'بی' است گیج متنوع داستان از پناهندگان بازداشتگاه

درجه: 4.0/5.0 "در سطح جهان وجود دارد در حال حاضر بیش از 70 میلیون آواره مردم به دنبال پناهگاه از جنگ و آزار و

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

"در سطح جهان وجود دارد در حال حاضر بیش از 70 میلیون آواره مردم به دنبال پناهگاه از جنگ و آزار و اذیت. نیمی از این کودکان هستند." این یک بیانیه مشترک توسط Netflix جدید استرالیا برای شبکه تلویزیونی "بی وطن" که منتشر شده 8 جولای پس از پیدا کردن موفقیت با استرالیا مخاطبان در بهار.

برای قرار دادن آن را به سادگی به این شبکه تلویزیونی است که بر اساس یک داستان واقعی است و نه از شادی. آن را انجام نمی, آن است که نشاط بخشی است و نه یک داستان به افتخار — اما این یک داستان است که سزاوار توجه undivided. مجموعه ای در داخل استرالیا مهاجرت بازداشتگاه بینندگان کشیده به وحشیانه زندگی پناهجویان, تجاوز نگهبانان زندان و اشتباه از یک شهروند استرالیایی faking هویت خود را به امید گرفتن اخراج از کشور.

در ابتدا قسمت "بدون تابعیت" مراکز تا چه حد سوفی ورنر (Yvonne Strahovski) است که مایل به رفتن به فرار او قریب به اتفاق محیط خانه و شروع زندگی بیش از. اما در مجموع این سری یک تقاطع چهار جداگانه داستان: کسانی که از سوفی که آرزوی فرار از زندگی خود را; احمد Ameer (Fayssal Bazzi) که در تلاش برای آوردن خانواده خود را از افغانستان برای فرار از خشونت; گیری Sandford (جای کورتنی) که طول می کشد در یک کار جدید به عنوان یک نگهبان در بازداشتگاه; و کلر Kowitz (آشر Keddie) که آورده شده است در مقابله با بی ادبی بازداشت شدگان است.

Strahovski نام ممکن است صدای آشنا از قبلی نقش به عنوان سرنا واترفورد در Hulu را "کنیز داستان" اما دو شخصیت او نقش دارد در مورد مشابه به عنوان شب و روز. بازیگر به طور طبیعی منتقل سوفی داخلی صدمات اطراف آن عدم حمایت خانواده و تیره و تار است, تجاوز جنسی, در حال سقوط به آرامی به روان فراموشی به عنوان سوفی صرف زمان بیشتر و بیشتر زندانی تحت سرقت هویت یک مسافر.

استرالیا یک-لیستر کیت بلانشت باعث می شود نخست حضور در سراسر مجموعه به عنوان پت کارشناسی ارشد که دارای گیج کننده و نه جایی در این داستان در حال اجرا یک cultlike dance studio است که به بیشتر های هرمی vibes از plies. این بازیگر زن خوش هیکل شخصیت بازی نیست و یک نقش اصلی در داستان — حتی اگر بلانشت co-ایجاد تمام شش قسمت — اما قابل توجه است وقتی که می آید به سوفی را توسعه فردی.

در کنار داستان های اطراف سوفی را به خانه و زندگی و زندگی برخی از نگهبانان به طور موثر به قرار دادن هر یک از شخصیت مشکلات در چشم انداز است. در حالی که سوفی و کم هزینه روز کریسمس با بهره گیری از یک وعده غذایی را با خانواده خود را Ameer چک کردن دخترش تب به عنوان آنها آماده به فرار خود جنگ زده زندگی با قایق. این مجاورت در خدمت به نشان می دهد هر یک از شخصیت های خارجی انگیزه برای اقدامات خود را و چگونه برخی ممکن است کمتر در کنترل بیش از دیگران است.

هر یک از شخصیت به نوعی نشان دهنده این موضوع از بودن در یک جای نا امن وزن چه این بدان معناست که برای مردم در زمینه های مختلف. نشان می دهد گاهی اوقات فریم سوفی را از گرفتاری به عنوان نسبتا بی اهمیت در مقابل کسانی که از خانواده های جدی روبرو اخراج اما او نهایی اسکیزوفرنی علائم هنوز برداشته با هدف به نمایش جنگ او به عنوان معتبر و عاطفی.

به عنوان "بدون تابعیت" پیشرفت های مخفی شخصیت می شود مشخصه خشک به شدت از نقش خود به عنوان یک نگهبان قرار می دهد فشار بر اعتقادات خود و آزمایش محدودیت های خود. نشان می دهد در می یابد او را تا حدودی از زندان استنفورد آزمایش وضعیت, نمایش, چه, محیط زیست و ناگهانی قدرت گرفتن ممکن است به یک فرد روان است.

در حالی که عملکرد هر مظهر شن و اتصال Bazzi بدون شک سر تبدیل می شود هر زمان که او بر روی صفحه نمایش دختر را ظاهر. کلی داستان یک دیده بان فریبنده اما نشان می دهد می تواند بهره مند از مصرف برخی از محل موردتوجه وتماشای عموم به دور از سوفی شخصیت و درخشان آن را در Ameer داستان. به راستی چه می دهد این نشان می دهد یک زاویه بشریت نیست دروغ در Sofie خانواده مبارزات اما در غم از فدا کردن خود برای ارائه یک خانواده است.

قرار دادن سوفی مبارزات به عنوان یک فرد به دنبال یک زندگی جدید در برابر کسانی که از پناهندگان به دنبال پناهندگی در استرالیا است که بدون شک یک سوال انتخاب اما داستان با اینحال می درخشد نور را در برجسته مسائل واقعی بازداشتگاه ها از جمله عدم مناسب مترجمان محافظ از پوشش اخبار و خشونت علیه بازداشت شدگان است.

"بدون تابعیت" در نهایت humanizes یک موضوع است که مرکز داغدار جنگ سیاسی برای چند دهه. قسمت پایانی ارائه می دهد یک صفحه گرامافون تلخ و شیرین انتهای — اگر شما حتی یک چهارم از یک قلب آن را تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از خود را از مجاری اشکی از گریه رودخانه ها در نتیجه گیری از این distressingly داستان واقعی.

Skylar د پل را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن