دولت قوانین و مقررات باید برای همه – از جمله فرماندار

نظرکریستین فیلیپس-Hill منتشر شده 11:22 AM EDT Jun 19, 2020در ابتدا از COVID-19 همه گیر وجود دارد احساس وحدت و

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

نظر

در ابتدا از COVID-19 همه گیر وجود دارد احساس وحدت و امیدواریم که دولت ما و کشور ما می تواند مقابله با این بحران سر در و بیرون آمدن قوی تر در پایان. آمریکایی ها همواره با هم در تاریکترین ساعت و مواجهه ما بزرگترین چالش با یک روحیه همکاری.

قبل از اینکه ما جمهوری خواهان یا دموکرات ها ما آمریکایی ها – ایران زیر یک پرچم. به عنوان یک ملت از قوانین ما نیاز به همه زندگی می کنند با همان استاندارد.

ما نیاز به رهبران در تمام سطوح دولت نه فقط بحث بحث اما پیاده روی پیاده روی. متاسفانه ما دیده می شود چیزی بسیار متفاوت از رهبران دولت در هفته های اخیر.

در فرماندار گرگ اخبار همایش ها – که تا همین اواخر نمی شد و در واقع باز به خبرنگاران – او تاکید کرد درک خود را از سختی های مواجه شده توسط کارفرمایان و کارکنان پس از او هنگامی که یک صاحب کسب و کار.

او نتواند به ذکر است که کابینه-ساخت کسب و تحمل خانواده اش نام باز مانده است در این بیماری همه گیر. در همین حال یکی دیگر از تولید کننده کابینت در شهرستان نیویورک تلقی شد "غیر زندگی پایدار" و رد شد چشم پوشی از گروه جامعه و توسعه اقتصادی است.

زمانی که خارج از محل کار ساکنان نیوکاسل اعتراض فرماندار خاموش کردن سفارشات در شهرستانها در سراسر کشور, پنسیلوانیا, وزارت بهداشت, وزیر لوین گفت: این معترضان مطرح "بهداشت عمومی در خطر است." فرماندار با اشاره به کسانی که به مبارزه طلبیده سفارشات خود را به عنوان "بزدل" و "فراریان." اما فرماندار بعد ایستاده بود و شانه به شانه با معترضان در ماه مارس از طریق هریسبورگ در آنچه که او بستری شد نقض مستقیم از خود سفارشات.

حتی به عنوان پرستاری خانه های ویران شده اند این ویروس حسابداری برای دو سوم از تمام مرگ و میر در سطح ایالت های تست یونیورسال در این امکانات در حال حاضر به تاخیر افتاده است تا ژوئیه 24. در همین حال وزیر بهداشت منتقل مادر او از شخصی به مرکز مراقبت در ابتدا از همه گیر برای محافظت از او را از COVID-19 در حالی که الزامی این امکانات در ادامه به پذیرش ساکنان که تست مثبت برای ویروس.

فرماندار گرگ ادعا کرده است که او باز است به روش های مختلف و کار کردن با قانونگذاران اما او را وتو کرده هر تلاشی برای باز کردن دولت مطابق با فدرال ارشاد از CDC.

اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات است.

در ضمن ABC27 گزارش هفته گذشته که 16 درصد از ساکنان نیوکاسل به دنبال جبران بیکاری هنوز بدون کمک. این بدان معناست که 350,000 از هموطنان ما ساکنان نیوکاسل باقی می ماند بدون چک و یا جبران خسارت بیکاری برای بیش از سه ماه. برای اضافه کردن توهین به جراحت قانونگذاران دریافت کلمه از وزارت کار و صنعت در این هفته به آنها اطلاع دهد که عمده مشکلات جبران بیکاری سیستم و تقلب مسائل مربوط اند از موانع عمده برای حل تشکیل دهنده مسائل و راه حل نخواهد بود در محل حداقل برای یکی دیگر از سه هفته.

این هیچ جای تعجب است که جمهوری خواهان و دموکرات ها موافق: فرماندار رفتن آن را به تنهایی روش کار نمی کند. ما نمی توانیم اجازه می دهد آن را به ادامه دیگر هیچ.

قوه مقننه تصویب و با حمایت هر دو حزب یک همزمان قطعنامه که پایان خود را اضطراری اعلام شده است. با توجه به قوانین حاکم بر حوادث اضطراری فرماندار ندارد مثلا در ماده; او مورد نیاز است به صدور یک فرمان اجرایی یا اعلام پایان وضعیت اضطراری. اما یک بار دیگر فرماندار گرگ تأکید کرده است که این قوانین اعمال نمی به او امتناع از انجام وظیفه خود را تحت قانون است.

پایان دادن به این فاجعه اعلام نمی خواهد تاثیر پنسیلوانیا توانایی دسترسی به بودجه فدرال و نه آن را تحت تاثیر قرار دهد در دسترس بودن پول بیکاری و دیگر برنامه های اضطراری زیرا آنها وابسته به فدرال فاجعه بیانیه – و نه دولت. تنها تاثیر واقعی خواهد بود محدود فرماندار توانایی به حالت تعلیق در قوانین و صرف پول در خواهد شد در تضاد مستقیم به سیستم دولت ما را در محل.

رهبران مجلس سنا خواسته مشترک المنافع دادگاه به مداخله و وادار فرماندار به فسخ خود فاجعه اعلام شده است. دادگاه به گرگ دولت تا این پنج شنبه به ارائه مختصری برای حمایت از موقعیت خود را. بعلاوه گرگ دولت به دادگاه تجدید نظر به دادگاه عالی ایالت را به این صورت و خواسته مشترک المنافع دادگاه به تعویق انداختن پنج شنبه مهلت. روز چهارشنبه دادگاه عالی اعلام کرد که از شنیدن این مورد.

سیستم ما از دولت ایجاد شد و برای جلوگیری از هر گونه یک شعبه از انباشته شدن بیش از حد قدرت. این طراحی شده است به مطمئن شوید که هیچ کس بالاتر از قانون و من صمیمانه امیدواریم که که شعبه قضایی قدردانی این اصل در آن حاکم است. آن است که دور زمان گذشته برای بازگرداندن سیستم کنترل و توازن به طوری که ما می توانیم با هم کار کنند برای مسئولانه با خیال راحت و هوشمندانه بازگرداندن زندگی و معیشت.

کریستین سن. فیلیپس-تپه است که یک جمهوری خواه از نیویورک گرفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن