گشت و گذار ماهیگیری شور مدیتیشن

تاپیک رو به کاهش تعداد از شن و ماسه در غرب ساحل به عنوان نارنگی-رنگی آفتاب dims در طول یک هفته اخیر بعد از ظهر

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

تاپیک رو به کاهش تعداد از شن و ماسه در غرب ساحل به عنوان نارنگی-رنگی آفتاب dims در طول یک هفته اخیر بعد از ظهر و حتی بادبانی نگاه بی حال چند پرتاب فراغت لغزش به بندر برای شب. اما در ساحل وجود دارد یک جریان ثابت از وزش اما تمرکز فعالیت به عنوان Mike Edwards و 12 ساله پسر بن هموار بازیگران خطوط خود را به زني گشت و گذار امید به زمین نوعی ماهی پهن.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ادواردز که بزرگ شده و زندگی در این خانه دو درب را از من در Goleta صرف بیشتر از روز خود را به دنبال در روی صفحه نمایش کامپیوتر آن را به عنوان مدیر UC Santa Barbara, دانشکده مهندسی. برای سال های ابتدایی خود را انحراف بود سوار دوچرخه کوهستان خود را بالا, پیر, San Marcos, جاده, که او هنوز هم در نرخ هشدار دهنده, نه به ذکر است گاه به گاه سوار تمام راه را به Solvang.

اما او به تازگی دوباره با گشت و گذار ماهیگیری سرگرمی و معرفی او را پدر مرحوم چهار دهه پیش است. "زمانی که من حدود 30 من او را دوباره به آن گفت:" ادواردز در بین بازیگران. که حدود 20 سال پیش. "آن زمان من یک بیماری همه گیر به من دوباره در اینجا دوباره،"

در حال حاضر بن یادگیری طناب توضیح داد. "صبح می تواند واقعا خوب است چرا که وجود ندارد بسیاری از مردم است." این ورزش طراحی شده توسط, اجتماعی دور, به عنوان ماهی دوست ندارم تن از مردم یا.

دنده-حکیم همه شما نیاز دارید این است که یک میله چرخان (چیزی حدود هفت پا را انجام خواهد داد) یک خط با شش پوند آزمون و برخی ارزان lures. "که لذت انجام این نوع ماهیگیری" گفت: ادواردز. "وجود دارد کم سربار."

شما همچنین می توانید آن را در هر نقطه از شن و ماسه با آب, اگر چه این کشش از غرب ساحل و همچنین Sandspit به خصوص خوبی برای نوعی ماهی پهن. روز ملاقات ما تا ادواردز تا به حال فقط گرفتار یک corvina در سمت شرق اسکله. Goleta ساحل می تواند برای سفید باس دریا اگر چه شرایط آب وجود دارد خیلی بیشتر متغیر است.

کودکان و نوجوانان زیر 16 سال نمی نیاز به یک مجوز ماهیگیری, اما خطرات وجود دارد. بن یک بار پا بر روی یک بت ری و stringer نرفته مستقیم به کفش خود درد ممکن است نگه داشته اند او را از آب خارج کرد در حالی که برای. به یاد داشته باشید به زدن پای خود را هنگامی که در سندی آب بدون توجه به آنچه شما تا می باشد. "اگر شما نگاه کردن, ساحل, میبینید ماهی نقره ای فقط هوابرد" ادواردز توضیح داده شده از فال خوب. این او نیست اما مانند ماهیگیران در همه جا او را همیشه خاطرات اطمینان من "من گرفتار برخی از نوعی ماهی پهن بزرگ در طول سال است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن