دولت را هدایت پاک راه را برای PIAA ورزشی برای بازگشت

تام Reisenweber treisenweber@timesnews.comمنتشر شده 4:24 PM EDT Jun 10, 2020پس از گذشت بیش از 90 روز با هیچ مد

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

پس از گذشت بیش از 90 روز با هیچ مدرسه ورزش در پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به رفتن به آینده برای از سرگیری فعالیت های ورزشی در روز چهارشنبه پس از انتشار دستورالعمل های ایمنی.

با این حال بازگشت از ورزش به عنوان COVID-19 pandemic همچنان منوط فردی مدارس در توسعه و اجرای برنامه های ایمنی. تیم ها و مدارس نیز باید به دنبال دقیق پروتکل های ایمنی لازم الاجرا توسط دولت قبل از شیوه ها یا بازی ها ممکن است از سر گرفت.

انتشار متحده "Pre-K-12 (PK-12) ورزش مدارس تحت پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association (PIAA) و پنسیلوانیا مدارس مستقل انجمن ورزشی (PISAA) مجاز به رزومه در شهرستانهای تعیین شده در زرد و سبز فاز در تراز با PDE مقدماتی راهنمایی به صورت مرحله به مرحله بازگشایی Pre-K به 12 مدرسه و CDC ملاحظات برای جوانان ورزش است."

در این بیانیه همچنین گفته است که ورزش در آن سطوح "محدود به ورزشکاران و مربیان و مسئولان و کارکنان تنها. علاوه بر این از بازدید کنندگان و تماشاگران خواهد بود مشروط بر سلامت آینده شرایط در درون دولت و جوامع محلی."

ملیسا Mertz این PIAA دیپلم, مدیر اجرایی گفت که این محدودیت از طرفداران در محل در حال حاضر به دلیل حوادث با تماشاگران را نمی گیرد برای دو ماه آینده. این محدودیت می تواند تغییر در ماه اوت زمانی که فصل به طور منظم آغاز می شود برای چندین سقوط ورزش است.

بخوانید: لغو high school sports برگ لبنان County ورزشکاران احساس خالی داخل

بیشتر: "این بهترین ما:" چگونه تیم های فوتبال در حال آموزش در سن اجتماعی فاصله

انتشار در ادامه گفت که "تصمیم به از سرگیری ورزشی-فعالیت های مرتبط از جمله مطبوع شیوه ها و بازی ها است که در اختیار یک نهاد حاکم بر بدن است." این بدان معناست که مدرسه تخته که احساس خود را در مدرسه پروتکل های ایمنی در محل و آماده رفتن می توانید بلافاصله شروع offseason فعالیت های تیم.

این PIAA قرار داده و از انتشار در جمعه گفتن مدارس برای شروع به آماده شدن برای باز کردن offseason فعالیت های از جمله قرار دادن پروتکل های ایمنی در محل.

اعلام روز چهارشنبه نیز معکوس PIAA اصلی شروع تاریخ 1 جولای برای offseason فعالیت است.

"ما تا به حال بحث و گفتگو با فرماندار گرگ را در مورد ما جولای 1, تاریخ شروع فعالیت و از آنها خواست برای 15 ژوئن پس از آنها مجاز برنامه های تفریح و سرگرمی را به جای" گفت: PIAA دیپلم, مدیر اجرایی, ملیسا Mertz. "ما خوشحال هستیم از یک نظر است که ما در حال حاضر یک طرح در محل با نقطه گلوله موارد به دنبال بازگشت به offseason تمرینات. زمانی که مدارس در حال آماده رفتن آنها مجاز به انجام offseason فعالیت است."

"اجازه دادن به فعالیت های داوطلبانه برای شروع در PIAA عضو مدارس به عنوان اوایل به عنوان تایید توسط محلی هیئت مدیره یک حرکت قابل توجهی گفت:" رابرت لومباردی به PIAA مدیر اجرایی.

Mertz همچنین تایید کرد که مدارس در زرد و سبز فاز مجاز به انجام offseason تمرینات. مدارس در زرد فاز را بیشتر محدودیت به فعالیت های گروه. در منطقه 3 استان ها مانند آدامز نیویورک و کامبرلند را وارد کنید سبز فاز روز جمعه در حالی که فرانکلین, Lancaster و لبنان شهرستانهای هنوز در زرد.

"ما می خواهیم بچه ها برگشت به حال بچه ها و کار و آموزش برای فصل آینده," Mertz گفت. "گام بعدی این است که توسعه هر چیزی که ما نیاز به انجام به انجام سقوط ورزش است. ما شده ایم همکاری با NFHS برای راهنمایی. ما می خواهیم به دقت و توجه و پایبندی به چیزهایی مانند اجتماعی فاصله و مطمئن شوید که همه امن است."

در حالت عادی offseason, سقوط تیم های ورزشی اجازه داده می شود به نگه باز ورزشگاه و داوطلبانه offseason تمرینات تا مرداد. همه PIAA فعالیت ورزشی در اصل قرار داده شده بر روی نگه دارید تا تاریخ 1 ژوئیه بیش از coronavirus نگرانی.

اولین مقام عمل تاریخ برای سال 2020 فصل پاییز است, Aug. 17 و تیم های فوتبال می تواند از طریق گرما هم هوایی شروع Aug 10. گلف به طور منظم فصل تنظیم شده است برای Aug. 20 در حالی که دختران تنیس می توانید شروع به آن فصل به طور منظم در اوت. 24. اولین بازی تاریخ فوتبال Aug. 28 و بقیه از سقوط ورزش می توانید شروع به طور منظم خود را فصل به فصل در سپتامبر. 4.

Mertz گفت که PIAA در حال برنامه ریزی در پاییز ورزشی برای شروع در زمان و برای همه سقوط های ورزشی را از جمله فوتبال است.

"ما می دانیم که این ویروس در حال تحول است چیزی که وجود دارد و گزارش های جدید از همه از زمان" Mertz گفت. "ما را تغییر دهند و چیزهایی که ما بروید. در صورتی که به معنی فشرده فصل و یا تغییرات دیگر ما را تنظیم کنید تا مطمئن شوید هر کس امن است."

مرتبط: "ما لازم نیست که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

مت Gngrich سر مربی تیم فوتبال در Annville-Cleona نام آن را "یک گام در مسیر درست است."

"این بهترین خبری که من شنیده ام در حالی که" او گفت:.

برخی از اولیه او سوال شد چگونه تماشاگر محدودیت تاثیر می گذارد برخی از مدارس بزرگتر در منطقه است. اما برای کوچکتر مدرسه مانند Annville-Cleona اصلی ترین نتیجه این است که در تابستان خود را بلند کردن برنامه.

در بعد از ظهر چهارشنبه دبیرستان مدیران ورزشی خواندن هدایت نزدیک قبل از توسعه برنامه.

مت مارشال, نیویورک حومه ورزشی کارگردان این خبر استقبال اما تاکید بر اهمیت پیروی از دستورالعمل ها و برقراری ارتباط با مربیان برای قرار دادن سلامت و ایمنی ورزشکاران ،

"حتی اگر ورزش هستند ما هنوز هم باید آگاه است که ما در حال انجام کارهای راه راست به طوری که هر کس می تواند امن باقی می ماند," او گفت:. "رفتن به جلو ما ادامه خواهد داد تا در ارتباط با مقامات منطقه به آمده تا با دستورالعمل های مناسب به مطمئن شوید که ما در حال انجام همه چیز به درستی."

الزامات ذکر شده

انتشار لیست 13 گلوله نقاط است که باید رعایت شود از جمله:

• مربیان لیگ برتر و مسئولان باید با بررسی و در نظر CDC راهنمایی در توجه به ورزش جوانان به اصلاح شیوه ها و بازی ها برای کاهش خطر گسترش ویروس. این شامل تمرکز بر روی مهارت های فردی ساختمان در مقابل رقابت و محدود کردن تماس در تماس نزدیک ورزشی.

• جامعه لیگ و یا تیم باید تعیین نقطه اصلی تماس با ما برای تمام سوالات مربوط به COVID-19 و پدر و مادر همه ورزشکاران مسئولان و مربیان باید ارائه شود فرد اطلاعات تماس.

• جامعه لیگ و یا تیم باید یک برنامه عمل در این رویداد یک ورزشکار مربی و یا رسمی شدن طرح در دسترس عموم و توضیح آن را به کل ورزش جامعه است.

• جامعه لیگ و یا تیم آموزش باید همه ورزشکاران و کارکنان و خانواده ها در مورد علائم COVID-19 و زمانی که در خانه بمانند. ورزشکاران نیز باید در آموزش صحیح شستن دست و بهداشتی.

• مربیان و دیگر کارکنان بالغ باید پوشیدن پوشش صورت (ماسک و یا سپر) در همه زمان ها, مگر اینکه انجام این کار خدشه دار سلامت خود را.

• مربیان و ورزشکاران باید حفظ مناسب اجتماعی فاصله در همه زمان ممکن از جمله در زمینه بازی, رختکن, حاشیه dugouts نیمکت و تمرین مناطق. در طول زمان پایین ورزشکاران و مربیان باید نه جمع.

• مربیان و ورزشی کارکنان باید صفحه نمایش و نظارت بر ورزشکاران برای علائم قبل و در طول بازی و شیوه های. اگر افراد شرکت کننده در فعالیت های ورزشی نشان می دهد علائم دما از 100.4 درجه یا بالاتر و یا بیمار هستند آنها باید به خانه فرستاد.

• همه ورزشکاران, مربیان و مسئولان باید خود را به آب و نوشیدنی به فعالیت های تیم. تیم کولرهای آبی برای به اشتراک گذاری از طریق فنجان یکبار مصرف امکان پذیر نیست. ثابت آب چشمه باید استفاده نمی شود.

• فعالیت های که باعث افزایش خطر از قرار گرفتن در معرض بزاق نباید اجازه داده شود از جمله آدامس تف لیس زدن و خوردن دانه آفتابگردان.

• جلوگیری از تکان خوردن دست مشت برجستگی یا بالا سپاس ها قبل ، حین یا بعد از بازی ها و شیوه های. محدودیت های غیر ضروری تماس فیزیکی با هم تیمی های دیگر ورزشکاران و مربیان و مسئولان و تماشاگران است.

• هر زمان که ممکن است تجهیزات و سایر وسایل شخصی باید جدا شده و به اشتراک گذاشته نمی شود. اگر تجهیزات باید به اشتراک گذاشته شده تمام تجهیزات باید به درستی ضد عفونی بین کاربران است.

• اگر چند بازی برگزار می شود در همان تسهیلات و زمان کافی باید بین برنامه ریزی مسابقات اجازه می دهد تا برای امکانات به تمیز و ضد عفونی و به حداقل رساندن تعامل بین ورزشکاران است. مجتمع ورزشی با زمینه های متعدد ممکن است کار به طور همزمان بازی ها و یا شیوه های در زمینه در یک مجتمع تنها در صورتی اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود. هر فرد در بازی و یا تمرین در یک مجموعه باید پایبند به جمع آوری اشغال محدودیت (25 زرد 250 به رنگ سبز) و مرکز به عنوان یک کل ممکن است بیش از 50% از کل اشغال غیر مجاز توسط قانون.

• امتیاز می ایستد و یا دیگر مواد غذایی باید پایبند به ارشاد برای کسب و کار در صنعت رستوران.

هدایت همچنین شامل چندین نقاط گلوله در مدارس است که تشویق به دنبال:

• به کار بازی یا عمل سازمان ها و تیم های که در غیر این صورت مجاز به رفتار فرد در فعالیت به موجب این راهنمایی شما را تشویق به انجام موارد زیر:

• در شهرستانهای زرد فاز بازگشایی, در محیط آموزشی و یا ورزشی تنها ممکن است انجام شده توسط سازمان منوط به نظارت و یا مقررات پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association یا National Collegiate Athletic انجمن و تنها در مطابق با راهنمایی های ارائه شده توسط کسانی که حاکم بر بدن. شروع شده توسط محدود کردن بازی ها, scrimmages و مسابقات به تیم های خود را در منطقه اول است. گسترش فراتر از منطقه ای بازی اگر موارد همچنان به ماندن کم است.

• بزرگسالان ورزشکاران را تشویق به پوشیدن پوشش صورت در زمانی که آنها مشغول فعالیت ورزشی, مگر اینکه انجام این کار خدشه دار سلامت خود را.

• مربیان باید با ایجاد یک بازگشت به بالا طرح نیروی انسانی که باید شامل مقطع آموزش کارکنان و مربیان و آموزش تمام مربیان و مسئولان در پروتکل های ایمنی.

• محدود کردن معاملات نقدی تا حد امکان; پیدا کردن راه های جایگزین برای مسئول پذیرش و پرداخت هزینه برای سازش است.

• ایجاد پروتکل برای محدود کردن ورود و خروج ترافیک تعیین خاص ورود به و خروج از امکانات. ایجاد پروتکل های به اطمینان حاصل شود مبهوت بلند کردن و رها کردن برای تمرین و حوادث و اطمینان حاصل شود که ورزشکاران نیست تجمع در حالی که در انتظار انتخاب کنید و برای اطمینان از جماعت یا ازدحام رخ نمی دهد در رها کردن. وانت و رها کردن آف باید خارج باقی می ماند. پدر و مادر نباید وارد این تاسیسات.

پت Huggins و کوین مور کمک به این گزارش.

تماس با تام Reisenweber در treisenweber@timesnews.com. او را دنبال کنید در توییتر @ETNreisenweber.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب