سوپر مارکت خطوط به دور از توتالیتاریسم

به عنوان COVID-19 همچنان ویرانگر و طولانی گسترش در سراسر جهان ما در حال حاضر تجربه سخت تاثیر اقتصادی shutdown

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

به عنوان COVID-19 همچنان ویرانگر و طولانی گسترش در سراسر جهان ما در حال حاضر تجربه سخت تاثیر اقتصادی shutdown است که صرفه جویی در زندگی می کند اما کشتن شغل. هر دو ضربات به کمک یک فضای ترس و وحشت است که متاسفانه تاکید بر محدودیت های مدنیت.

در آب و هوا از ترس حقیقت است که اغلب تلفات. اضطراب با توجه به فقدان اطلاعات در مورد ویروس و انتقال و درمان موثر و خطر مرگ و میر منجر به هشدار دهنده گسترش اطلاعات غلط تلاش برای سرزنش دیگران و حتی تجاوز.

ما در ضد افترا لیگ استفاده می شود برای دیدن این نوع رفتار در افراط گرایان که محکم بر روی دروغ و تئوری های توطئه به مقابله با ترس خود را از زندگی در میان بیشتر جمعیت متنوع. بیگانه ستیزی و قربانی از جوامع به حاشیه رانده شده است که متاسفانه سازگار تاریخی پاسخ به گسترده بیماری و ما در واقع شاهد افزایش فراتر از حد معمول چهارم در هدف قرار دادن و آزار و اذیت و جوامع یهودی — به ویژه آنلاین.

وجود دارد یکی دیگر از روند نگران کننده اما از افراط گرایی کار راه خود را به جریان اصلی. ترکیبی از بحران های مربوط به اضطراب و سیاسی قطبی چرخه انتخابات است و در نتیجه نگران کننده شدید شد.

یک نمونه اخیر از نظر قطعه توسط روزنامه های محلی مالک و ناشر وندی McCaw تماس با مقامات منتخب "ظالم" و نشان می دهد که سیاست های دولت و در نتیجه خطوط خارج از سوپر مارکت ها "نه این که دور از" نوبت[ing] ما را به اتحاد جماهیر شوروی یا آلمان نازی است." کالیفرنیا اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های طراحی شده برای جلوگیری از آسیب پذیر ما از گسترش تهدید کننده زندگی همه گیر — آیا با هر منطقی اندازه گیری بسیار "دور" از دولتی و محرومیت از زندگی و آزادی در اتحاد جماهیر شوروی سابق و قاتل جنایات آلمان نازی است. نشان می دهد در غیر این صورت demeans قربانیان رژیم قربانیان نقض حقوق مدنی در کشور خود ما و فداکاری های کسانی که مبارزه برای حقوق همه ما لذت بردن از امروز.

به طور مشابه مقامات منتخب اعمال قدرت در طول تاریخ تایید توسط دادگاه به اعمال محدودیت معقول ما حقوق فردی به منظور حفاظت از بهداشت عمومی است که به دور از ظلم و ستم. این مهم است که به سوال که آیا مقامات منتخب ما هستند به اندازه کافی مطلع که آیا آنها كارش با انگیزه و اینکه آیا مقررات خود را معقول هستند اما به شبیه آنها را به مرگبار رژیم و بدون کنترل دیکتاتورها است که بی جا و ریاکارانه است. بیشتر چنین بازجویی حمایت حقایق بیشتر ارزش آن را فراهم خواهد کرد.

این ناشر شعارهای محافظت شده است, سخنرانی, اما از آن است که گفتار احتمال بیشتری برای ایجاد نفرت نسبت به تغییر ذهن — آن است که از ترس (اتهام او باعث می شود از دیگران در خود قطعه). او زبان خوردها به بیشتر به طور سنتی افراطی توطئه که دولت در حال کار بر علیه ما است که ما نهادهای عمومی نمی توان اعتماد کرد و نه می تواند مقامات منتخب ما با آنها ممکن است اختلاف نظر دارند. زمانی که سخنرانی مثل این می رود بدون کنترل به خصوص از کسانی که با برجسته سیستم عامل آن تمایل به تبدیل شدن به "نرمال" و بیشتر به طور گسترده ای پذیرفته شده است. همه ما دیده می شود این باورها به نوبه خود به عمل در قالب تبعیض و نفرت و بی عدالتی است. فشار از این الگوی مخرب تمایل به سقوط در جوامع به حاشیه رانده شده و از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار و Latinx که تحمل مخربی از زمان هیت و بحران مالی است.

شدید شعارهای مضر است از هر جهت. Dehumanizing مراجع به رهبران و یا دیگران به عنوان "هیولا" یا "بد" است و همان تاثیر منفی صرف نظر از جایی که آن را از می آید در طیف سیاسی است. اگر دیگران به نحوی کمتر از انسان پیام این است که ما می توانیم آنها را درمان کمتر انسانی. لیگ شعار برای بیش از یک قرن است که اگر ما تحمل هر کسی تحت درمان inhumanely همه ما در خطر است.

آنچه که ما باید به عنوان یک جامعه مدنی در طول این جهانی و همه گیر است که اطلاعات دقیق واقعیت مبتنی بر شناخت دقیق زبان مقاومت به ترس و تقویت جوامع ما.

این اولین بار نیست ویروس به استرس و آزمون خط بین آزادی فردی و اقتدار دولت — یک مسئله به احتمال زیاد دوباره به حل و فصل با فرآیند دادرسی در دادگاه های ما از قانون است. در عین حال امید ما این است که همه ما می توانید موافقت کنید که بهترین راه برای کسانی که با یک سیاستمدار تریبون چاپ را فشار دهید و یا حتی فقط یک نقطه نظر خود را برای ابراز عشق و میهن پرستی است که برای انجام این کار در حالی که مدل سازی عمران گفتمان.

دن Meisel مدیر منطقه ای برای ضد افترا لیگ سانتا باربارا/سه شهرستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن