تغییر نگاه خود را: مدل مو با الهام از "جنگ ستارگان"

این هیچ راز است که تعویض خود را مدل موهای جدید است عادی که آیا آن را در قالب برش خود را چتری برش مو خود را و ی

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

این هیچ راز است که تعویض خود را مدل موهای جدید است عادی که آیا آن را در قالب برش خود را چتری برش مو خود را و یا چیز دیگری به طور کامل. و با این قرنطینه الهام گرفته از روند تبدیل شدن به خود آرایشگاه مصادف با مارس 4, ما در مسدود فکر می کنم آن را تنها حس می کند به نوشتن برخی از آموزش مو با الهام از "جنگ ستارگان" برای جشن گرفتن این مناسبت!

پرنسس Leia نان

شروع کردن با آنچه که مسلما بیشتر یاد "جنگ ستارگان" مدل موهای ما پرنسس Leia نان. شروع شده توسط فراق موهای خود را راست پایین وسط و ترکیب این دو بخش به دو ponytails درست بالای گوش خود را.

شروع به ایجاد مستی با چرخاندن یکی از ponytails در اطراف خود است.

برخی از سنجاق سر دستی به طوری که شما می توانید پین مستی به سر خود را به شما قرار دادن مو در اطراف پایه. این به ویژه مهم است زیرا شما می خواهید برای ایجاد یک بزرگ, تخت, مستی که تا حدی پوشش می دهد گوش خود را, بنابراین شما نیاز به امن مو به گسترش آن را به عنوان آنجا که ممکن است.

هنگامی که شما به پایان رسید یک طرف تکرار در طرف دیگر و شما خوب به آن بروید!

لوکاس فیلم/حسن نیت ارائه میدهد

ری را "مستی شاهین"

برای ایجاد Rey معروف mohawk ساخته شده از نان یا "مستی شاهین" شما می خواهید برای شروع با تساوی پشت یک موی دم اسبی مو در بالای سر خود را.

بعد از جمع آوری یک بخش کوچک از موهای خود را, مطمئن شوید که شامل مو که شما را در موی دم اسبی برای شروع است.

امن آن را با یک کراوات مو اما ترک موهای خود را لوپ در آخرین چرخش از طریق مو کراوات برای ایجاد یک مستی شکل.

سپس با دم خود برای اولین بار مستی جمع آوری بخش بعدی از موهای خود را و کراوات آن را در راه همان است.

تکرار این مراحل را با باقی مانده بخش از موهای خود را و پایان آن را با بسته بندی هر گونه اضافی به پایان می رسد در اطراف پایین مستی. شما باید تا پایان با سه نان رفتن به صورت عمودی پشت سر خود را!

لوکاس فیلم/حسن نیت ارائه میدهد

لیلا شاهزاده خانم تاج بهم تابیدن و بافتن

در طول نبرد Hoth در "جنگ ستارگان: امپراتوری حملات برگشت" شاهزاده خانم لیلا ورزشی تاج دوست داشتنی بافت مو مدل موهای. به تکرار این نگاه شروع به ساخت یک طرف ،

انتخاب کنید تا یک بخش کوچک از مو درست در کنار بخش و تقسیم آن به سه قطعه.

سپس شروع به بافت مو هلندی که حلقههای سر خود را مثل یک تاج. یک هلندی بافت مو مانند معکوس بهم تابیدن و بافتن فرانسوی: به جای عبور از رشته های مو بیش از یکدیگر عبور از هر یک از رشته های زیر هر یک از دیگر به تدریج اضافه کردن در قطعات و هدایت آن را تمام راه را در اطراف سر خود را. با استفاده از این تکنیک باعث می شود بافت مو به پاپ از سر خود را بیش از نرمال بهم تابیدن و بافتن فرانسوی خواهد بود.

هنگامی که شما اجرا از مو برای اضافه کردن در پایان بافت مو و کراوات آن را با یک کراوات مو.

محل بهم تابیدن و بافتن در پشت بخشی است که شما در حال حاضر بافته و پین آن را در محل به کامل نگاه کنید!

لوکاس فیلم/حسن نیت ارائه میدهد

Chewbacca را لذیذ قفل

مورد علاقه ما Wookiee امضا مدل موهای ممکن است یکی از ساده ترین از همه به تکرار. همه شما باید انجام دهید این است که اجازه دهید خود را رشد مو — بدون برش, تراش, از مسواک زدن و یا رام. بسیاری از ما احتمالا انجام این کار در حال حاضر به عنوان ما در خانه بماند بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد برای این مدل موهای!

صرف نظر از این که آیا شما انتخاب می کنید برای شروع یک بافتن ماجراجویی و یا نگه داشتن آن ساده با اجازه مو خود را اجرا وحشی, تغییر مدل موهای خود را به جشن می گیرند ممکن است 4 است یک راه عالی برای به طور همزمان در آغوش قرنطینه روند و نشان دادن عشق خود را از "جنگ ستارگان"!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن