شیرین, طراوت, همه کاره: نامه ای سرگشاده به انبه پادشاه میوه ها

عزیز انبه من شده است به این معنی که برای نوشتن شما برای مدت زمان طولانی در حال حاضر فقط به شما اجازه می دانم ک

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

عزیز انبه

من شده است به این معنی که برای نوشتن شما برای مدت زمان طولانی در حال حاضر فقط به شما اجازه می دانم که جایگاه ویژه ای شما را اشغال در زندگی ما است. کلمات شکست من وقتی که من خواسته به شما توصیف. یکی به تجربه شما قادر به قدردانی خود را پویا ،

شما عطا با عنوان "شاه میوه ها" را برای صرف هیچ دلیل. توانا و با شکوه شما حکومت بر جهان از میوه ها با توجه به خود را بی بدیل شیرینی. من نمی دانم در مورد بقیه جهان اما حداقل اینجا در هند, شما در حال پرستش در طول تابستان برای طراوت مهلت شما فراهم می کند.

آمد مه من با هیجان اجرا به فروشگاه های مواد غذایی به امید دیدن شما در انبار — قفسه های پر از آبدار زرد انبه انتظار می بلعیدم. یکی از خاطرات مورد علاقه من هر تابستان زمانی است که کل خانواده از عموزاده به پدربزرگ و مادربزرگ جمع آوری در اطراف یک بشقاب بزرگ از برش انبه پس از شام و خالی آن را در عرض چند ثانیه! بزرگترین مبارزه است که همیشه می شود که قطعه نهایی. این انبه که قرار بود به گذشته یک هفته خواهد بود در یک روز.

نه تنها شما لذت می برد خود را در برش ساده-میوه فرم, اما شما نیز معروف و شناخته شده برای خود را droolworthy aamras: هند ظرافت ساخته شده را با خمیر شیرین است که مطمئن شوید که برای ترک هر کسی وسوسه به بیشتر است. من awed by خود را تطبیق پذیری و عشق شما را حتی در خود نارس فرم. من نمی توانم تصور زندگی بدون avakai (انبه ترشی ساخته شده از برش نارس انبه قطعه) و یا aam پانا (یک نوشیدنی انبه). به عنوان یک کودک من خیلی معتاد به خود avakai که پدر و مادر من تا به حال به من یادآوری برای جلوگیری از داشتن آن در هر وعده غذایی تا مبادا من مریض است. و چگونه می تواند من را فراموش خنک aam پاناکه شادابی من بعد از یک روز خسته کننده. شما برنده شدن قلب خود را با زبانه دار مانگا pachadiیک ظرف سمت صمیمانه خورده در جنوب هند خانواده ها ساخته شده و در طول مراسم عروسی!

در واقع شما تبدیل به یک نماد فرهنگی در هند. شما حتی برجسته در طرح های سنتی هندی — انبه شکل که به نظر می رسد در mehendi هنر و لباس است که همه به لطف شما!

وجود خود را زیر فن در سراسر جهان و در تمام سنین شما باقی مانده اند همان, ساده, فروتن, down-to-earth, انبه و آن این است که تواضع من تحسین.

هر جا که من هستم در زندگی من من مثبت است که شما وجود دارد خواهد بود در بسیاری از اشکال!

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب