استفان جکسون پیگیری برای عدالت در جورج فلوید نام

آنها خندید مورد ملاحظه ای مشابه به نظر می رسد. یکی ایستاده بود به راحتی در 6'6" دیگر می ایستد در 6'8". یکی بود

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

آنها خندید مورد ملاحظه ای مشابه به نظر می رسد. یکی ایستاده بود به راحتی در 6'6" دیگر می ایستد در 6'8". یکی بود 46 سال دیگر چهار سال دبیرستان خود را. یکی در حال حاضر یک شهید برای معاصر جنبش حقوق مدنی دیگر سابق NBA بازیکن صحبت کردن در خود نمایندگی.

در پی دیگری سنگدلانه قتل بی گناه و غیر مسلح سیاه شهروند ایالات متحده بازنشسته بسکتبال حرفه ای Stephen Jackson شده است در خط مقدم دنبال عدالت برای جورج فلوید.

"(او) کسی که می خواستم به عنوان یک محافظ و ارائه دهنده" جکسون گفت: در مصاحبه با سی ان ان. "همه (کردم) با او همراه است. که فلوید."

سمبل سیستماتیک تبعیض نژادی فاکتورها باعث ایجاد پلاک های بی شماری مجادلات بین اجرای قانون و جوامع فلوید را مرگ طنین انداز به عنوان یک فریاد حمایت طلبی برای یک ملت بیش از حد طولانی تحت تاثیر خشونت پلیس.

صدها هزار نفر به خیابان آمده اند با فریاد برای عدالت در اعتراض به enraging ان ex-مینیاپولیس افسران پلیس درک چوین, Tou Thao, J. Alexander Kueng و توماس خط. چوین در ابتدا به اتهام سومقتل عمد و غيرعمد در حالی که دیگران هنوز به شارژ می شود. میلیون ها نفر از آنلاین پست سیل رسانه های اجتماعی جریان مهیجی که در آن کاربران تقویت جنبش به دنبال اساسی برابری اجتماعی. برجسته GoFundMe مبارزات مانند رسمی جورج فلوید صندوق یادبود و عدالت و برابری صندوق همچنان به دریافت سخاوتمند امواج از کمک های مالی.

"این چیزی است که من دیده ام هرگز قبل از" جکسون گفت: در تلویزیون بخش با "مسلم." "این اتفاق می افتد در سراسر جهان است. شما آن را ببینید در دوربین روز پس از روز پس از روز. ... در اینجا (در مینه سوتا) که آن را در واقع اتفاق افتاده است درد متفاوت است."

پشت در هوستون جکسون و فلوید معرفی شدند به یکدیگر توسط یک دوست مشترک. این دو بلافاصله آن آمار معاملات جوک و اتصال از طریق خود کاملا مشابه resemblances به عنوان یک "twin-مانند" خویشاوندی.

در طول سال نگهداری آنها در تماس است. به عنوان یک ورزشکار حرفه ای, جکسون است که به خوبی متصل شده است اما به ندرت کور به روابط که در آن به اصطلاح دوستان شما ممکن است تلاش برای سوء استفاده از محبت خود را.

با فلوید آن بود که هرگز مانند آن.

"(رابطه ما) واقعی بود از یک روز. ... ما صحبت در مورد من انجام کارهایی بعد از بسکتبال. ما صحبت در مورد بزرگ بودن پدران" جکسون گفت: "مسلم." "آن شخص که کسی که نشان داد خیلی دوست دارم ... تا به حال به مرگ از کسی که نمایش بسیار متنفرم. که آنچه در جان من است."

جکسون شناخته شده است برای گفتن آن چگونه است. او مراقبت کمتر از مردم درک قضاوت از او و بیشتر در مورد صحبت کردن تا زمانی که چیزی اشتباه است.

در دادگاه جکسون کانال خود را آتشین تعصب و غیرت را از طریق بحث زباله برای 14 NBA فصل psyching از هر کسی که ایستاده بین او و سبد خرید. این نوع از شدت که مسلما بهترین را از او در زمان — که از سال 2017 جکسون در میان 20 بازیکن با تکنیکی ترین خطا در تاریخ NBA. با اینحال او فرمان احترام به دست آورده و یک حلقه قهرمانی به عنوان مهم دفاعی لنگر در 2002-03 سن آنتونیو اسپرز به عقب انداختن ،

جکسون نیز مواجه سهم عادلانه از فاجعه — در 16 سال, او در كنار او 25 ساله و نیمی برادر دونالد Buckner جونیور به عنوان او در زمان نهایی خود را بکشید. یکی از جکسون قهرمانان و نزدیک confidantes, Buckner جونیور در گذشت پس از ضرب و شتم توسط یک حسادت دوست پسر سابق دوست دختر خود را در زمان. از آن نقطه جکسون ساخته شده نذر به کانال احساسات خود را برای خوب بیشتر یعنی از طریق کار های خیریه و انسان دوستی.

مانند بسیاری از بازیکنان NBA که به طور فعال حمایت برای اصلاحات اجتماعی (LeBron James, Karl-آنتونی شهرها و مالکوم Brogdon در میان آنها) جکسون است انسانی. در سال 2005 جکسون اطراف آن جامعه از پورت آرتور تگزاس, ضربه سخت بود طوفان ریتا. برای بازسازی شهر او تاسیس Stephen Jackson آکادمی ارائه شده است که یک پناهگاه امن برای کودکان و نوجوانان به بازی های تفریحی, بسکتبال بعد از مدرسه و کمک به ادامه تحصیل خود را از طریق فرصت های علمی. به عنوان یک نتیجه او اهدا شد آرزو NBA Cares جامعه کمک کرد.

جکسون است که به عنوان معتبر به عنوان آن می شود — آن را یک اصل اخلاقی است که هدایت زندگی خود را هر دو در و خارج از دادگاه. زمانی که او صحبت می کند همه چیز می آید مستقیما از قلب است. Unapologetic بیان به خصوص در مواجهه با تعصب است که یک ماده از صداقت.

شما می توانید آن را از نزدیک در حالی که پیمایش از طریق جکسون صفحات رسانه های اجتماعی.

در توییتر او یک کتاب باز به طور منظم رله افکار و نظرات در مسائل اجتماعی به دنبال بیش از 71,000 طرفداران. از طریق Instagram, Jackson, کمک به اطلاع عموم وحشتناک قتل دیگر غیر مسلح سیاه مردان و زنان از جمله Ahmaud Arbery و Breonna تیلور.

به دلیل تاریخچه ریشه در فعالیت و تزلزل دوستی با فلوید وجود دارد شاید هیچ کس بیشتر واجد شرایط برای کمک به این حرکت رو به جلو از جکسون.

"بسیاری از مردم درک نمی کنند بنابراین من قصد دارم برای قرار دادن آن در بسکتبال عبارت" جکسون گفت: "بلامنازع" شرکت میزبان Skip Bayless. "(با مردم) در تلاش برای نگه داشتن نمره ما در تلاش برای نگه داشتن موفق باشد اما شما در حفظ و رسوب با ما. ... این منصفانه نیست."

در هدایت کسانی که می خواهند برای کمک به اقدام جکسون بر چند نکته کلیدی.

او برجسته اثرات قدرتمند قومی وحدت.

"جهان می داند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است" جکسون گفت: در مصاحبه ای با "امروز" نشان می دهد. "اگر ما ایستاده بازو به بازو کنار هم شانه به شانه با هر نژاد ما نمی تواند از دست بدهند."

دوم او را ستود ادامه تظاهرات صلح آمیز است.

"ما آمده از محل عشق" جکسون گفت: در یک جداگانه "امروز" نشان می دهد ، "فلوید می خواهم همه ایستاده با هم و مبارزه برای عدالت و آن. او نه از نوع فرد به ترویج خشونت است."

این پاسخ پس از روز از ناآرامی های که در طی آن غارتگران در زمان استفاده از فلوید تظاهرات به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن مواد.

سوم جکسون با طرح آمریکا برای رأی دادن در هر دو سطح ملی و محلی.

"ما به رای دادن. من فقط صحبت کردن در مورد رئیس جمهور. من صحبت کردن در مورد محلی شورای شهر. من صحبت کردن در مورد خود را رئیس پلیس آتش خود را رئیس" جکسون ESPN گفت:. "آنچه ما انجام می دهیم در حال حاضر به عنوان دور به عنوان اعتراض در همه جا در سراسر جهان ما رو به استفاده از همان انرژی که آن زمان برای رای دادن."

شاید یکی از بزرگترین بی عدالتی در همه این است که کسی مثل جکسون است به یکی (از بسیاری) به صحبت می کنند تا برای تغییر واقعی اتفاق می افتد. اگر یک رهگذر تا به حال فیلم برداری, قتل, اگر معترضان نداده ضرب, اگر دیگر افراد مشهور نشده بود قول داد مواضع خود را در همبستگی فلوید مرگ ممکن است چیزی بیش از فقط یک آمار در بایگانی تاریخ ایالات متحده است. تغییر در وضعیت موجود شروع می شود با یک انقلاب — قابل توجه لرزش تا یک گام در مسیر درست است.

در ژوئن 2, Jackson برافراشتند فلوید دختر Gianna michaels, بالا, بالای شانه های او را.

در سن 6 Gigi ممکن است اما او فقط به عنوان آگاه از پدر میراث ماندگار به عنوان بقیه از ما هستند.

"پدر دنیا را تغییر داد" او گفت:. "پدر دنیا را تغییر داد."

رایان چین را پوشش می دهد پارو زدن. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن