خیابان دولت سرخوشی: سانتا باربارا گذشته در تصادفات به حال

سر بالا: به ندرت در تاریخ ابدیت دیده من شهرستان سالن مدیریت به حرکت می کند به طوری مشقت بار به آرامی و به طوری

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

سر بالا: به ندرت در تاریخ ابدیت دیده من شهرستان سالن مدیریت به حرکت می کند به طوری مشقت بار به آرامی و به طوری که شدیدا سرعت دقیقا همان زمان در مورد همان چیزی که. من نیاز به خنک کردن در تئوری نسبیت.

بیایید شروع با واضح ترین مورد تبدیل مرکز شهر خیابان دولت به یک عابر پیاده مرکز love-me-love-my-پارس-پارک سگ دوچرخه زیگزاگ دوره طولانی هوای نوشیدن و ناهار خوری پر زرق و برق. من می خواهم نشان می دهد گسترش کشاورزان' بازار آوردن کامیون های مواد غذایی, تشویق بیشتر نوازندگان خیابانی و اضافه کردن هفتگی تعویض در دیدار در حالی که شما در آن هستید.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای کسانی که باور نمی کنم تغییر ممکن است در سانتا باربارا, من می خواهم پیشنهاد این تحول یک شبه به عنوان اثبات مثبت به خلاف. اگر چه من هنوز برای پیدا کردن پی در پی پارس ناز, من می خواهم بگویم تمام آزمایش ثابت شده است که چنین فریاد موفقیت است که آن را غیر ممکن تصور این جن کهنه دوباره به آن ، در واقع ما در حال حاضر آمده را به کل آرایش — زیبا و کثیف و به هم ریخته بداهه هاج خپله این و آن — برای اعطا.

نیست.

برخی از چشم انداز نامیده می شود ،

این ایده از یک عابر پیاده خیابان دولت ابتدا به شورای شهر در اکتبر سال 1992. آن را یک رویداد خوشحال. اتاق بازرگانی شهر سازمان و حدود 35 خود منصوب نگهبان از کسب و کار کهکشان نشان داد — با چنگک جمع کردن و چنگال آماده — خواستار آن است که حتی امکان نظری چنین عمل شنیع بود حذف از تمام برنامه ریزی اسناد و مدارک.

تنها یک بلندگو — معمار بری Berkus — دوست game, این ایده نشان می دهد یک ماشین-رایگان خیابان دولت می تواند تبدیل به "شهری علفزار." شهرستان برنامه ریز حمل و نقل راب دیتون — پس از آن هنوز هم جیر جیر ابراز alt-حمل و نقل رویایی — به دنبال آرام کردن اراذل و اوباش پیش بینی این ایده را دریافت نمی کردن تابلوهای نقاشی برای 20 یا 30 سال. که پیش بینی می شد بطرز شگفت انگیزی دقیق است.

قبل از آن در سال 1984 صرف ایده جداول در پیاده رو — اجازه دهید به تنهایی در خیابان دولت — در نظر گرفته شد تا آنقدر رادیکال آن درگذشت یک مرگ رسوا هنگامی که آن را قبل از شورای. رستوران دوست داشتم اما سالن شهر وکلا مضطرب در مورد امکان دادخواهی و nixed آن است.

به طوری که که در آن ما آمده ایم از. که در آن ما در حال رفتن, من نمی تظاهر به دانستن است. اما من احساس خطر در شماره های اخیر.

این جمعه شهرستان بهداشت عمومی افسران گزارش شده 63 جدید COVID موارد است. وجود دارد 61 COVID بيماران بیمار به اندازه کافی به حکم بستری شدن در بیمارستان. از کسانی که 19 قرار داده شد در بخش های مراقبت ويژه. که یک پرش. در تاریخ 1 ژوئن در مقابل ما گزارش شد فقط 10 مورد جدید تنها 29 COVID بیماران در بیمارستان ها و نه فقط در بخش مراقبت های ویژه.

ما افزایش caseloads نیست شکستن بانک. اما هنگامی که شما به بیمارستان پزشکان گفتن County بهداشت عمومی تزار دکتر هنینگ Ansorg شناخته شده برای یک مرده اش-پان سبک — "شخص انجام کاری" ما همه می خواهم بهترین توجه است.

من عاشق خیابان دولت جدید ساق پوش پرنیان. آن را خوب است برای روح. اما من همچنین نگران کوته بینانه حماقت است. ماسک, هر کسی ؟ حق خود را به قطع بینی من به رغم چهره خود را به پایان می رسد فقط قبل از ریه ها فرا گرفته یک COVID ناشی از سايتوکين طوفان و من قرار داده شده در یک ناشی از کما با لاستیک لوله تنفس هل پایین گلو من. من حساس است که راه.

در تمام این تنهایی و انزوا مردم در حال کشف لذت های ساده یکی از انسان بزرگترین اختراعات: دوچرخه. نه به حالت آشکار, اما وجود دارد چند راه بهتر را به خارج از خانه در حالی که حفظ یک محیط امن اجتماعی فاصله. خطرات و دوچرخه باب گزارش دوچرخه خود را تعمیر لیست انتظار طولانی تر از مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع لیست رزرو — تنها هیچ K-Pop آشوبگران و خرابکاران درگیر است. دوچرخه هایی که به فروش برای $500 پرواز کردن درب یک ماه پیش. دوچرخه برقی همه جا هستند.

بنابراین با چند خودرو در جاده ها, خیابان ها امن تر است. در حالی که هر روز احساس درست مثل صبح روز یکشنبه.

چه کسی می خواهید به یک ظرف غذا با این ؟ شهرستان سالن البته — که در آن ذهن در حال حاضر با توجه به اینکه دوچرخه سواران باید ممنوع از خیابان دولت. که خواهد بود خنده دار اگر به آن نیست بنابراین ، بله برخی از دیدن جوان ظاهر wheelies سه بلوک ، اما درست مثل افرادی که فراموش کرده ام — به عنوان مخالف رد — به پوشیدن ماسک این سواران نزدیک می شود می تواند. شاید حتی یکی.

جالب اینجاست که سانتا باربارا فقط برنده اصلی معتبر ملی دوچرخه سواری جایزه. این شهرستان رتبه سوم را در کشور برای بهترین دوچرخه Peopleforbikes یک دوپا گروه حمایت تخم توسط یک کنسرسیوم از عمده دوچرخه تولید کنندگان. در سال گذشته ما در آمد 12th.

ساخت این جایزه کنجکاو سانتا باربارا شماره (pre-COVID) برای دوچرخه مسافران واقع شده است پایین رفتن. اما دوچرخه های مربوط به تصادفات بوده است ، جبران این اشتباه راه آمار بوده است 40 میلیون دلار در دولت های حمل و نقل کمک های مالی که به تالار شهر امن برای دوچرخه های جدید خطوط. امید وجود دارد. انسان بعد از همه باقی می ماند تنها گونه است که می توانید سوار یک دوچرخه و یا ضربه محکم و ناگهانی انگشتان دست خود را.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن