دولت بازدید ساعت با جفت دوم جریمه

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 8:02 PM EDT Jun 3, 2020ساعت شام صاحبان ضربه شده است با دور دوم جریم

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

ساعت شام صاحبان ضربه شده است با دور دوم جریمه.

کمتر از یک هفته پس از Sacarellos خانواده جریمه شد 1000 $برای هر یک از آنها دو شام, پنسیلوانیا وزارت کشاورزی اضافه 2000 دلار جریمه برای هر یک از تسهیلات.

جریمه خارج صادر شد دوشنبه پس از بازرسان در بر داشت شام باز شود در حالی که تحت اضطراری و موقت تعلیق مجوز خود را. هر دو مجوز متوقف شد مارس 22 بعد از بازرسان یافت رستوران ها ارائه شد در ناهار خوری سرویس به جای فقط takeout و یا تحویل.

هر دو رستوران ها در شهرستان نیویورک است که در زرد فاز بازگشایی پس از coronavirus همه گیر رهبری رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به غیر پایدار زندگی کسب و کار در ماه مارس است.

Themi و دموی Sacarellos خود را باز شام, در روز مادر برای ارائه سرویس ناهار خوری در منچستر و Springettsbury شهرستان. صاحبان مجبور اجتماعی فاصله در محل برای کسانی که انتظار در خط برای کسانی که ناهار خوری داخل.

بیشتر: چه باز به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

بیشتر: Pa. رستوران شروع به دوباره باز میان new-look اتاق ناهار خوری به عنوان coronavirus محدودیت برداشته

رستوران ها شده اند باز زمان و پارکینگ خود شده اند ،

Themi Sacarellos گفت: York Daily Record هفته گذشته که آنها را درخواست مجوز تعلیق و جریمه باور آنها "مجبور به بستن تا زمانی که دادگاه به ما می گوید ما باید به."

وزارت کشاورزی می تواند خوب صاحبان تا $10,000 در هر مرکز برای هر روز آنها ارائه سرویس ناهار خوری.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب