یکشنبه عبادت نزدیک سبز فاز با رانندگی در عبادت صندلی در ارتش رستگاری

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020به عنوان York County نزدیک سبز فاز

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

به عنوان York County نزدیک سبز فاز از بازگشایی در ژوئن 12 با یازده اضافی پنسیلوانیا, شهرستان, تماس انسان است و بازگشت به زندگی کلیسا در پنسیلوانیا است. یکی از نمونه های نجات ارتش درایو-از طریق خدمات عبادت در نیویورک برگزار شد و یکشنبه.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. گرگ می گوید نیویورک و آدامز استان ها می تواند حرکت به سبز فاز. در اینجا آنچه که به معنی

زیر آبی ابر تاج مربوط توسط steeples های مرکز شهر نیویورک, the Salvation Army یکشنبه, هوای آزاد, عبادت شروع بین سفید و ترد پارکینگ خطوط تازه آسفالت و بازیافت زباله دانی. مبهوت نارنجی مخروط هدایت وسایل نقلیه به طوری که خود ویندوز نیست, خط, در حالی که پارک شده است. کارت میز پوشش داده شده با یک پارچه گهواره زیادی کتاب مقدس و هشت صندلی فاصله بسیار دور از هم برای بازدید کنندگان در دو طرف میز.

"زیرا جایی که دو یا سه دور هم جمع نام من..." عمده Erma Camuti آغاز شد که خدمات خود را با یک آیه از کتاب متی.

در مه 31, نجات ارتش برگزار شد اولین پارکینگ خدمات.

"مردم بسیار مثبت در مورد آن گفت:" عمده دنیس Camuti سپاه افسر فرمانده. "من فکر می کنم فقط دیدن یکی دیگر از راه دور تاثیر مثبت بر روی آنها. آن را قطعا تا به حال یک تاثیر مثبت در من به دیدن بخشی از جماعت یک بار دیگر حتی اگر آن را از 6 فوت دور و یا به طور قابل توجهی بیشتر از آن است."

بیشتر: Coronavirus است "بازتعریف...چه ایمان خود را است' به عنوان کلیسا سازگار و سازگار دوباره

"قبل از همه گیر ما تا به حال خدمات عبادت هر یکشنبه (داخل نمازخانه). ما تا به حال, مردان, زنان و جوانان, وزارتخانه ها و همچنین مطالعات کتاب مقدس در طول هفته" دنیس Camuti گفت.

در مارس 22, the Salvation Army نمازخانه درب بسته شد با توجه به کروناویروس اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و خدمات همچنان به پخش آنلاین.

دنیس و Erma Camuti نوبت مصرف شد در حال اجرا خدمات عبادت یکشنبه. این زوج که خود را جشن 47 سالگرد عروسی این سه شنبه برنامه ریزی شده بود به بازنشسته در ماه مه گذشته اما تحت فشار قرار دادند که تاریخ رو به جلو به ماه اوت به منظور ادامه خدمت در طول شیوع کروناویروس.

بیشتر: Coronavirus نماز: "در زمان بحران به خدا در نماز'

"آنها به ما گفت که آن را (رابطه) هرگز گذشته" دنیس Camuti است گفت: به عنوان چشم خود را تبدیل به یک لبخند از زیر خود را در بیمارستان ، زن و شوهر ملاقات کرد زمانی که آنها هر دو در حدود 10 سال است. Erma Camuti جوک که او امیدوار است که زن و شوهر می تواند "یک سطل لیست" بازنشستگی هدف از سفر به هاوایی "در سه سال آینده."

دنیس Camuti قصد دارد در ادامه این درایو را از طریق عبادت خدمات هر پنج شنبه در ساعت 10 صبح تا فرد خدمات مجاز را دوباره در نمازخانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب