مطالعه می یابد 90 درصد از دانشجویان به ثبت نام مجدد در سقوط

یک بررسی اخیر نشان داد که 90 درصد از دانشجویان برنامه ریزی برای ثبت نام مجدد در پاییز سال 2020 با وجود بسیاری

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

یک بررسی اخیر نشان داد که 90 درصد از دانشجویان برنامه ریزی برای ثبت نام مجدد در پاییز سال 2020 با وجود بسیاری از دانش آموزان گزارش تجارب منفی با آموزش آنلاین و مبارزات با سلامت روان.

بررسی انجام شده توسط دانش آموز تجربه در پژوهش دانشگاه یا SERU, کنسرسیوم, پرسش و پاسخ در مورد تحصيلی دانشجويان تجارب مشکلات مالی شده و برنامه های آینده.

آن را یافت که با وجود میزان بالایی از سلامت روانی نگرانی دشواری انتقال به آنلاین راهنما نگرانی با بیگانه ستیزی و نگرانی بیش از مسکن و ناامنی غذایی — تنها 1 درصد از دانشجویان تصمیم گرفته اند به ثبت نام مجدد در پاییز با توجه به سیاست های مختصر.

ایگور Chirikov, SERU کنسرسیوم مدیر و پژوهشگر ارشد گفت: بررسی مهم ترین یافته است که میزان بالایی از سلامت روانی نگرانی به ویژه در میان دانش آموزان کم درآمد دانش آموزان از رنگ nonbinary دانش آموزان و فراجنسیتی دانش آموزان است.

"بیش از یک سوم از دانش آموزان دارای اختلال افسردگی اساسی علائم و/یا اختلال اضطراب فراگير علائم" Chirikov گفت: در یک ایمیل. "این بسیار بالاتر از ما در دیده ما قبل از همه گیر نظرسنجی در دو سال گذشته."

پس از اکثر نظرسنجی ها لغو شد با توجه به COVID-19 گیر برخی از SERU موسسات پیشنهاد ویژه بررسی همه گیر و تاثیر آن بر دانش آموز تجارب توسعه و راه اندازی آن در کمتر از دو ماه.

"عمده قدرت و ارزش این کنسرسیوم است که توانایی برای پاسخ به چالش های مشترک مانند COVID-19 تجمع تخصص و منابع از اعضای آن – حتی در بسیار استرس زا و محیط نامشخص" Chirikov گفت: در ایمیل.

UC برکلی مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش یا CSHE میزبانی یک وبینار شنبه به ارائه نتایج اولیه که تجزیه و تحلیل پاسخ از 22,516 دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی.

اکثریت دانش آموزان گزارش موانع در انتقال به آموزش از راه دور — 76 درصد از دانش آموزان احساس فقدان انگیزه در حالی که 56 درصد گفت: آنها فاقد دسترسی به مناسب مطالعه فضا.

در نرخ بسیار پایین تر پاسخ دهندگان نیز به ذکر برخی از تجارب مثبت مرتبط با آموزش از راه دور مانند داشتن زمان بیشتر برای دانشگاهیان و احساس استرس کمتر. از پاسخ دهندگان 26 درصد گزارش شده هیچ تجارب مثبت در همه.

این بررسی نشان داد که با وجود موانع به کنترل از راه دور, یادگیری 91 درصد از دانش آموزان داخلی و 85 درصد از دانشجویان بین المللی را مجدد ثبت نام در پاییز با توجه به وبینار.

"جایگزین چیزهایی است که دانش آموزان می توانید انجام دهید بسیار محدود در این مرحله" Chirikov گفت: در این وبینار. "دانش آموزان می توانند خیلی بیشتر پشتیبانی در دانشگاه در این نقطه نسبت به جاهای دیگر."

این بررسی همچنین نشان داد که ایمنی یکی از بزرگترین نگرانی ها برای دانشجویان بین المللی — 24 درصد گزارش شده نگرانی در مورد بیگانه ستیزی و یا تبعیض و نرخ بسیار بالاتر برای دانش آموزان از کشورهای شرق آسیا.

CSHE ادامه خواهد داد به انتشار سیاست دادخواستها از بررسی بیش تابستان و جمع آوری اطلاعات است که کمک خواهد کرد که نهادهای برنامه ریزی بهتر برای سقوط مدت است.

با توجه به پردیس سخنگوی آدم Ratliff پردیس دولت همچنین در حال حاضر نقشه برداری دانش آموزان برای ارزیابی علاقه به سقوط در پردیس مسکن.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن