دولت Rep. برایان سیمز ریپ ایران با اعضای سکوت پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 11:20 AM EDT 28 مه سال 2020یک ایالتی پنسیلوانیا نماینده رفت و در یک ناس

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

یک ایالتی پنسیلوانیا نماینده رفت و در یک ناسزا رنگ و لعاب سخنرانی دراز وشدیداللحن چهارشنبه در برابر جمهوری خواه مجلس که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 یا تماس با کسی که تا به حال و در عین حال سکوت.

دولت Rep. برایان سیمز یک دموکرات از 182nd منطقه در فیلادلفیا منتشر شد نزدیک 12-دقیقه Facebook video calling out ایران با اعضای که تحت فشار بوده اند به دوباره باز کردن دولت و کم اهمیت جلوه دادن جدیت رمان coronavirus.

"هر روز از این بحران این دولت در کمیته پنسیلوانیا روبرو شده است به طوری که اعضای خود را می تواند خط تا یکی پس از یکی پس از یکی و توضیح دهد که آن را امن برای بازگشت به کار" سیمز گفت: در این ویدئو. "در طول این مدت زمان آنها شد تست مثبت است. آنها به اطلاع یکدیگر است. و آنها را به اطلاع ما است."

در اوایل این هفته coronavirus مرگ و میر بیش از 100,000 سراسر کشور و بیش از 5,200 در پنسیلوانیا است.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Pa. بیش از 750 مورد جدید چهارشنبه; ایالت مجموع نزدیک 70K

در این ویدئو سیمز می گوید که دموکرات رهبری آگاه شد حداقل یک چاپ از اعضای مجلس نمایندگان که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 باقی ماند و کار در کنگره برای حداقل یک هفته است.

سیمز همچنین با انتقاد Rep. اهل الماس لبنان County برای خود quarantining بدون گفتن دموکراتیک همکاران. الماس است که یک مدافع پیشرو برای بازگشایی دولت و با توجه به سیمز او باقی مانده است قرنطینه برای هفته ها.

در یک صدای جیر جیر شنبه شب الماس گفت که او "خود-قرنطینه اما نمی توانید پس از آزمایش ممکن است COVID 'تماس بگیرید.' او گفت: "خود دکتر گفت هیچ دلیلی برای وجود دارد او را به آزمایش است.

در Facebook Live, ویدیو سیمز گفت: "البته او توضیح نداد که به هر یک از ما زمانی که او در کمیته صحبت کردن با ما راه رفتن بالا و پایین راهرو bumping به ما و یا اجازه دادن به ما در برگزاری این درب برای او" سیمز گفت.

"من در یک ساختمان احاطه شده است. کاربرانی که نمی توانند خود را از بازگشت به خانواده" سیمز گفت. "من نیاز به می دانم که اگر آن را بی خطر است برای ما بود در این ساختمان است."

روز شنبه, مه 27, Rep. Kevin J. بویل (D-فیلادلفیا) و دموکراتیک صندلی برای خانه دولت کمیته اشاره کرد که او و همکارانش کشف کرده بود که همکار عضو کمیته Rep. اندرو Lewis (R-Dauphin) آزمایش مثبت برای COVID-19.

در نامه ای به دادستان کل شاپیرو بویل به نام برای یک تحقیق رسمی به این حادثه که در آن چندین جمهوریخواه رهبری از جمله اعضای کنگره Lewis, مجلس مایک Turazi و رهبر جناح اکثریت مجلس برایان کاتلر موفق به اطلاع هموطنان کمیته و اعضای خانه.

در این ویدیو سیمز همچنین خواستار دادستانی کل برای راه اندازی یک تحقیق در ایران با اعضای که تست مثبت و شرکت خود quarantining بدون اطلاع خود را دموکراتیک همکاران.

سیمز انتخاب شد و به مجلس نمایندگان در سال 2013 و برای اولین بار بود آشکارا گی, نماینده دولت در پنسیلوانیا است.

ادامه نوشته. بویل کامل نامه به دادستان کل شاپیرو زیر:

من به عنوان دموکراتیک رئیس خانه دولت کمیته. بدن ما ملاقات کرده است بیشتر از هر دیگر کمیته دائمی در پنسیلوانیا GeneralAssembly آن را به عنوان نظر قانون مربوط به بازگشایی دولت است. lt نیز صحنه جنگ در جنگهای متعدد بیش از چگونه به سرعت و به سهولت همه گیر محدودیت دموکرات فشار برای احتیاط و خواهان تشویق swifter بازگشایی زمین من دموکراتیک همکارانش کشف کردند امروز, مارس 27th که نماینده اندرو لوئیس یک جمهوری خواه عضو مجلس دولت کمیته آزمایش مثبت برای COVID-19 on May 20th.

هر دو نماینده لوئیس و برخی از همکاران جمهوری خواه در کمیته از جمله نماینده الماس گزارش شده است در معرض Covid-19 از طریق تماس با نماینده لوئیس و فرض مثبت در انتظار تست. اکثر اعضای جمهوری خواه شده اند با پوشیدن ماسک در کمیته از جمله نماینده الماس. پس از یادگیری است که در یک خانه جمهوریخواه عضو شد شما با COVID-19 نماینده لوئیس و خانه جمهوریخواه رهبری از جمله سخنران مایک f urzai و رهبر برایان کاتلر موفق به اطلاع دموکراتیک اعضا و کارکنان به عنوان امکان پذیر است COVID-19 عفونت های معرفی شده در خانه دولت کمیته و به کف خانه.

lf آن شناخته شده بود در تاریخ 20 مه که عضو(ع) بودند یا مثبت و یا در قرنطینه ما نیاز به دانستن است که در مارس 20th. lnstead ما در مورد آن شنیده on May 27th, از آسوشیتد پرس. ما کاملا نیاز به دانستن بیشتر در مورد چه شرایطی منجر به این عاقلانه تصمیم توسط خانه جمهوریخواه رهبری است. چرا این قدر طولانی برای خانه جمهوریخواه رهبری و نماینده لوئیس به اطلاع معرض خانه اعضا و کارکنان ؟ چرا دموکراتیک اعضای اولین بار شنیدن در مورد این از آسوشیتد پرس به جای از نماینده لوئیس یا خانه جمهوریخواه رهبری است ؟

مهمتر ما همچنین نیاز به می دانم که اگر هر دولت و قوانین و یا اخلاق قوانین نقض شده و به همین دلیل CDC و وزارت بهداشت قوانین را رعایت نکرده است. وجود دارد نیاز به شفافیت در این مورد. بدون این اطلاع رسانی و تست تماس با ردیابی است آغاز یک هفته دیر - و در معرض اعضای در حال حاضر به طور بالقوه مسری است و قادر به گسترش COVID-19 به اعضای طبقه خانوادگی و ترکیبات در مناطق خود.

من امروز به درخواست رسیدگی به اقدامات نماینده لوئیس نماینده الماس, خانه, جمهوری, رهبری, و دیگر برنامه به طور بالقوه آلوده خانه جمهوریخواه کاربرانی که موفق به بموقع به اطلاع اعضا و کارکنان به عنوان مورد نیاز توسط وزارت بهداشت و CDC.

این است که در حال توسعه داستان بررسی برای به روز رسانی.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب