سناتور ایالت می گوید شما را مجبور به پوشیدن ماسک در هنگام رای گیری. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 11:13 AM EDT 29 مه سال 2020هنگامی که یک county کمیسر در پنسیلوانیا به تازگی

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

هنگامی که یک county کمیسر در پنسیلوانیا به تازگی گفت که یک ماسک مورد نیاز برای رای دادن واکنش سریع بود.

در میان ضد maskers بود و دولت ایالت اهل الماس R-لبنان که گفت: رای دادن یک حق قانونی است که مشروط بر این که آیا یک فرد می پوشد ،

او درست است ؟

پنسیلوانیا اساسی جادوها رای گیری این است: "انتخابات باید آزاد و برابر و بدون قدرت مدنی یا نظامی باید در هر زمان دخالت برای جلوگیری از ورزش از حق رأی."

به طور خاص در رابطه با رای دهندگان آزادی های قانون اساسی می گوید این است: "انتخاب کنندگان ممتاز از دستگیری. انتخاب کنندگان باید در تمام موارد به جز خیانت به جنایت و نقض یا ضامن صلح باشد ممتاز از دستگیری در طول حضور خود را در انتخابات و در رفتن و بازگشت از آن."

آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا گفت: شهرستان دولت باید وزن حق رای برابر حفاظت از سلامت.

"حق رای است و بنای ما شکل دولت و مقامات دولتی وظیفه دارند که برای محافظت از آن. آنها همچنین باید در محافظت از سلامت عمومی است. اگر یک county پیاده سازی یک قانون با پوشیدن ماسک در حوزه های رأی گیری آن باید مطابق با دستورالعمل های بهداشتی. و هر حکومت باید به جای رای دهندگان که قادر به پوشیدن ماسک به طوری که آنها از حقوق خود محروم و گفت:" اندی هوور یک سخنگوی آیتالله سیستانی یا پنسیلوانیا در یک ایمیل.

PA توصیه ماسک

دولت با استفاده از کلمه "تشویق" به ترویج پوشیدن ماسک در انتخابات; ماسک لازم نیست.

"ما به شدت تشویق رای دهندگان به پوشیدن ماسک از احترام به همکار خود رای دهندگان و به صورت اختصاصی نظرسنجی کارگران نیروی انسانی حوزه های رأی گیری. رای دهندگان که در حال پوشیدن یک ماسک را نمی توان انکار کرد از حق خود برای رای دادن گفت:" واندا Murren, مدیر دفتر ارتباطات و مطبوعات برای پنسیلوانیا وزارت خارجه در یک ایمیل.

دولت نیز ارائه می دهد این توصیه ها برای ترویج ایمنی دیگران در انتخابات:

  • پوشیدن ماسک را پوشش می دهد که بینی و دهان خود را.
  • خود را قلم را به علامت خود را در رای گیری و محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به اشتراک گذاشته سطوح.
  • تمرین خوب بهداشت دست, چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست.
  • حفظ فاصله اجتماعی از نظرسنجی کارگران و سایر رای دهندگان.
  • دنبال دستورالعمل از نظرسنجی کارگران و دیگر مقامات انتخاباتی برای کمک به همه چیز اجرا می کند هموار
  • صبور باشید. "این خواهد بود یک تجربه جدید برای همه درگیر. شما می توانید کمک به توسط بیمار و درک در حالی که شما حق خود را به رای می دهند."

یک دست دادن نظرسنجی کارگران

Lebanon County انتخابات و ثبت نام رای دهندگان در اتاق یافت نظرسنجی کارگران و انتخابات قضات ترک در این ماه منتهی به اولیه. ترس از ابتلا رمان coronavirus پیشرو دلیل برای ترک.

شهرستان نیویورک پیدا کرده است و یکی سنتی رای گیری محل را انتخاب و به یک محل در این سال اولیه.

"اخیرا ما پایین 250 نظرسنجی کارگران" گفت: نیویورک شهرستان, سخنگوی علامت والترز.

این شهرستان نیز از دست داد 30 قضات از انتخابات از 161. حدود 15 انتخابات بازرسان داوطلب به قضات برای جایگزینی برخی از کسانی که کاهش یافته است. قاضی از انتخابات و نظارت بر یک مکان سنجی اغلب استخدام نظرسنجی کارگران و تصمیم گیری در روز انتخابات.

"مردم فقط نمی خواهید به بیرون آمدن و کار در یک محل که در آن مردم لمس چیزهای" والترز گفت. "ما در حال گفتن ما نظرسنجی مردم به تعامل با مردم در مورد ماسک."

Normandie ریج یک جامعه بازنشستگی در شیله شده است که در یک مکان سنجی در سال های گذشته گفت: "ما نه میخوام میزبان یک انتخابات در این سال" والترز گفت.

نظرسنجی کارگران وارد در انتخابات سایت یک تا دو ساعت قبل از آغاز رای گیری و دریافت یک دستمزد. روز برای آنها می رود تمام راه را به شب. نظر سنجی در باز 7 صبح برای ثبت نام رای دهندگان و در 8 p. m.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب