مطالعه نشان می دهد که چگونه coho salmon زنده ماندن در طول خشکسالی

در یک مطالعه منتشر شده در مارس 15, دانشمندان از دانشگاه برکلی و کالیفرنیا Sea Grant — یک برنامه است که بودجه ت

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

در یک مطالعه منتشر شده در مارس 15, دانشمندان از دانشگاه برکلی و کالیفرنیا Sea Grant — یک برنامه است که بودجه تحقیقات دریایی کشف شده که خشکسالی "پناهگاه" در حال کمک به حفظ coho salmon یک گونه در معرض خطر.

این مطالعه که در مجله منتشر شد تغییر جهانی زیست شناسی, بررسی بقای اطفال coho salmon در شمال کالیفرنیا را آبخيز رودخانه بیش از یک دوره از هفت سال که در طی آن کالیفرنیا با تجربه شدید خشکسالی است. نتايج ارائه بینش به پتانسیل تکنیک برای بهتر نگهداری از جمعیت های در معرض خطر گونه های دریایی در صورت تکه تکه شدن زیستگاه.

"بیش از تابستان بقای این گونه coho salmon کاهش یافته است به طور قابل توجهی در طول دوره خشکسالی گفت:" تد Grantham, دستیار تعاونی فرمت متخصص و محیط زیست, علم سیاست و مدیریت استاد کمکی در UC برکلی. "با این حال ما نیز در بر داشت که برخی از جریانهای بسیار مقاوم به خشکی."

Grantham اضافه شده است که این نشان می دهد که برخی از جریان ها می تواند همچنان به حمایت از جمعیت ماهی در nondrought سال در سطوح مشابه که به او گفته بود "تا حدودی تعجب آور است."

این مطالعه در سال 2011 آغاز شد به عنوان یک تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد عوامل مؤثر بر coho salmon بقا در طول تابستان است. این تیم با برچسب در مورد 20,000 ماهی در حوضه با میکروچیپ بنابراین رشد و بقای فردی ماهی می تواند به دنبال در طول دوره مطالعه.

"ما به طور کلی فقط در تلاش برای درک رابطه بین بقا و این عوامل محیطی, اما آن را فقط اتفاق افتاده است که در طول آن دوره ما تا به حال خشکسالی" گفت: Mariska Obedzinski کالیفرنیا Sea Grant فرمت متخصص. "این ارائه فرصت خوبی برای درک اثرات این های مختلف زیست محیطی سد متغیرهای هر دو در خشکسالی سال و nondrought سال است."

در طول تابستان سطح آب در حوزه آبخيز اغلب می افتد ایجاد تکه تکه استخر از آب و جلوگیری از حوزه. عامل تعیین کننده اصلی از نوجوانان coho salmon بقا بود که آیا یا نه این استخر از آب خشک شده بود.

مقدار زمان استخرهای بودند از قطع جریان اصلی نیز کمک به ماهی قزل آلا بقاء. دیگر استخر باقی می ماند و تکه تکه بقای اطفال coho salmon می شود کمتر احتمال دارد.

در حال حاضر که محققان می دانم که وجود دارد "پناهگاه" و یا استخر که در آن ماهی قزل آلا می تواند زنده ماندن در نرخ های بالاتر بالقوه گام بعدی این است که برای تعیین چگونگی شناسایی این پناهگاه در یک مقیاس بزرگتر با توجه به Obedzinski. این می تواند در نهایت منجر به بیشتر متمرکز حفاظت از تلاش در زیستگاه های دریایی.

گسترش دامنه پژوهش در تحقیقات آینده نیاز به استفاده از فناوري سنجش از دور با توجه به راس Vander Vorste استادیار زیست شناسی در دانشگاه ویسکانسین-La Crosse بود که یک پژوهشگر فوق دکترا در دانشگاه برکلی در حالی که کار در این مطالعه است.

"ما تنها متمرکز بر روی این رودخانه حوزه آبخيز اما این ماهی قزل آلا آنها کشش در سراسر از سواحل کالیفرنیا" Vander Vorste گفت. "اگر ما می خواهیم به شناسایی این خشکسالی پناهگاه ما نیاز به کشف کردن راه به طور خودکار شناسایی آنها است."

اما Rooholfada است منجر پژوهش و ایده های خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن