متصل ماندن: The sisterhood of the traveling دوربین

به تازگی من واقعا از دست رفته روز زمانی که من می تواند همراه با یک گروه بزرگی از دوستان و رفتن به ساحل و یا فر

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

به تازگی من واقعا از دست رفته روز زمانی که من می تواند همراه با یک گروه بزرگی از دوستان و رفتن به ساحل و یا فراموش کارائوکه. در طول قرنطینه من احساس می کنم مانند آن شده است آسان تر به ماندن در تماس با فرد دوستان FaceTiming یا مصرف اجتماعی فاصله پیاده روی. اما آن را سخت تر برای برنامه ریزی زیادی زوم hangouts و فرد رشوه واقعا یک گزینه است. برای هر کس دیگری به دنبال یک راه برای نگه داشتن خود, دوست, گروه, متصل, در اینجا یک فعالیت سرگرم کننده را امتحان کنید.

اگر شما آشنا با ان Brashares', نوجوانان حماسه "The Sisterhood of the Traveling Pants," داستان حول محور چهار دختران نوجوان که شروع به بهره وری منقسم زمانی با یک جفت شلوار جین که به طرزی جادویی همه جا از خود کاملا متفاوت شکل بدن. اما به جای یک جفت شلوار تابستان امسال چه می شود اگر یک گروه از دوستان به اشتراک گذاشته یک دوربین ؟

در اینجا مفهوم: برای اولین بار دوست خود را گروه نیاز به سرمایه گذاری در یک دوربین یکبار مصرف. شما می توانید آنها را به راحتی و یا سفارش آنلاین و آنها را بسیار ارزان به خصوص اگر چند نفر در زمین. سپس تصمیم گیری در مورد تعداد تصاویر هر فرد را وادار به نگاهی بسته به چگونه بسیاری از مردم در دوستان خود را ، شما می توانید یک موضوع را انتخاب کنید برای عکس ها اگر شما می خواهید و یا اجازه دهید هر کس کار خودش را بکند. هر کس شروع می شود با دوربین می شود به نگه داشتن آن برای چند روز و چند عکس. زمانی که آنها در حال انجام آنها پست الکترونیکی دوربین به دوست دیگری که آن را نگه می دارد برای چند روز طول می کشد عکس های خود را و سپس آن را می فرستد به فرد بعدی ،

پس از همه گرفته است عکس های خود را آخرین فرد می تواند این فیلم به آن توسعه یافته است. هنگامی که آنها دریافت فیزیکی عکس های گروه شما می توانید زوم در عکس نشان دهد برای دیدن همه تصاویر همه با هم!

این یک فعالیت بزرگ برای دوستان گروه که از هم جدا هستند و شما می توانید فعالیت های متناسب با خواسته های خود را. شاید شما همه #artsy بنابراین شما تصمیم به گرفتن تصاویر دمدمی کفش خود را و یا خود را به سایه. شاید شما گرفتن عکس از طبیعت است. شاید شما توافق می کنید برای هر نگه داشتن دوربین برای یک دوره طولانی تر از زمان مانند دو هفته یا یک ماه. هر چه شما تصمیم می گیرید من امیدوارم که این فعالیت کمک می کند تا جرقه برخی از سرگرم کننده برای شما و دوستان شما!

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن