دولت با صدور دستورالعمل بازگشایی مدارس دولتی دریافت انتقاد از پدر و مادر در برکلی مدرسه منطقه

در ژوئن 8, کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش و یا CDE صادر شده قوی تر

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

در ژوئن 8, کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش و یا CDE صادر شده قوی تر با هم یک کتاب راهنما است که آدرس بازگشایی مدارس دولتی برای پاییز سال 2020 است.

این کتاب راهنما به اهداف آموزش و پرورش محلی و ادارات دولتی در نظر گرفته شده است به طور مستقیم مدرسه بازگشایی بحث با ترکیب بهداشت و ایمنی چک لیست مربوط به مدرسه عملیات سوالات برای بررسی و نمونه هایی از عمل خوب در طول بیماری همه گیر.

برکلی Unified School District یا BUSD سخنگوی تریش McDermott گفت: در یک ایمیل که BUSD را بازگشایی دستورالعمل خواهد بود در درجه اول ارائه شده توسط برکلی سلامت افسر دکتر لیزا هرناندز با هدایت اضافی ارائه شده توسط CDE و California Department of Public Health, در میان دیگران. منطقه در حال حاضر فاقد اطلاعات کافی برای ایجاد پاییز مدرسه برنامه با توجه به McDermott.

این دولت با صدور دستورالعمل دریافت کرده اند انتقاد از والدین و مدیران مدارس. با توجه به اسکات Hofmeister خزانه دار امرسون ابتدایی مدرسه انجمن اولیا و مربیان پیشنهاد دستورالعمل مسائل پیچیده برای هر دو مدرسه و پدر و مادر.

Hofmeister گفت: پس از مدرسه خود را در ظرفیت قبل از خاموش کردن محدود کردن دانش آموزان به گروه 12 در 6 فوت از هم جدا خواهد نیاز به نیمی از دانش آموزان به در خانه نیمی از زمان به جای دستورالعمل.

"واقعا وجود دارد هیچ چیز مانند 'آموزش از راه دور' به صورت یک 1st گریدر" Hofmeister گفت: در یک ایمیل. "اگر بچه ها در حال رفتن به خانه و یا در حدود 50% از زمان پس از آن ما واقعا در یک مدرسه در منزل مدل که در آن پدر و مادر مسئول آموزش / مدیریت از بچه های ما."

پدر و مادر دیگر مانند هدر Gilbert, co-رئیس جمهور از برکلی هنر آهنربا مدرسه انجمن اولیا و مربیان ادعا که گسل نهفته است با منطقه مدرسه ناتوانی مالی برای دیدار با دستورالعمل های به جای دستورالعمل های خود را.

در این سال BUSD است که تجربه نزدیک به 2 میلیون دلار کسری از بودجه منطقه است که بزرگترین کاهش در عین حال گیلبرت گفت. این برش به شرح زیر قبلی کاهش بودجه بیش از چند سال گذشته که در محدوده از $1 تا 2 میلیون.

گیلبرت اضافه شده است که مدارس فاقد بودجه لازم قادر به تصویب بهداشت اقداماتی مانند نصب اضافی سینک برای شستن دست ها, استخدام اضافی janitors برای ضد عفونی کردن امکانات و ارائه کلاس های درس با ماسک و دماسنج برای بررسی درجه حرارت.

"این است که همه می گویند که در ماه فوریه قبل از همه گیر منطقه شد و در حال حاضر تلاش برای ارائه پایه منابع آموزشی و حفظ امکانات" گیلبرت گفت: در یک ایمیل.

علاوه بر این محدود کردن کلاس های درس به گروه 12 نفری از دانش آموزان نیاز به استخدام دو بار به عنوان بسیاری از معلمان به عنوان طبقه متوسط اندازه در حال حاضر نشسته در 22-28 دانش آموزان با توجه به گیلبرت.

با برکلی مالیاتی اندازه گیری برای اطمینان از حداقل استاندارد زندگی پرداخت به معلمان منطقه نمی توانیم به پرداخت هزینه اضافی برای معلمان گیلبرت اضافه شده است.

"این کاملا غیر واقعی برای ما مدارس دولتی قادر به حفظ استانداردهای آموزشی و با رعایت محدودیت های جدید در حالی که همه درد و رنج ادامه داد: بودجه بی سابقه ای کاهش" گیلبرت گفت: در یک ایمیل.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب