مطالعه smarter، سخت تر نیست: راهنمایی برای آشنا شدن با کلاس های خود را

به خودتان گفته اید که این ترم آینده زمانی است که بالاخره می خواهید در دانشگاه برکلی به طور مستقیم A را دریافت

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

به خودتان گفته اید که این ترم آینده زمانی است که بالاخره می خواهید در دانشگاه برکلی به طور مستقیم A را دریافت کنید؟ خوب، اجازه دهید من شما را تشویق بیشتر با ریختن اسرار مطالعه من!

برخی از مردم فکر می کنم که اگر شما می خواهید برای بهبود نمرات خود را، شما نیاز به دست و پنجه کوتاه کردن، قطع دوستان و سر به Main Stacks برای ترم. من اینجا هستم تا به شما بگویم که دقیقا همان چیزی است که شما نباید انجام. یادگیری همه چیز در مورد تجربه است، و اگر شما به سادگی مطالعه هوشمندانه تر، سخت تر نیست، شما خوب خواهد بود برای رفتن. بنابراین بدون هیچ گونه ado بیشتر، در اینجا چگونه من سه سال اول من در دانشگاه برکلی زنده مانده و چگونه من برنامه ریزی برای زنده ماندن در سال گذشته است.

خواب: نسخه پدربزرگ و مادربزرگ

احتمالا ً شنیده اید که خواب کلید موفقیت تحصیلی در زمان های بی شماری قبل است. خوب، من اینجا مرا تکرار می کند که خواب واقعا همه چیز است. هر روز در طول سال مدرسه، سر به رختخواب در حدود 10-11 بعد از شب، و سپس سعی کنید به بلند شدن در 7 صبح. این قوام رفتن به رختخواب و بیدار شدن در همان زمان هر روز برای بدن شما بسیار خوب است. حتی اگر زود از خواب بیدار شده و هیچ دلیلی نداری، می توانید فقط در رختخواب سرد و یا یادداشت های مرور از کلاس دیروز. بعلاوه، این اطمینان حاصل می کند که شما هشت تا نه ساعت خواب هر روز، افزایش بهره وری و افزایش سطح شادی خود را.

اگر چه مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد سطح بهره وری دانش آموزان در شب بالاترین است، من متوجه شده اند که مطالعه در صبح است که من بیشتر مولد است. سعی کنید آن را و پیدا کردن آنچه که بهترین کار را برای شما! این خوب است به سر به کلاس های بدون استرس، دانستن شما در حال حاضر انجام یک تن. بعلاوه، با شب های همیشه رایگان، شما می توانید استراحت، مطالعه با دوستان و در واقع لذت بردن از زندگی دانشگاهی.

فهرست کلاسیک به انجام

من، مانند بسیاری از دانش آموزان کالج، مشکل خواب به دلیل تمام مدرسه اضطراب و شمع فوق برنامه بر روی شانه های من در طول روز. نوشتن لیستی از هر کاری که لازم است روز بعد درست قبل از رختخواب انجام دهید به پاک کردن ذهن شما کمک می کند و شما را تشویق می کند تا همه چیز را انجام دهید.

روز قبل از امتحان، درس نخون

بله، شما که حق را بخوانید -- روز قبل از آزمون ، من مطالعه نیست. بخاطر اينه که من آماده ام (اشتباه نکن، من قبلا ً اينطوري نبودم.) در واقع، چگونه این کار از روز اول مدرسه به آخرین، صرفه جویی در یک ساعت قبل از تخت خواب به عنوان "زمان بررسی" (به طور معمول در حدود 9-10 بعد از شب). 15 دقیقه وقت برای مرور هر موضوع را به خود تقبل کنید، بنابراین با چهار کلاس، که تا یک ساعت اضافه می شود. تنها کاری که باید انجام دهی این است که از طریق دفترچه های خود را کم و بیش از مفاهیم تصادفی بروید. اما انجام این کار به مدت 15 دقیقه در شب راه طولانی می رود ... در آن زمان که روز آزمون می آید همراه، شما در حال حاضر تمام مفاهیم و تعاریف کلیدی می دانم!

...من هيچوقت يه راهنماي مطالعه نميکنم چه چیز?

احتمالا ً داري فکر ميکني، "اوه، من... این دختر دیوانه است!" ...خب، شايد اما نکته این نیست! من یاد گرفتم که هر زمان که من یک راهنمای مطالعه ، من فراموش کرده ام که شامل چیزی و سپس که مفهوم در آزمون ظاهر می شود.

بنابراین مگر اینکه معلم به شما یک راهنمای مطالعه از پیش ساخته شده با لیستی از شرایط کلیدی و سوالات، همیشه همه چیز را مطالعه می دهد. یک راه آسان برای این کار این است که به سادگی تمام یادداشت های خود را یک هفته قبل از آزمون چاپ و آنها را برجسته بارها و بارها و بارها تا زمانی که شما بیش از همه یادداشت های خود را به طور کامل رفته است. تا اون موقع، همه چيز رو حفظ خواهي کرد بله، این کار زمان زیادی می گیرد، اما اگر امتحانی در حال بالا آمدن است، فقط از ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر روز شنبه به کتابخانه وارد می شود، روی صندلی راحت بشینه و از برجسته کننده ها و قلم ها استفاده کنید تا زمانی که شما بیش از یک بار بیش از حد یادداشت های خود را رفته است.

خنده 100% لازم است

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن