ما در پیاده رو به می گویند با تشکر از شما گرفته و زمان برای ارسال یادداشت های دست نویس پشتیبانی می کند.

این زمان دشوار است. من احترام کسانی که تقاضای سهام و مسالمت آمیز در اعتراض به نژادپرستی نظاممند. من با شما ایستاده. آن است که مبارزه خود را. این مبارزه ما. هر کس صاحب آن است. اما من هم ایستادن مردان و زنان در این اداره پلیس. اگر شما فکر می کنم شما را مجبور به انتخاب بین این دو (مبارزه با نژادپرستی نظاممند و یا حمایت از SBPD افسران) شما نیست زمان زیادی را صرف با افسران ما.

در زیر چند مورد که درخواست و خواستار توسط سازمان های مختلف محلی و ملی نگرانی که در حال حاضر در حال اجرا در گروه ما.

سیاست

سانتا باربارا اداره پلیس سیاست های دستی نیاز به د-تشدید اقدامات یک وظیفه به شفاعت وقتی اشتباه انجام است شاهد وظیفه برای حفظ زندگی و ارائه کمک های اولیه بدون در نظر گرفتن شرایط. تبعیض است و البته ممنوع است بنابراین در حال خفه کردن نگه می دارد. همه با استفاده از نیروی مورد نیاز برای مستند شده است.

ضمنی و تعصب & اصولی پلیس آموزش

سانتا باربارا اداره پلیس آموزش افسران در همکاری با سانتا باربارا بر جوامع است. ضمنی تعصب آموزش بیش از دولت مقرر و شامل جامعه پانل و یک استاد روانشناسی که متخصص در ضمنی و تعصب.

جامعه شفافیت

مجلس لایحه 1421 اجازه می دهد تا دسترسی از طریق یک استاندارد عمومی ثبت درخواست برای دسترسی به اطلاعات مربوط به همه پایدار نقض (افسر پلیس فایل) که عبارتند از: صداقت/دروغ/شواهد دستکاری; تجاوز جنسی; همه افسر درگیر تیراندازی/مرگ و میر مرتبط.

SBPD گزارش همه با استفاده از نیروی حوادث منجر به آسیب جدی بدن و/یا ترشحات از یک اسلحه گرم به وزارت دادگستری کالیفرنیا.

اعضای جامعه نشستن در مصاحبه پانل برای همه, تبلیغاتی, مصاحبه, برای گروهبان و Lieutenants.

SBPD صدای گفت و گو شواهد مبتنی بر جامعه مکالمه در مدل شناخته شده بین المللی Association of Chiefs of Police و برجسته شده در پلیس انتشارات.

SBPD داوطلبان در پلیس (VIP برنامه) به ارمغان می آورد و جامعه را به اداره پلیس در مواضع رسمی. این اجازه می دهد تا جامعه به تعامل با دیگر شهروندان که سفرای گروه. هر کدام به ارمغان می آورد خارج از چشم انداز به/تخصص به بخش فرهنگ است. که پرورش یک رابطه بین افسران و غیر نظامی جامعه است.

لری Luhnow است رئیس سانتا باربارا اداره پلیس.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن