خیابان دولت در حال حاضر در لغزش COVID-19 شیب

دو حفره در مرکز شهر این هفته با خروج از آلو کالا و برای همیشه لطفا برای 21 هر دو پایین آورده توسط, تجارت, قتل

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

دو حفره در مرکز شهر این هفته با خروج از آلو کالا و برای همیشه لطفا برای 21 هر دو پایین آورده توسط, تجارت, قتل, قدرت coronavirus. خود را تعطیلی تشکیل می گریم منادی از چیزهایی که می آیند به عنوان سانتا باربارا خرده فروشی اصلی — در حال حاضر احاطه با تعداد زیادی از فرصتهای شغلی و کسب و کار جامعه بسیار نا امید عدم شهرستان رهبری — تلاش برای آب و هوا ادامه بحران بهداشتی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


امی کوپر باز آلو کالا از 10 سال پیش در 900 بلوک از خیابان دولت و به سرعت تاسیس آن به عنوان یکی از چند و یکی از بهترین محلی متعلق به فروشگاه که انجام شده به صورت محلی منابع کالا از آثار هنری به جواهرات به کتاب برای کارت پستال. کوپر خودش نیز تبدیل به یکی از پیشرو برای صدای مرکز شهر خرده فروشی منافع سوق دادن شهرداری به کمک و یا حداقل مانع نیست — صاحبان کسب و کار مرور سانتا باربارا را بدنام ناشی از خست و گران اجازه روند.

عکس: Daniel Dreifussآلو کالا

کوپر گفت: او را دیدم نوشتن بر روی دیوار طولانی نیست پس از او بسته خود را درب در مارس 13 مطابق با فرماندار گاوین Newsom را مستند سفارش. "وجود دارد هیچ راهی که من می تواند در کم حاشیه," او گفت:. "فروشگاه من وابسته به گردشگری است که متوقف شده و تجربی خرید که متوقف شده است." کوپر همچنین گفت: آلو کالا مانند بسیاری دیگر از خرده فروشان به شدت متکی به یک مشغول سه ماهه چهارم فصل خرید و او نگران دولت ممکن تحت قرنطینه در آن زمان.

کوپر Instagram خوراک جایی که او ساخته شده او اعلام, به سرعت پر شده با صدها نفر از نظرات از مشتریان که مایل به او را به خوبی و یادداشت قدردانی از هنرمندان و صنعتگران که خود را شروع کردم در فضا. کوپر است که فروش خود باقی مانده محصول از طریق وب سایت خود و ارائه تحویل رایگان. او صرف سهشنبه ساخت قطره آف خودش. به عنوان او در نظر او حرکت بعدی کوپر گفت که او می مانم فعال در شهردار تازه تشکیل تیم مشاوره کسب و کار. و او امیدوار است به نحوی حفظ آلو کالا نام رفتن یا رفتن کاملا دیجیتال و یا سازماندهی pop-ups. "من می خواهم برای دیدن آلو کالاهای زنده," او گفت:.

عکس: پل Wellman فایل آلو کالا صاحب امی کوپر که به طور دائم بسته تا مغازه بعد از 10 سال در کسب و کار گفت: او را دیدم نوشتن بر روی دیوار طولانی نیست پس از او بسته خود را درب در مارس 13 مطابق با فرماندار گاوین Newsom را مستند سفارش.

در ضمن در 900 بلوک از خیابان دولت که در آن هشت مغازه در حال حاضر به نشستن خالی لابی دو داستان برای همیشه لطفا برای 21 ساختمان بالا انباشت اشیاء بدست آمده با امده کیسه زباله و برهنه مانکن. تماس به ملی زنجیره ای دفتر شرکت بازگردانده نشدند اما بحث های اخیر در تالار شهر اشاره در چه بزرگ خرده فروشی رد پا می تواند روزی تبدیل شده است.

کارآفرین عروسکی Cabugos خطاب به شورای شهر دو هفته پیش و مشخص شده در شرایط گسترده طرح به نوبه خود این ساختمان متعلق به ری Mahboob یک نیروگاه از مرکز شهر املاک و مستغلات به یک فروشگاه توقف برای شاهدانه کشت و مصرف با همراه موزه اختصاص داده شده به این محصول است. با نگه داشتن فروش محصولات محدود به مشتریان و یا اعضای Cabugos توضیح داد: این پروژه نمی خواهد واجد شرایط به عنوان یک داروخانه در نتیجه اجتناب از هر گونه درگیری بالقوه این شهر درمانگاه شاهدانه فرمان. Cabugos و Mahboob شده اند ساخت دور و صحبت کردن به صورت جداگانه با councilmembers برخی از آنها ظاهرا باز به ایده.

عکس: Daniel Dreifussسانتا باربارا برای همیشه لطفا برای 21 بسته درهای خود را برای این ماه است.

مفهوم موظف است به جرقه جنجال اما با توجه به آخرین گزارش سه ماهه از هیز, تجاری, خیابان دولت نیاز به کمک می توانید آن را در ماه های آینده و سال. کالیفرنیا نرخ بیکاری مشخصی به 22 درصد در اواسط ماه آوریل در این گزارش آمده و سانتا باربارا شهرستان بنا به گزارش رسیده از دست 22,000 شغل. کالیفرنیا انجمن رستوران تخمین زده است که تا 30 درصد از رستوران ها ممکن است بازگشایی هنگام ناهار خوردن در محدودیت ها برداشته آن اشاره کرد. قبل از همه گیر آمار وجود دارد 941 رستوران در سانتا باربارا کانتی که شاغل حدود 18000 نفر.

به غیر از زوم است که یک دفتر در مرکز شهر, نزدیک به تمام تجاری دیگر مستاجران در منطقه دچار "فوری (و اغلب عمیق) از دست دادن درآمد" به هیز گزارش می گوید. "برخی از صاحبخانه ها فعالانه معوق اجاره مارس و در حال مذاکره با مستاجران اشکال مختلف امداد در کوتاه مدت. بانک معوق بخشی از صاحبخانه' پرداخت وام مسکن در یک مورد به مورد و بر اساس."

در روشنایی ضعیف تابیدن از خبر خوب در مرکز شهر سانتا باربارا, که به تازگی از دست مدیر آن در میان همه گیر در حال حاضر با نام موقت جدید مدیر. رابین Elander صرف پنج سال گذشته منجر به انقلاب تابستانی جشن و کار کرده با هر دو تاثیر Hub (در حال حاضر KIVA SB) و صندوق برای سانتا باربارا. "این را به ما همه با هم کار برای بهبود نوآوری و رشد در این شرایط بی سابقه ای" او گفت:. "بیایید مکالمات آغاز شده و برخی از مرکز شهر سحر و جادو اتفاق می افتد."

نیک ویلز کمک به این گزارش.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن