گیر در یک سونا: من دیوانه ماجراجویی در ایسلند آبی تالاب

در طول سال اول در دانشگاه برکلی من تصمیم جهانی لبه مسیر صرف من ترم اول در خارج از کشور در لندن است. تجربه به م

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

در طول سال اول در دانشگاه برکلی من تصمیم جهانی لبه مسیر صرف من ترم اول در خارج از کشور در لندن است. تجربه به من آموخت که بیشتر از من می تواند تصور در مورد استقلال, رهبری و چند فرهنگی. به عنوان 18 ساله, دوست من و من از هر فرصتی برای سفر در طول تعطیلات آخر هفته. در یک تلاش ما تصمیم به گرفتن یک سفر به ایسلند. و به عنوان اولین مسافران ما نمی فکر می کنم به چک کردن آب و هوا.

به عنوان سرنوشت آن را داشته باشد ما به پایان رسید تا سفر به ایسلند در ماه نوامبر در بزرگترین طوفان از 2017. اما پس از پرداخت موشک-قیمت های بالا به تجربه تالاب آبی در یک زمین گرمایی آبگرم ما نیست در مورد به دست تجربه است. بنابراین ما نادیده گرفته هشدار داد مردم ما در برابر رفتن به آبگرم بود که یک اشتباه بزرگ در ادراک. اوه!

در راه به آبگرم آن را احساس به عنوان اگر سقف اتوبوس بود رفتن به غار به دلیل آن نقطه خیلی سخت است. همانطور که ما پا را از اتوبوس من بلافاصله زدم به زمین چون باد خیلی قوی. ما در نهایت آن را به مرداب آبی, بررسی و تغییر به لباس حمام. ما سپس بیرون رفت و به انجماد سرد با بدن ما به طور کامل زیر آب فرو رفته و تنها سر ما چسبیده. حلیم با سلام هر کس در اطراف ما نگاه بدبختی اما همه ما پرداخت می شود بنابراین مقدار پول برای بلیط که هیچ کس می خواست به ترک ... تا زمانی که آن را تبدیل به تهدید کننده زندگی.

ناگهان نجات غریق گفت: هر کس به تخلیه منطقه بلافاصله. ما شاهد همه تونل به درب خروج اما باد چنان قوی است که کسانی از ما در پشت کارگردانی شد به سونا منطقه است. همه ما هشت نفر تا دو سونا و منتظر وجود دارد برای gusts باد به مردن است. ما حفاظت از 6 فوت قد بلند, تونل پس از ما. یکی از آنها یک رادیو تماس بگیرید که این طوفان می تواند از طریق شب. از آنجا که پروازهای ما به بازگشت به لندن شد و برای ساعت 5 صبح روز بعد دوست من و من شد پر از وحشت در این ایده از دست رفته اجباری 9 صبح کلاس.

پس از 10 دقیقه در سونا هر کس خیس عرق. من احساس می کنم نیاز به یک نفس هوای تازه. که برای اولین بار سعی کنید به خروج از سونا, من موفق به عنوان من به زمین پرتاب شد. ما همه ذوب در سونا برای حداقل یک ساعت. هیچ کس نمی تواند حتی صحبت کردن با یک دیگر به عنوان ما همه بیش از حد بی حال.

در نهایت ما همراهی بازگشت به درب خروج. هیچ ماشین یا اتوبوس بودند مجاز در جاده ها, بنابراین ما تا به حال صبر کنید یکی دیگر از سه ساعت به صورت بزرگراه به بازگشایی شده است. خوشبختانه ما قادر به گرفتن دوش و به لباس گرم در این میان است. آن تاریکی زمین در خارج توسط بار اتوبوس سرانجام رسید. اتوبوس پر از 50 یا بیشتر مردم لرزاند به عقب و جلو از باد. من کمی عصبی اتوبوس ممکن است نکته بیش از, اما من شد و حتی بیشتر مضطرب زمانی که ما اقدام به بزرگراه. با درود و شتم بر روی ویندوز و باد تراوش از طریق ترک آن تا کنون یکی از ترسناکترین اتوبوس سواری از زندگی من است.

ما در نهایت از آن ساخته شده به خوابگاه ما توسط شب خواب چند ساعت و پس از آن به نام یک تاکسی در ساعت 3 صبح برای گرفتن اولیه ما پرواز. ایسلند پر از تعجب چشمه آب فشان و آتشفشان است که قطعا یک جای توصیه می کنم ... اما نه در بزرگترین طوفان از سال است. درس آموخته شده: یکlways بررسی آب و هوا!

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن