Sufjan Stevens' 'آمریکا' 'من Rajneesh' در حال تاسف خوردن پرتره از Americana

درجه: 4.0/5.0 در ورید از "خودتان را دوست دارم" انتشار در سال گذشته Sufjan Stevens graced مخاطبان بیش از دو هفت

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

در ورید از "خودتان را دوست دارم" انتشار در سال گذشته Sufjan Stevens graced مخاطبان بیش از دو هفته گذشته با دو تک آهنگ جدید: "امریکا" و شماره B-side "من Rajneesh." دو تک آهنگ هر دو بیش از 10 دقیقه تنظیم می شوند به طور فشرده بر روی 12 اینچ وینیل موجود ژوئیه 31. آهنگ بیا جلوتر از مقدار پیش بینی رکورد معراج با توجه اواخر ماه سپتامبر. عروج است به یکی از دو آلبوم منتشر شده توسط Stevens, این سال, اما خواهد بود که هنرمند اولین پروژه از سال 2017 را بزرگترین هدیه. اگر پویا مجرد هستند چیزی به توسط این آلبوم به احتمال زیاد یک اوج در indie تكیه بارور حرفه ای.

استیونس " طرفداران هیچ غریبه ای به هنرمند استعداد تجربی — نگاه کنید به: سن Adz. هر دو مجرد هستند بدون استثنا. در حالی که "امریکا" فرود به همان صوتی هرج و مرج به همان اندازه از سن Adz را tracklist "من Rajneesh" آغشته است با همان حساسیت به سال 2003 در میشیگان و Adz را غیر قابل پیش بینی. Tonally آهنگ عطف به ماسبق رنگ سال جاری در درجه اول ابزاری Aporia به عنوان نوعی مقدمه برای این آلبوم آمده است.

لازم به ذکر است که تنها ساکن در annals استیونس " آلبومها به عنوان امتیاز از مقایسه برای این آهنگ خواهد بود زیانی. هر دو "امریکا" و "من Rajneesh" احساس بسیار شبیه به اوج استیونس " تو رفتگی در دیوار هنری. آهنگ احساس بدیهی حاوی انبوه از پیشینیان خود و پیشرفت استیونس" ،

"امریکا" می ایستد به عنوان یک تند و تلخ و انتشار به موقع — به نحوی گرفتن خونین سودا از زندگی ملت است. آهنگ ریشه در همان معنوی ابهام است که اغلب باعث به سوال: "استیونس" موسیقی عجیب و غریب و یا مذهبی هستید؟" آهنگ ambles از طریق باتلاقی محیط استیونس' هارمونیک خواننده پس زمینه به طور همزمان از جان گذشته و anguishing. آهنگ فراموش نشدنی خودداری کنند "آیا به من چه شما به امریکا" کاتالوگ پویا و تاسف پرتره از زوال آمریکا از نمادهای مذهبی. خودداری nestled در میان خطوط مانند "علامت صلیب در انتظار فاجعه/ کبوتر پرواز کرد به من مثل یک چشم انداز از پارانویا" و "من شما را دوست داشتم مثل یک رویا/ من باید بوسید لب خود را مانند یک یهودا در گرما" را به دقت بیان این غیر ممکن است همبودی میهن پرستی و ملی جنایات است که تعریف چشم انداز آمریکایی.

در مقابل "من Rajneesh" نه در میان آهنگ ها در این Ascensions' tracklist, دنده کوچکتر تکه Americana, بررسی یک فرقه از 70s که راه اندازی یکی از بزرگترین bioterrorist حملات در تاریخ آمریکا است. این آهنگ موزون و لقب ناامیدی شبیه به "امریکا" اما تکل این تم ها از طریق gospellike داشته و ثابت انحلال ملودی بیش از آن 10 دقیقه اجرا کنید. آن devolves به یک خاطره انگیز تاریکی انعقاد با یک رزونانس پد مصنوعی احساس می کند که از قضا مانند معراج. این دو آهنگ با هم کار کنند به عنوان دو روی یک سکه هستند و با استیونس " بد نامی برای مقابله با چنین تم های تیره آنها شواهد به تنوع خود را skillset به انجام این کار. ویژگی های خود و انسجام اثبات این است که هر آنچه در این معراج در فروشگاه خواهد بود ملاقات با نفس bated.

تماس با Areyon Jolivette در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن