مشکوک $300, فاحشه عالی کمک می کند تا خودش را به یک $19,700 نکته, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 1:12 PM EDT Jul 5, 2020اتهام زن روسپی شد و به دریافت 300 دلار برای خدمات خود

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

اتهام زن روسپی شد و به دریافت 300 دلار برای خدمات خود را اما هنگامی که جان او خوابش برد او در زمان یک پاکت پر از پول نقد برای یک مجموع از $20,000, با توجه به بالا Allen Township پلیس.

تیلور مورگان Nunziato 28 ساله که دارای آدرس در اولین بلوک جنوبی 27th, خیابان, Harrisburg و همچنین سانفورد کارولینای شمالی دستگیر شد مه 29 در دو فقره از ترویج فحشا و یک تعداد از سرقت.

Nunziato شد arraigned و منتشر شده $8,000 نا امن وثیقه. او یک جلسه مقدماتی در مورد قبل از اینکه قاضی منطقه Mark Martin برنامه ریزی شده برای 22 ژوئیه با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

Nunziato نمی تواند نظر رسیده است.

پلیس نام نمی Nunziato مشتری و به تبع آن قربانی است.

شارژ اسناد جزئیات

در 22 مه پلیس گفت: Nunziato بود "تماس با فردی که مایل به درخواست رابطه جنسی از یک سرویس اسکورت, وب سایت است."

Nunziato رفت و به مرد خانه در بالا Allen Township, و تا به حال رابطه جنسی با او را. توافق در مورد قیمت 300 دلار برای یک ساعت.

پنج روز بعد با توجه به اسناد دادگاه او بازگشت به خانه به داشتن رابطه جنسی با دوباره برای اضافی $300. فقط قبل از رابطه جنسی این مرد خود را باز کرد nightstand برای بازیابی کاندوم.

"قربانی گفت: او می دانست که Nunziato دیدم یک پاکت پر از پول نقد در داخل کشو" اسناد وزارت امور خارجه.

بعد از رابطه جنسی, مرد به خواب رفت و Nunziato گرفت و پاکت حاوی $20,000 در پول نقد. مرد از خواب بیدار شد و متوجه شدم پول نقد و Nunziato رفته بودند.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن