گشت و گذار داخل شرکت. باعث ضد عفونی کننده دست

گشت و گذار داخل شرکت. و خواهر تجاری کوچک داخل شرکت. ― سانتا باربارا-بر اساس خطوط مراقبت شخصی و حمام محصولات ―

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

گشت و گذار داخل شرکت. و خواهر تجاری کوچک داخل شرکت. ― سانتا باربارا-بر اساس خطوط مراقبت شخصی و حمام محصولات ― به تازگی راه اندازی یک جدید مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده برای کمک به نگه داشتن دستان تمیز در طول COVID-19 بحران است.

"ما هیجان زده را به این محصول به بازار در یک زمان هنگامی که آن را بیشتر مورد نیاز است و به بازگشت به آن حفاظت از جامعه ما" گفت: بروک هانسن مدیر گشت و گذار. "پشتیبانی از محلی خرید به ما اجازه داده است و در کل جامعه ما به پرداخت آن را به جلو. ما به جلو نگاه به آینده همکاری های از این نوع که ما تا سطح شیب دار ساخت."

در رابطه با راه اندازی 1,000 بطری ضد عفونی کننده دست اهداء خواهد شد به محلی غیر انتفاعی One805 به حمایت بیشتر COVID-19 امداد. از طریق همکاری ضد عفونی کننده دست توزیع خواهد شد به اولین پاسخ دهندگان و خط مقدم ارائه دهندگان خدمات در سراسر شهرستان سانتا باربارا.

این ضد عفونی کننده شامل 67 درصد اتیل الکل که مطابق با سی دی راهنمای مبتنی بر الکل دست عفونی است و حاوی عصاره آلوئه ورا و جوجوبا استرهای. همه شرکت ها محصولات دوستدار محیط زیست آمریکا ساخته شده است و بدون ایجاد حیوانات تست. برای اطلاعات بیشتر surfsupbathco.com.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن