روز یکشنبه تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس تساوی هزاران نفر در سانتا باربارا

سانتا باربارا, نوجوانی led هزاران نفر از معترضان در دیگر صلح آمیز مارس بعد از ظهر یکشنبه, پیاده روی از استرنز

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

سانتا باربارا, نوجوانی led هزاران نفر از معترضان در دیگر صلح آمیز مارس بعد از ظهر یکشنبه, پیاده روی از استرنز اسکله سانتا باربارا Unified School District و پس از آن به پلیس خواستار برچیدن نژاد پرستی.

"ما می دانیم که چیزهایی وجود دارد که نیاز به تغییر" گفت: فولادوند احمد دانشجوی سال دوم در سن مارکوس دبیرستان و یکی از رهبری سازمان از این رویداد در خارج از منطقه ، "ما باید یک لیست از خواسته است."

جمعیت زیادی از چند هزار تظاهر کنندگان آب گرفتگی در اطراف مدرسه منطقه ساختمان در سانتا باربارا خیابان احمد به عنوان ذکر شده در شش خواسته از منطقه که شامل defunding هر گونه قرارداد بین این منطقه و کلانتر دفتر و یا اداره پلیس اجرای مطالعات قومی از کلاس های فرهنگی مربوط به برنامه درسی و اتخاذ یک قطعنامه اعلام نژادپرستی به عنوان یک بهداشت عمومی اورژانس.

"من نمی خواهد صحبت می کنند زیرا من در تلاش برای عمل باز چشم من و گوش من و بستن دهان من" گفت: Frann Wageneck دستیار سرپرست خدمات دانشجویی در منطقه است. "من شنیده ام که خواسته های خود را و ما را قبول کند آن خواسته و ارائه آنها را به سرپرست و هیئت مدیره مدرسه فردا صبح. من را که ما ارائه آنها را امشب."

Wageneck گفت که او نمی تواند هر گونه وعده داده است که هیئت مدیره مدرسه و سرپرست را قبول خواسته های خود را, اما خواسته دانشجویان و معترضان به منطقه ،

این تجمع آغاز شد بعد از ظهر یکشنبه با نزدیک به دو ساعت از آهنگ و رقص و سخنرانی در استرن اسکله تقاطع. هر چند با حمایت های محلی Black Lives Matter فصل این سازمان در روز یکشنبه بودند از مدرسه محلی بالا سیاه اتحادیه های کارگری.

مخلوط گروه عمدتا افراد جوان بیشتر با پوشیدن ماسک در راهپیمایی به منطقه مدرسه خود را برای ارائه مطالبات و سپس به فیگوئروا خیابان که در آن آنها swarmed در مقابل ایستگاه پلیس. آنها در آنجا ملاقات با یک کاملا متضاد بینایی پس از آن چه تا به حال استقبال Black Lives Matter معترضین فقط یک هفته قبل در همان محل.

سپر و باطوم و تهدید آمیز انسانی پلیس مانع رفته بودند. رئیس پلیس خودش لری Luhnow شد و در حال حاضر این زمان و گوش به همان خواسته های سیاه زندگی ماده SB تحویل در هفته گذشته — تنها در این زمان او و تعداد انگشت شماری از افسران قسم خورده در دو طرف او گرفت و زانو.

"چهار سال پیش ما افسران نشنیده بودم قرن 21 پلیس آنها تا به حال شنیده ضمنی و تعصب تا به حال شنیده اصولی پلیس" Luhnow گفت: در مورد تغییرات این گروه ساخته شده است که از او به عنوان رئیس در سال 2016. "آنها کار کرده اند و از نزدیک با های مختلف گروه های اجتماعی و به تازگی [سوگند یاد کرد-در] افسران نشستن در تلاش برای صحبت با حاشیه اعضای جامعه برای ایجاد گفت و گو است. و آنها را که قبل از آنها حتی شروع به کار در خیابان."

او گفت که گروه متعهد به توسعه شهروند بررسی و ترمیمی شیوه های داخل بخش. Luhnow به نظر می رسید به حمایت از جمعیت برای بسیاری از کوتاه او صحبت کنید تا او را تشویق احمد و دیگر افراد جوان از رنگ که سازماندهی این رویداد در نظر گرفتن پلیس به عنوان یک حرفه ای در آینده فرصت و یک راه برای آنها را به "تغییر دهید و آن را از داخل" که اراذل و "بوس" و او را مجبور به نتیجه گیری.

معترضین متمرکز بسیاری از سخنرانی های خود در اطراف و نه فقط خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید و دیگر مردم از رنگ ها بلکه در برابر سانتا باربارا خاص تاریخچه نژادپرستی. چندین تظاهرات که پدید آمده در هفته گذشته تا به حال مشابه با تمرکز مانند درخواست برای تغییر نام Santa Barbara, تاریخی, رستوران سامبو را که به سرعت به دست آورد کشش و موفقیت است.

"سانتا باربارا بهشت; آن را به یک مکان زیبا برای زندگی" گفت: Lucas Flores-پینا که فقط فارغ التحصیل از San Marcos High School. "اما پنهان در پشت این تقلب از مصرف گرایی و گردشگری سانتا باربارا ساخته شده بود با نژادپرستی در پشت مردم بومی. ماموریت یک بنای تاریخی به برده داری. ما نیاز به خواب بیدار می شوید و جلوگیری از ستایش و با خیالبافی های قدیمی اسپانیایی روز. آنها تجاوزگران و فاتحان."

فلورس-پینا گفت: از طریق اشک که جنبش به "بیدار" در خود جامعه گرفته شده بیش از حد طولانی است. او گفت که او در حال ایجاد یک محلی ائتلاف اقلیت در حال حاضر که او از دبیرستان و امیدوار به نگه داشتن مدرسه منطقه شهرستان و اداره پلیس پاسخگو به مطالبات است. سابق خود همکلاسی Zenzelé Yossem-مرد نیز به تازگی فارغ التحصیل شده و از سن مارکوس سخنرانی کرد.

"شما نمی توانید من را پایین; آنها را نمی تواند ما را" Yossem-مرد فریاد زد به جمعیت. "مهم نیست که چه نژاد ما مهم نیست که چه مذهبی ما ایستاده و ما همیشه می توانید به عقب به عنوان یک. با تشکر از شما برای دادن به من است."'

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب