پرش ناگهانی در مثبت COVID-19 موارد نمی خواهد حرکت نیویورک به زرد

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 3:26 PM EDT Jun 22, 2020شهرستان نیویورک ممکن است در میان بزرگترین پ

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

شهرستان نیویورک ممکن است در میان بزرگترین پرش در مثبت COVID-19 موارد اما این بدان معنا نیست که آن را برای رفتن به عقب به رنگ زرد است.

شهرستان دیده می شود یک دست انداز از 1,209 موارد مثبت در روز پنج شنبه به 1,351 موارد در روز دوشنبه. که افزایش 142 از جمله یک روز پرش از 55 موارد مثبت از یکشنبه به دوشنبه.

وجود دارد یک توضیح خوب برای انفجار مثبت آزمون ... افزایش تست در منطقه در دراز مدت مراقبت از امکانات.

بیشتر: Green Day در شهرستان نیویورک: سالن مو خوش آمدید اولین مشتریان در 13 هفته

بیشتر: به عنوان York, رستوران حرکت به سبز فاز از منزل ناهار خوری می شود در کوتاه مدت چراغ

"چهل و نه از کسانی که 55 از موارد جدید در دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر شهرستان" بهبهان. DOH دبیر مطبوعاتی Nate وردل روز دوشنبه گفت:. "پس در واقع تنها شش نفر از 55 نفر امروز در خارج از تسهیلات مراقبت دراز مدت."

افزایش موارد مثبت گزارش شده در دلپذیر هکتار پرستاری و مرکز توانبخشی در Springettsbury شهرستان و ManorCare جنوبی در نیویورک, شهرستان پس از تمام کارکنان و ساکنان به تازگی آزمایش شده است. که شامل افرادی که نشان داد هیچ نشانه ای ندارند.

بیشتر: نیویورک شهرستان, خانه سالمندان بزرگ COVID-19 شیوع — 48 مورد از مارس 25

ManorCare جنوبی گزارش 76 مثبت پس از هفته گذشته تست. چهل ساکنان و 36 کارکنان آزمایش مثبت است. دو نفر در بیمارستان بستری شدند و یک مورد مرگ گزارش شد.

"بسیاری از مردم تست مثبت در سراسر کشور بدون علامت هستند بنابراین ما شده اند دفاع و درخواست برای کمک بیشتر با تست پس از آغاز همه گیر" ManorCare AVP بازاریابی/ارتباطات جولی Beckert گفت. "ما از آن حمایت 100 درصد و قدردانی از شنیدن نتایج مربوط به خانواده است. اما ما خوب سیستم در محل و اگر ما می دانیم که در اوایل ما می تواند حاوی ویروس سریع تر قبل از آن گسترش می یابد."

دلپذیر هکتار گزارش شده 72 مورد از آن های اخیر توده تست و در حال حاضر دارای 48 فعال موارد از کارکنان و ساکنان. شش مرگ و میر ثبت شده است.

دلپذیر هکتار مدیر Tamatha Hetrick گفت: افزایش تست برای ساکنان و کارکنان خواهد شد "بهتر است ما را قادر به دقت اشاره کردن منابع بالقوه و بهتر در خدمت و محافظت از ساکنان ما."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"قطعا این افزایش موجب نگرانی, اما دولت می خواست تست برای تعیین بار بیماری در میان ما بیشترین آسیب پذیر" وردل گفت. "این منجر به افزایش است و ضروری است که مردم همچنان به برداشتن قدم برای محافظت از خود از COVID-19."

وردل گفت: وزارت بهداشت انجام نشده عمیق شیرجه رفتن به دراز مدت مراقبت از شماره بیرون آمدن از فردی شهرستانهای اما این دولت است که با دیدن حدود 100 مورد جدید که روزانه از جمعیتی است.

همانطور که برای حرکت یک شهرستان رو به عقب در حالی که آن را می تواند رخ دهد مقامات نبوده است مجبور به انجام این کار. وجود دارد هیچ معیار است که می تواند نیروی گام به عقب, اما وردل گفت: محدودیت های می تواند اضافه شود و اگر داده ها را پشتیبانی می کند حرکت می کند.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن