دولت تغییر بازگشایی اهداف سانتا باربارا کانتی شانس در اقتصاد باز

Santa Barbara County برنده اول آن پیروزی بزرگ نسبت به بازگشایی اقتصاد در روز دوشنبه است. پس از روز طولانی پوش

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

Santa Barbara County برنده اول آن پیروزی بزرگ نسبت به بازگشایی اقتصاد در روز دوشنبه است. پس از روز طولانی پوش بک از سانتا باربارا و سایر استان ها, دولت, خورده, اعلام, این امر کاهش بار بر الزامات مورد نیاز برای سریع تر بازگشایی کسب و کار.

"بخش عمومی وزارت بهداشت کارکنان با استفاده از مسائل مطرح شده در این متفق نامه فرستاده شده در هفته گذشته توسط هیئت ناظران به فرماندار به مذاکره با دولت و ارائه انعطاف پذیری بیشتر برای باز کردن کسب و کار در شهرستان" 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت.

هارت گفت: این شهرستان خواهد بود قادر به ارائه گواهی به عنوان به زودی به عنوان روز شنبه به دلیل تغییر دستورالعمل. تا این نقطه فرماندار گاوین Newsom را اپيدميولوژيک معیارهای مورد نیاز این شهرستان به صفر COVID-19 کشته و بیش از 45 موارد مثبت در یک دوره 14 روزه. شهرستان مدیر بهداشت عمومی ون فراموش-Reynoso به نام معیار "غیر قابل عبور" موانع پرش.

"این کار بسیار سخت دکتر انجام Reynoso و دکتر [Henning] Ansorg آخر این هفته از طریق بسیاری از تماس های تلفنی و مکالمات با فرمانداری و وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی تولید کرده است پیشرفت های قابل توجهی," هارت گفت.

مهم ترین پیروزی از بهداشت عمومی مذاکره دولت است جدایی از جامعه COVID-19 نفر از اهل بیت موارد در لامپوک زندان فدرال که حساب برای نزدیک به 70 درصد این شهرستان را در مجموع موارد مثبت.

هیئت ناظران' نامه ای به فرماندار در هفته گذشته با اشاره به این که این شهرستان دارای 11 درصد رای مثبت به استثنای جمعیت زندان در حالی که رای مثبت در داخل زندان گزارش شده در 67 درصد از آن شروع به جرم, تست شدت حملات شهرستان را به طور کلی مثبت مورد نرخ و ساخت آن غیر ممکن است برای رسیدن به بازگشایی معیارهای. در حال حاضر زندانی موارد را برگزار نمی شود در برابر county, هر چند همه کارکنان زندان هنوز هم می شود از جمله در جامعه دفعات مشاهده شده است.

بازگشایی در یک محیط امن طرح

با این شهرستان و نزدیک به بازگشایی بیشتر کسب و کار, نانسی Anderson, دستیار مدیر عامل این شهرستان گفت: سانتا باربارا–راهنمای خاص به بازگشایی برای عموم منتشر شد جمعه. او در حال حاضر خواهد شد راهنمای به هیئت ناظران جزئیات بیشتر در روز سه شنبه.

لقب افزایش (بازگشایی در یک محیط امن) راهنمای آن را ایجاد بیش از 300 محلی و ذینفعان از بخش ها مانند آموزش و پرورش و ایمان و موسسات, مسکن, کشاورزی, ساخت و ساز و توسعه و آشامیدنی و رستوران صنایع که جمعی خود را به اشتراک گذاشته تخصص و ورودی قبل از پیش نویس ارائه شد به مستقل پزشکی و بهداشت عمومی کارشناس پنل به دامپزشک راهنمای.

"راهنمای اساسا Santa Barbara County, راهکار برای بازگشایی" اندرسون گفت. "این یک محلی مکمل راهنمای به دولت در چهار مرحله مقاومتی نقشه راه است."

او در توضیح روند ایجاد این راهنمای به عنوان یک "مسابقه دو ماراتون از جلسات" از آنجا که آن را در اصل به معنای ایجاد بیش از شش هفته دوره و به جای کهنه به سه دلیل به فرماندار اعزامی از بازگشایی دولت است.

دکتر لین Fitzgibbons که متخصص در بیماری های عفونی در کلبه سلامت رو به افزایش است پزشکی پانل. او گفت: تیم پزشکی بررسی معیارهای برای بازگشایی در هر یک از مراحل و نگاه چگونه دوباره سفت معیارهای اگر موج دیگری از این ویروس در بازدید از شهرستان است. به طور کلی او گفت: راهنمای "بسیار هیجان انگیز است."

"تا به حال ما خوش شانس بوده به هدایت عمومی وزارت بهداشت به ما بگویید چه کاری انجام دهید برای جلوگیری از گسترش بیماری" Fitzgibbons گفت. "اخبار هیجان انگیز است که من فکر می کنم افزایش, راهنمای ما به ارمغان می آورد این است که با همکاری به معنای واقعی کلمه صدها نفر از ذینفعان در سراسر جامعه ما گفتن ما در سانتا باربارا راه چه باید بکنید."

آزمایش و درمان به روز رسانی

بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg روز دوشنبه گفت که او "افتخار" از شهرستان به دلیل بستری شدن در بیمارستان و بخش مراقبت ويژه نرخ همچنان ثابت باقی می ماند در حالی که لامپوک و ماریان بیمارستان دریافت اولین دوز remdesivir یک داروی آزمایشی است که ممکن است درمان ویروس.

"من می خواهم به ستایش جامعه خود را مسئول اقدامات و حمایت خود را در جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس در منطقه ما" Ansorg گفت.

او گفت که در حال حاضر توسط سه تست سایت در شهرستان انجام داده اند به اندازه کافی بزرگ تعدادی از تست های که او می تواند با دقت می گویند حدود 1-2 درصد از جمعیت شده است در تماس با این ویروس.

او همچنین تاکید کرد که هر کسی می تواند برنامه یک قرار ملاقات برای تست در تست سایت در حال حاضر. هر فرد بدون در نظر گرفتن علائم عدم بیمه سلامت, سن یا وضعیت اشتغال آزمایش می تواند برای ویروس.

Ansorg همچنین گزارش روزانه مورد تعداد. وجود 22 مورد جدید هفت که شد زندانیان در لامپوک ، از 15 است که در جامعه یک فرد زندگی در سانتا باربارا; دو نفر زندگی می کنند در لامپوک; نه زندگی در سانتا ماریا; یک فرد زندگی در ارکوت; یک فرد زندگی در مناطق unincorporated از Sisquoc, Casmalia, Garey, Cuyama جدید Cuyama و شهرستان گوادلوپ; و هنوز هم در حال بررسی محل.

وجود دارد 1,496 دفاع کرد گرفته شد موارد شهرستان گسترده است. به استثنای زندان موارد 426 بهبود یافته اند; و 27 در بیمارستان, 11 که در واحد مراقبت های ویژه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن