دانش آموزان بازگشت به پردیس UC برکلی اضافه کردن 'جنب و جوش و نشاط' به کسب و کارهای محلی

از آنجا که دانشجویان بیشتری انتخاب می کنند برای ترم پاییز به محوطه دانشگاه بازگردند، برخی از کسب و کارها در بر

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399

از آنجا که دانشجویان بیشتری انتخاب می کنند برای ترم پاییز به محوطه دانشگاه بازگردند، برخی از کسب و کارها در برکلی شاهد افزایش مشتریان بوده اند.

بر اساس یک مقاله برکلی نیوز، در مجموع ۲۲۰۰ دانشجو برای ترم پاییز در مسکن پردیس زندگی خواهند کرد. جان کانر، مدیر عامل انجمن مرکز شهر برکلی می گوید دانشجویانی که بازگشت به محوطه دانشگاه را انتخاب کرده اند یا در این نزدیکی ها زندگی می کنند، برای کسب و کارهای برکلی «فوق العاده مهم» هستند.

کانر گفت: "این یک بهار و تابستان واقعا، واقعا سخت برای تعدادی از کسب و کار مرکز شهر با کال در حال از راه دور بوده است،" کانر گفت. "دانش آموزان فراهم می کند بسیاری از جنب و جوش و نشاط."

علاوه بر پردیس، کالج شهر برکلی و دبیرستان برکلی از راه دور برای ترم پاییز فعالیت می کنند که منجر به تاثیر تجمعی قابل توجهی بر کسب و کارهای مرکز شهر می شود. حالا که برخی از دانش آموزان بازگشته اند، کسب و کار در حال انجام هر آنچه که آنها می توانند به استقبال آنها را به عقب، با توجه به کانر.

برای افزایش حمایت از کسب و کارهای محلی، انجمن مرکز شهر برکلی ارتقاء "شام ۳ بار" خود را از ۲۰ ژوئیه تا ۳۰ اوت راه اندازی کرد و مشتریان را دعوت کرد تا سه بار در مرکز شهر برکلی شام بخورند تا پوستری با نسخه محدود دریافت کنند و در یک نقاشی برای برنده شدن یک وعده غذایی رایگان وارد شوند.

این پوستر مشتریان را تشویق می کرد که از دستورالعمل های ایمنی COVID-19 مانند حفظ ۶ فوت فاصله از دیگران، پوشیدن ماسک و آزمایش پیروی کنند. کانر افزود: دانشجویانی که به برکلی بازگشتند در حالی که دستور تصاحب و استفاده از خدمات ناهارخوری در فضای باز را صادر می کردند، آگاهی بالایی از پایبند بودن به دستورالعمل های ایمنی عمومی نشان می دهند.

کانر گفت: "این در مورد برقراری ارتباط در مورد امن بودن اما انجام آن را در راه سرگرم کننده است،" کانر گفت. "من خودم شده اند لذت بردن از رفتن به بسیاری از رستوران های ما، و آنها در حال پیروی از پروتکل های مناسب است."

یکی از بنیانگذاران و رئیس جمهور گاس شمیه گفت: محل برکلی بستنی فروشگاه CREAM خوشحال است که دانش آموزان را پس می گیرد و شاهد افزایش نسبی مشتریان است. به گفته شمیه، ایمنی همه کارکنان، مشتریان و اعضای جامعه همچنان در اولویت اول کسب و کار قرار دارد.

برای تنظیم به شرایط بی سابقه همه گیر، CREAM در درجه اول بر تحویل شخص ثالث و افزایش گزینه های تحویل، مانند اضافه کردن سفارش آنلاین متمرکز شده است.

شمیه می گوید: «ما درک می کنیم که مردم خانه هایشان را ترک نمی کنند و احساس امنیت می کنند که همه چیز به آنها تحویل داده می شود.» "ما تمام اقدامات احتیاطی در فروشگاه را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که آماده سازی مواد غذایی امن است."

به گزارش رنی ریمن، مالک تاپ داگ، برای دیگر کسب و کارهای محلی مانند تاپ داگ که به شدت به دستورات خانواده ها نسبت به دانش آموزان تکیه می کنند، عملیات تا حد زیادی به همین شکل باقی مانده است.

ریمان افزود: اگرچه همه گیر به احتمال زیاد تعیین خواهد کرد که بقیه سال مدرسه چگونه پیش می رود، اما اگر کلاس های فرد می توانستند از سر گرفته شوند «فوق العاده» خواهد بود.

ریمان در یک ایمیل گفت: «همیشه خوب است که دانش آموزان را به عقب برگردانیم احتمالاً به این دلیل که من کال آلوم هستم و همیشه عاشق بازگشت به سال تحصیلی بودم.» "اونا هميشه از اينجا استقبال ميکنن"

تماس با Zoe چن در [ایمیل محافظت شده] و به دنبال او را در توییتر در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن