دیوان عالی کشور قوانین به نفع خیال در حال حاضر

دیوان عالی ایالات متحده در برابر حکومت مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای از بین بردن این اقدام معوق برای

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

دیوان عالی ایالات متحده در برابر حکومت مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای از بین بردن این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) برنامه روز پنج شنبه deeming تشکیل پرونده تخلف از قانون مراحل اداری. برنامه های ایجاد شده توسط دولت اوباما در سال 2012 در حال حاضر محافظت از اخراج 650,000 صدها نفر از هزاران نفر از "افراد جوان که در حال ساخت حیاتی کمک های خود را به خانواده و مدارس و کارفرمایان و ملت" اظهار نظر جانت ناپولیتانو رئیس دانشگاه کالیفرنیا بود که برای اولین بار برای به چالش کشیدن طرح دعوی در دادگاه. در حالی که DACA گیرنده باقی می ماند حفاظت شده توسط برنامه, آینده, تلاش برای حل IF باقی می ماند ممکن است.

در این مثال, دیوان عالی کشور آدرس نیست قانونی بودن برنامه, اما, نظر, نوشته شده توسط قاضی جان رابرتز اظهار داشت: دولت تا به حال ارائه نشده است "توضیح استدلال خود اقدام کند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Congressmember Salud کربجل کالیفرنیا 24 منطقه اظهار نظر در آینده از این برنامه بیان کرد "در حالی که امروز تصمیم دیوان عالی کشور است که عمده پیروزی من نمی خواهد استراحت تا زمانی که حمایت خیال هستند كه به قانون است. مجلس تصویب کرده است و وعده عمل می کنند و در حال حاضر در مجلس سنا باید عمل کنند. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر نیاز به بلافاصله بازگشایی DACA برنامه های کاربردی برای همه متقاضیان."

ناپولیتانو به ذکر است که چندین IF شرکت کنندگان کمک کرده شهادت در کت و شلوار و که بیش از یک هزار نفر از اشخاص از جمله وکلای عمومی و شرکت ها و مؤسسات آموزش عالی در اجرای قانون مقامات و طرفداران را تایید کرده حقوقی تلاش برای محافظت از DACA. کالیفرنیا بیشترین تعداد IF گیرندگان در کشور با بیش از 200,000 خیال ساکن در دولت است.

بی واهمه با حکم IF مخالفان امیدواریم که برای جلوگیری از تداوم این برنامه است. تام Fitton جمهور قضایی تماشای نمایش های این برنامه به عنوان یک تهدید برای امنیت عمومی و وجود آن را به عنوان غیر قانونی است. در واکنش به تصمیم دادگاه عالی به ""تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نمی دهد اما به end IF در حال حاضر برای حفظ حاکمیت قانون حفاظت از مرزهای ما و اطمینان از ایمنی عمومی."

اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن تلاشهای دولت برای پایان دادن به DACA شده اند هدایت می شوید هنوز هم وجود دارد به این معنی که از طریق آن دولت می تواند به دنبال پایان دادن به این برنامه. آینده IF متکی بر فعال اصلاح قانون مهاجرت در کنگره و یا ممکن اداری اقدام بعدی کاخ سفید مستاجر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن