گزارش های بررسی افسردگی، اضطراب در دانشجویان در میان COVID-19 همه گیر

بر اساس مطالعه ای که سه شنبه منتشر شد که توسط مرکز مطالعات آموزش عالی UC Berkeley رهبری شد، همه گیر COVID-19 "

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

بر اساس مطالعه ای که سه شنبه منتشر شد که توسط مرکز مطالعات آموزش عالی UC Berkeley رهبری شد، همه گیر COVID-19 "اثرات منفی بلندی" بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه داشته است.

از طریق یک جفت پرسشنامه، مطالعه هر دو دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه هایی که تجربه دانشجویی در دانشگاه تحقیقاتی را تشکیل می دهند، یا SERU، کنسرسیوم، از جمله UC Berkeley را مورد بررسی قرار داد. در مقایسه با بررسی SERU در سال 2019 از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، گزارش یک سنبله قابل توجهی در دانشجویانی که برای اختلال افسردگی اساسی و اختلال اضطراب عمومی مثبت به نمایش در می آورید ثبت شده است.

در جدیدترین نظرسنجی، 35 درصد از دانشجویان کارشناسی و 32 درصد دانشجویان کارشناسی ارشد و حرفه ای، برای اختلال افسردگی اساسی مثبت به نمایش در می آمد، در حالی که 39 درصد از پاسخ دهندگان از هر دو گروه، برای اختلال اضطراب فراگیر مثبت به نمایش در می آمد.

هر دو اختلال در میان دانش آموزان کم درآمد، دانش آموزان LGBTQ+ و دانشجویان گروه های حاشیه ای دیگر و همچنین در میان دانشجویانی که در رشته هنر یا علوم انسانی تخصص داشتند، شایع تر بودند.

علاوه بر این، گزارش دریافت که بیش از نیمی از دانش آموزانی که به خوبی با یادگیری از راه دور سازگار نیست با اضطراب، افسردگی و یا هر دو مبارزه می کنند. با شروع یک ترم پاییز ی آنلاین، مطالعه نویسنده و پژوهشگر پردیس ایگور چیریکوف در ایمیلی گفت که این کار یک "چالش واقعی" برای دانشگاه ها ارائه می دهد.

هدف از این گزارش هدایت سیاست های پردیس، با توجه به Chirikov، با هدف بهبود سلامت روانی دانشجویان در دانشگاه های SERU بود.

چیریکوف در این ایمیل گفت: «بر اساس بررسی های اخیر رئیس جمهوران دانشگاه آمریکا، سلامت روان دانشجویان یکی از مهمترین نگرانی ها برای آنها در طول همه گیر و فراتر از آن است» "گرفتن اطلاعات مربوط به سلامت روانی دانش آموزان گام اول بسیار مهم است."

گزارش شامل یک میزبان از توصیه های دانشگاه ها، از جمله اختصاص منابع بیشتر به سمت خدمات مشاوره از راه دور، کار در کنار دانشجویان به منظور توسعه استراتژی های جدید و ارائه فعالیت های پیشگیرانه مانند کارگاه های کاهش استرس است.

Coye Cheshire، استاد روانشناسی اجتماعی در دانشکده اطلاعات پردیس، تاکید کرد که یادگیری از راه دور دانش آموزان را از مجموعه روزمره تعاملات کوچک و غیررسمی، مانند صحبت کردن بین کلاس ها یا گرفتن بیش از ناهار محروم می کند، که فقدان آن می تواند تجمع و عوارض ی را بر سلامت روانی دانش آموزان است.

چشایر در یک ایمیل گفت: «حمایت از دانشجویان البته شامل دوره ها و ابزارهای آنلاین قوی و طراحی شده است. اما من فکر می کنم که به همان اندازه مهم است که فضاهای اجتماعی و استراحت های قابل توجهی ایجاد شود که می تواند به جلوگیری از خستگی و فرسودگی ویدئو کنفرانس آنلاین کمک کند."

UC Berkeley's ASUC در حال برگزاری یک هفته آنلاین سلامت روان تا جمعه، که با هدف عمومی کردن منابع ارائه شده توسط گروه های مختلف پردیس. بنابراین، به گفته سناتور ASUC ربکا، هفته از رویدادهای ساعتی تشکیل شده است و افراد و سازمان های پردیس را گرد هم می آورد تا درباره «ثروت اطلاعات» موجود صحبت کنند تا دانشجویان را به صورت ذهنی برای ترم آینده آماده کنند.

بنابراین او امیدوار است که اعضای هیئت علمی سیاست های بیشتر در مورد حضور و غیاب و یادگیری ناهمزمان اتخاذ، توصیه ای که توسط مطالعه پژواک، که تشویق کارکنان دوره را به رویکرد دلسوز به قطره در موفقیت دانش آموز است.

دانشگاه خدمات بهداشتی نیز در حال تلاش برای ایجاد منابع بیشتر در دسترس از راه دور به دانش آموزان، با توجه به این، و در حال حاضر ارائه می دهد مشاوره های کوتاه مدت مجازی و handouts در صفحه وب coronavirus خود را برای مراقبت از خود در طول همه گیر.

تماس با Annika Rao در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن