قصه گوهای پروژه به ارائه 'شیک داستان'

میشل راجرز ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 1:21 PM EDT Jul 20, 2020حتی در قرنطینه همه ما باید به نگاه

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

حتی در قرنطینه همه ما باید به نگاه به کمد یا قفسه سینه از زیر شلواری و پاسخ به این سوال: "چه چیزهایی را باید بپوشند امروز؟"

در حالی که پاسخ ما امروز این است که "تنها چیزی چسبناک" زمان ما بود یک بار گرفته تا با گزینه های مد مو و آرایش و کفش کار می کند.

در جولای 23, ایالات متحده آمریکا امروز شبکه سرایان پروژه را به اشتراک گذاری داستان های شخصی از پنج نفر از همسایگان خود را در مورد چگونه مد خود بیان و زیبایی را شکل داده اند زندگی خود و حرفه خود است. زنده سرایی نشان می دهد خواهد بود جاری در سرایان پروژه Facebook صفحه و کانال یوتیوب در 5 p. m. PT/8 p. m. ET.

"این داستان سرایی موضوع اغلب باعث روشن ترین و صمیمی داستان چون هر کس برای مقابله با موهای خود را به قرار دادن بر روی لباس به کشف کردن که چگونه به در حال حاضر خود را به جهان گفت:" مگان Finnerty, بنیانگذار و مدیر سرایان پروژه. "بنابراین در حالی که همه ما ممکن است فکر می کنم از خودمان به عنوان نگران ظاهر و یا مد, همه ما باید برای پاسخ به این سوال: چه بپوشند امروز؟'"

Crissanka Christadoss, 37, از, Flower Mound, Texas, برای اولین بار گفت داستان او بر روی صحنه در Des Moines, Iowa. مربی یک تیم از روزنامه نگاران در Des Moines, ثبت نام Christadoss انتخاب شد برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را با مخاطبان ملی به عنوان سرایان پروژه چرخد و به مجازی داستان سرایی را نشان می دهد.

"من امیدوارم که برای انتقال است که استانداردهای زیبایی ساختگی-که شما در حال حاضر خود را زیبا زگیل و تمام و کامل است و بیش از اندازه کافی" او گفت:. "تا زمانی که وجود دارد غیر واقعی استانداردهای چگونه ما باید نگاه یا عمل می کنند, من فکر می کنم این پیام می تواند هرگز شنیده ام به اندازه کافی."

در سال های Christadoss می گوید: او بیش از حد خود آگاهانه در مورد یک جنبه خاص از خودش و در زمان آن مصرف می شود ،

"در حال حاضر به عنوان یک بزرگسال, من درک فیزیکی ما عیوب و یا آنچه که ما فکر می کنیم عیوب واقعا یک منبع قدرت و زیبایی" او گفت:.

Jason فرانکلین, 42, از شهر فینیکس, آریزونا بود فقط 10 سال پیر زمانی که او شکست را به صنعت مد به عنوان نسل سوم از لباس طراح. بنیانگذار Sportiqe پوشاک در تمپه, آریزونا است که در حال حاضر یکی از NBA محبوب ترین پوشاک ارائه دهندگان. و مشهور از جمله Jay-Z, Beyoncé و جاستین بیبر شده اند عکس پوشیدن تی شرت و کلاه.

"من باور دارم که من داستان می تواند به کارآفرینان جوان و افراد جوان در کل امیدوارم که آنها می توانید به دنبال رویاهای خود و توان خود را به بهترین خود," او گفت:.

"هر چیزی امکان پذیر است اگر شما ذهن خود را و شور و شوق به آن است. هر کس توانایی زیادی در چیزی."

ونسا توماس-Wilson, 61, از تمپه, آریزونا بزرگ شد تا در اوایل 1960s احاطه شده توسط تصاویر سیاه و سفید زیبا زنان است. در حالی که تشکیل خود حس از خود در طول سال های اولیه خود را, او می گوید: این تصاویر در تضاد با آنچه او از دیدن و شنیدن در اطراف او.

"بمباران این گرایش ورودی تقریبا پاک شده خاطرات من از آنچه طبیعی زیبایی سیاه و سفید نگاه کرد تا زمانی که من دیدم یکی از قهرمانان من در خیابان های شهر نیویورک," او گفت: در مورد او نگاه اجمالی از مشهور شاعر و فعال مدنی مایا آنجلو.

"من اعتقاد دارم که این داستان بیانگر چه من درک و قدردانی از زیبایی تشکیل شد تاثیر نژادپرستی نظاممند و پس از دیدن یکی از قهرمانان من در فرد بر مفهوم زیبایی است."

توماس-ویلسون گفت: می توان آن را دشوار است برای بسیاری از مردم خود را در یکی دیگر از کفش بدون زندگی همان تجربه اما های شخصی, داستان, یک روش موثر برای ایجاد همدلی است.

این قصه گوهای پروژه مجازی سری به نام "زندگی در خانه شما!," نقاشی شده است و صدها هزار نفر از نمایش ها پس از debuting در مارس 2, زمانی که COVID-19 همه گیر شروع به بسته شدن سالن که در آن فرد نشان می دهد که تا به حال برگزار شده است. بیننده می تواند در حال حاضر اتصال به قصه گوهای پروژه Facebook صفحه و یا کانال یوتیوب به تماشا و نظر زندگی می کنند.

خط جولای 23

  • ونسا توماس-Wilson, 61, از تمپه, آریزونا,
  • هلن ژان 40 از شهر فینیکس, آریزونا
  • Crissanka Christadoss, 37, از, Flower Mound, Texas
  • Jason فرانکلین, 42, از شهر فینیکس, آریزونا
  • جارد یازی از چندلر آریزونا

آینده را نشان می دهد

  • Aug. 6: شروع دوباره
  • Aug. 20: درس های آموخته شده
  • سپتامبر. 3: داستان در مورد داستان
  • سپتامبر. 17: کارآفرینی و فشار
  • Oct. 1: عشق و دل شکستگی
  • Oct. 15: من ساخته شده این: داستان در مورد هنر

نیاز به دانستن

چه: قصه گوهای پروژه زندگی در خانه شما!, "شیک داستان"

زمان: 5 p. m. PT/8 p. m. و در روز پنج شنبه, جولای 23

که در آن: قصه گوهای پروژه Facebook و YouTube

بیشتر: اتمام سرایان پروژه های گذشته را نشان می دهد

داستان: درخواست اینجا را کلیک کنید برای گفتن یک داستان در یکی از مجازی ما را نشان می دهد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب