مطالعه در می یابد که 'خودخواه' کمک نمی کند مردم جلوتر

یک مطالعه اخیر که توسط سه کارشناس UC برکلی تألیف شده بود، دریافت که افرادی که شخصیت های مخالف دارند، مزیتی در

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

یک مطالعه اخیر که توسط سه کارشناس UC برکلی تألیف شده بود، دریافت که افرادی که شخصیت های مخالف دارند، مزیتی در پیگیری قدرت در محیط کار ندارد.

بر اساس مطالعه، محققان با کشیدن داده ها از انبوهی از آزمون های شخصیتی و مطالعات بلند مدت افراد توانستند به این نتیجه برسند که کسانی که صفات شخصیتی دستکاری یا بیش از حد خودخواهانه دارند، در درازمدت مزیت شغلی ندارد.  

کامرون اندرسون، استاد دانشکده کسب و کار UC برکلی هاس و یکی از نویسندگان مشترک این مطالعه، در یک ایمیل می گوید: «ما از داده های شخصیتی جمع آوری شده از دانش آموزان در حالی که در مدرسه بودند، چه در مقطع کارشناسی و چه برنامه MBA استفاده کردیم و حدود ۱۴ سال بعد با آن ها پیگیری کردیم.» "ما به وضوح دریافتیم که اختلاف نظر به مردم در رسیدن به قدرت کمکی نمی کند."

اندرسون در ایمیل گفت: این که آیا تاکتیک های خشن "ماکیاولی" در محیط کار به مردم کمک می کند تا پیش رو شوند، سوالی بوده است که روانشناسان سال هاست که مطالعه کرده اند، و این مطالعه امیدوار بود به این سوال پاسخ دهد.

بر اساس مقاله تحقیقاتی، کسانی که شخصیت های مخالفی در های قدرت دارند، سوء استفاده کننده، خودع علاقه مند هستند و اغلب در نهایت به عنوان یک کل به سازمان های خود آسیب می بینند. در این مقاله آمده است که این نوع افراد فضای مضری ایجاد می کنند و به عنوان مدل های نقش سمی برای جامعه خدمت می کنند.

محققان همچنین دریافتند که در مقابل کسانی که صفات مخالفی دارند، برون گراها در درازمدت به دلیل «جامعه پذیری، انرژی و قاطعیت» شغل موفق تری دارند.

"قوام یافته ها شگفت آور بود. ما فکر می کردیم که شاید اختلاف نظر به مردم کمک کند تا در فرهنگ های رقابتی تر و رزمی تر به قدرت برسند که در آن همه برای او بیرون هستند.» "اما اختلاف نظر به قدرت بالاتر منجر نشد، مهم نیست که زمینه، و مهم نیست که نوع فرد است."

این مطالعه شامل دو بخش اصلی بود که اولین آنها 457 شرکت کننده را مورد مطالعه قرار داد و در نهایت هیچ همبستگی بین قدرت و اختلاف نظر پیدا کرد.

بخش دوم مطالعه نگاهی دقیق تر به راه هایی که افراد به قدرت می رسیدند، داشت که به محققان اجازه می داد دلیل اینکه چرا افراد مخالف سریع تر از دیگران جلوتر نمی شوند را بهتر درک کنند. در این مقاله همچنین آمده است که اگرچه افراد مخالف تمایل دارند بیشتر به سمت رفتار غالب تکیه کنند، اما هر افزایشی که از آن به وجود می آید با عدم همکاری آن ها با کارگران مشترک متعادل می شود.

اندرسون در ایمیل گفت: "این کمک می کند تا دفع این اسث که 'بچه ها خوب / gals پایان آخرین،' اندرسون در ایمیل گفت. «این کار را نمی کنند. امیدوارم یافته ها قدرت طلب ها را از رفتار بد منحل کند، زیرا یافته ها نشان می دهد که رفتار بد به آنها در رسیدن به اهدافشان کمکی نمی کند.»

آدری جئونگ خبرنگار تحقیق و ایده است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب