خیابان-سمت نوشیدن خوب دوباره در سانتا باربارا

کالیفرنیا الکل بوروکراسی در حال حاضر اجازه می دهد الکل به خدمت در خیابان و پیاده رو رستوران مناطق و نیز اجازه

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

کالیفرنیا الکل بوروکراسی در حال حاضر اجازه می دهد الکل به خدمت در خیابان و پیاده رو رستوران مناطق و نیز اجازه ارتباط بین کافه ها و رستوران ها که از جمعه. شده است که بی سابقه در سانتا باربارا از سال زمانی که کابوی سوار بر اسب سوار در Fiesta رژه محکم قوطی Budweiser.

فقط به عنوان راهنمایی های خوب را در رستوران کار ارزشمند برای کارکنان انتظار فروش الکل می تواند تعادل را به سود دهی برای کارفرمایان خود را که در نزدیکی بحران از دو ماه COVID shutdown.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای رستوران ها آنها آموخته است که آنها می تواند بازگشایی در روز چهارشنبه رو به جلو برای پیاده رو و خیابان ناهار خوری در روز پنج شنبه و روز جمعه آموخته الکل سرویس در حال حاضر مجاز کالیفرنیا الکل نوشیدنی کنترل چهارم فوق العاده ای تنظیم مقررات قانون برای این بحران است. پنجمین مجاز میله به پیوستن به نیروهای با رستوران با سرویس کامل وعده های غذایی.

قوانین یک قایق نجات برای براندون Ristaino. او صاحب سه میله در شهر; یکی از تکان دهنده, آسیاب, فضای مشترک با Cubaneo و زنده ماند اما او فقط تیمی خوب شیر در خیابان دولت با Sama Sama چند درب پایین. "اولیه کمک هزینه برای کوکتل/آبجو/شراب برای رفتن و تحویل شد ضروری و امداد خوش آمدید از ما موظف تعطیلی و این احکام تنها در خدمت برای کمک به شناور ما افتتاح کسب و کار," او گفت:. "ABC است فعال و فوق العاده مفید در کمک به میله, رستوران ها, ماشین منگنه و از wineries از زمان شروع این بیماری همه گیر."

برای رستوران ها در خدمت خارج از منزل, الکل, برنامه های کاربردی سرویس باید پر و ارسال در هوای مناطق diagramed و 100 دلار هزینه پرداخت می شود. برای بارها و رستورانها و پیوستن به نیروهای کاربردی و بیانیه ای در توصیف این رابطه مورد نیاز است.

"در این بیانیه که با امضای یادداشت تفاهم" آنتونی Wagner, شهر جدید رئیس اطلاعات روشن در روز شنبه. او می تواند میزبانی یک توضیحی وبینار صبح روز چهارشنبه با تشکر از ABC برای کمک به صاحبان پر کردن برنامه های کاربردی و درک قوانین. جلسه طول می کشد محل در مه 27, 10:30 صبح-ظهر. در اینجا ثبت نام برای شرکت: https://attendee.gotowebinar.com/register/499828497463987723; وبینار ID 674-578-659. سوال ؟ ایمیل outdoordining@santabarbaraca.gov و یا تماس بگیرید (805) 560-7520.

"این رویای ما برای یک روز بیشتر "اروپا" مدل مصرف الکل در کالیفرنیا (پیازا نوشیدن!)," Ristaino گفت: "و این اقدامات ممکن است پیشرفت به سوی این هدف است." رویایی که ممکن است زمان را نگه دارید. سانتا باربارا را حفظ خواهد کرد دولت خیابان عابر پیاده تفرجگاه — فقط باز بعد از ظهر جمعه — به عنوان فرماندار نگه می دارد دولت در خاموش کردن سفارش گفت: Jason Harris, که در حال اجرا در شهرستان اقتصادی پاسخ. رژیم صهیونیستی. Newsom نشان داده است نمی توان آن را برداشته تا زمانی که وجود دارد یک واکسن است که می تواند یک زمان طولانی.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن