تغییر دانشجو- رانده: کال دانشجو-ورزشکاران ایجاد شورای عدالت نژادی

ممکنه هر جلسه تيمي ديگه اي براي بسکتبال زنان کال باشه ممکن بود در مورد فصلی که تازه به پایان رسیده بود یا برنا

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

ممکنه هر جلسه تيمي ديگه اي براي بسکتبال زنان کال باشه ممکن بود در مورد فصلی که تازه به پایان رسیده بود یا برنامه هایی برای تمرین تابستانی داشته باشد. ممکنبوددربارهبسکتبالباشه، ولي اينطور نبود.

به دنبال مرگ جرج فلوید در دست افسران پلیس مینیاپولیس، سرمربی بسکتبال زنان کال چارمین اسمیت یک جلسه تیمی را سازماندهی کرد. برای اسمیت، که به عنوان یک مدافع آوازی برای عدالت نژادی ظهور کرده است، این در مورد ایجاد فضایی بود که تیم او که اکثریت سیاه پوست انها هستند، می تواند در مورد سرخوردگی ها و احساسات شان بحث کند و احساس شنیده شدن کند.

اون جلسه واقعا واقعي بود تقلبی یا ساختگی نبود؛ این واقعی بود، گفت: "نگهبان سال دوم Cailyn Crocker. به ما فضا داده شد تا احساس کنیم در آن جلسه چه احساسی داریم. شما مجبور نبودید ماسکی مثل شما درست کنید چون هیچ کدام از ما خوب نبودیم."

بازیکنان سیاه پوست صحبت می کرد. آنها گریه می کنند، غمگین و نا امید در نه تنها در این لحظه و کشتار فلوید، بلکه همه از بی عدالتی، ظلم و کشتار آمریکایی های بی گناه در طول صدها سال.

اين فقط قتل جورج فلويد نبود که اين آکورد رو توي من زد اين اولين بار نيست این اتفاق برای بسیاری از سال ها، بسیاری از اتفاق می افتد، کروکر گفت: "من گریه می کردم، بسیاری از مردم دیگر گریه می کردند و ما صحبت های بسیار آسیب پذیر در مورد اینکه چگونه ما احساس و تجربه است که ما ممکن است با پلیس به عنوان مردم سیاه پوست داشته اند، و یا تجربه ما ممکن است در درون زندگی ما دیده می شود."

در حالی که بازیکنان سیاه پوست صحبت می کرد، بازیکنان دیگر یاد می گرفت. دانش آموز و ورزشکاران که آن تجربه به اشتراک نمی گذاشتند حمایت و عشق خود را به خرس همکار خود را به من نداده است. اسمیت گروه متحدان را به خاطر گوش دادن و پشتسر قرار دادن هم تیمی های خود تحسین کرد. گارد جونيور سيرا ريچي از جمله هم پيمانان ش بود

ریچی گفت: «من فقط می خواستم بهترین روشی که می توانستم از هم تیمی هایم حمایت کنم و فقط به آنها سکویی بدهم که درباره ٔ چگونگی احساس آن ها و ترسناک بودن آن و چقدر بد بودن چیزها نیاز به تغییر داشته باشد، صحبت کنند» "این قطعا زمانی است برای سفیدپوستان برای بشنوشنوگوش دادن."

اين مکالمه فقط شروع بود پس از آن کلمات اولیه، بازیکنان تیم بسکتبال زنان کال آماده اقدام بودند. تنها یک روز پس از جلسه، ریچی یک سند پنج صفحه ای را برای اسمیت فرستاد که ایده ها و آیتم های اکشن برای ایجاد تغییر داشت.

Crocker و Richey با ایده هایی برای تغییر در داخل تیم آغاز شد، اما پس از ملاقات با اسمیت، شرکای در پردیس و ماریسا نیکولز، مدیر موسسه کامرون، چشم انداز خود را گسترش داد تا شامل مشارکت از کال دو و میدانی به عنوان یک کل در قالب یک شورای عدالت نژادی به رهبری دانش آموز- ورزشکاران.

ریچی توضیح داد: «شما یک نماینده از تیم می گیرید و آنها را در داشتن گفتگوهای دشوار قدرت، امتیاز و تعصب ضمنی آموزش می دهید تا آنها به نوبه خود، دور هم بچرخند و این گفتگوهای دشوار را با تیم خود داشته باشند»

آموزش و آگاهی دو تا از اهداف اولیه شورای عدالت نژادی خواهد بود. شورا فضاهای امنی برای این گفتگوها ایجاد خواهد کرد - برای دانش آموزان سیاه پوست و غیر سیاه پوست- ورزشکاران به طور هم شکل به بحث در مورد تجربیات خود، درک نژادپرستی و تاریخ آن در ایالات متحده و یادگیری نحوه ضد نژادپرستی و ایجاد تغییر طولانی مدت.

Crocker و Richey همچنین با گروه های پردیس دیگر از جمله مرکز جامعه چند فرهنگی صحبت کرده اند، برای توسعه برنامه های درسی و جلسات آموزشی که مبارزه با نژادپرستی و تعصب ضمنی. شورای عدالت نژادی به دنبال افزایش میزان دسترسی به جامعه و آگاهی رای دهندگان خواهد بود، و مهارت ها و دانش دانشجویان را به داوطلبان تحقیق و رای دادن در سطوح مختلف دولت می دهد.

همچنین این شورا ممکن است از تنوع بیشتر، حقوق صاحبان سهام و شمول در کارکنان کال دو و میدانی حمایت کند. Crocker و اسمیت نیاز به نمایندگی بیشتر برای سیاه پوستان در مربیگری و نقش های اداری، و همچنین نیاز به آموزش و تعهد از مربیان و کارکنان به ضد نژادپرستانه و ایجاد یک جامعه فراگیر مورد بحث قرار داده اند.

چند تا سياه پوست اين دانش آموز ها رو تو ي موقعيت هاي قدرت مي بينن؟ ما دو سرمربی داریم که اینجا در کال سیاه هستند." اسمیت پیش تر به روزنامه دیلی کالیفرنیاگفته بود. به کنفرانس Pac-12 نگاه می کنید و دو مربی سر سیاه در بسکتبال وجود دارد. دو تا در بسکتبال، و منظورم فقط بسکتبال زنان نیست، منظورم در بسکتبال زنان و مردان است.»

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن