تاکو رویای واقعی می آید در خیابان دولت در جهانی کابوس

فقط یک ماه پیش Lalo Umejido بود با هیجان ساخت نهایی آماده سازی برای باز کردن اولین رستوران خود را یک رویا 20 س

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

فقط یک ماه پیش Lalo Umejido بود با هیجان ساخت نهایی آماده سازی برای باز کردن اولین رستوران خود را یک رویا 20 سال در ساخت. آن بوده است که هدف خود را به پر کردن این آشپزی طاقچه تا کنون پس از مهاجرت او به سانتا باربارا در 1990s. اما به عنوان یک مهاجر جدید, او مجبور نبود امکانات مالی برای انجام این کار در زمان.

بیست سال و یک خانه داری موفق کسب و کار بعد, Taqueria سانتا باربارا در نهایت باز درهای خود را در خیابان دولت در این سال است. تنها نکته? رستوران باز در مارس سال 2020 فقط به عنوان ایالت اقامت در خانه سفارش صادر شد برای مبارزه با رمان coronavirus بیماری همه گیر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما مانند" ما باید صبر کنید تا COVID-19 ضربات بیش از ؟ یا باید ما باز است؟'" اوا گفت: Umejido, Lalo دختر مالک رستوران است. "ما فقط گفت:" ما در حال حاضر منتظر تا زمانی. اجازه دهید فقط باز کنید و ببینید که چگونه از آن می رود.'"

عکس: فلیکس دونگ

واقع در قلب منطقه هنر در 1200 بلوک از خیابان دولت حق در سراسر از گرانادا, تئاتر, رستوران الهام گرفته شده بود سنتی taquerias که Lalo بزرگ شده در شهر مکزیک. منو همه از ویژگی های taqueria کلاسیک — tacos, tortas و alambres خدمت با انواع گوشت — همراه با دیگر غذاهای محبوب مانند burritos و quesadillas. Lalo خود لمس منحصر به فرد شامل alambre ترکیب و گسترده ای از گزینه های گیاهی, دستور العمل شده اند که در حال توسعه برای سال.

"من به یاد داشته باشید من در دبیرستان بود و پدرم ساخت horchata چرا که او می خواست به دستور" اوا به یاد می آورد. "من 30 سال در حال حاضر. این باعث می شود من خیلی خوشحال است که همه از کار سخت خود را پرداخت است."

زمانی که Lalo همسر گذشت هفت سال پیش او تصمیم گرفت به یک جهش از ایمان آورد و رویای خود را به زندگی است. او در زمان بیش از عنوان خانواده آشپز برای او چهار فرزند یادگیری از طریق مکزیکی, آشپزی, فیلم ها و آزمون و خطا. بهترین نتایج در حال حاضر در حال خدمت در Taqueria سانتا باربارا.

عکس: فلیکس دونگ

رستوران امضا ظرف ؟ "قطعا هر چیزی al کشیش" با توجه به اوا. واضح و در عین حال شاداب لایه های غنی ترشی, تف-کبابی گوشت خوک در حال خدمت با ضخامت اسلب از آناناس در دست چیپس ذرت. او توصیه می کند جفت شدن گوشت با پدرش شیرین و تند سالسا آناناس اما بسیاری از عشق سالسا ورد است که در واقع در اواخر مادر او دستور.

همچنین محبوب است torta cubana مکزیکی, سبک ساندویچ بسته بندی شده با سه نوع مختلف گوشت: al کشیش آسادا و milanesa. ازدواج با یک مقدار سخاوتمندانه از چسبناک Chihuahua پنیر و خدمت در یک غیرممکن بدون نان رول به نام telera (عرضه شده توسط محلی La Bella رزا نانوایی) که torta cubana یک عاشق گوشت بهشت.

بسیاری از Taqueria سانتا باربارا سنتی موارد سخت برای پیدا کردن در خارج از مکزیک است. این frijoles charros برای مثال یک chorizo, بیکن و سبزیجات ظرف به طور معمول به عنوان یک پیش تاکو غذا در مکزیک taquerias. این پمپ y frijoles که از ویژگی های شیرین مستی پر از لوبیا و پنیر, یک دسر خوش طعم به طور سنتی از خورده شدن توسط مردم بومی مکزیک است.

این Umejidos با خوشحالی به اشتراک گذاری این backstories با مشتریان کنجکاو که ممکن است غافل از خود و اهمیت فرهنگی. "من آوردن فرهنگ ما به سانتا باربارا گفت:" اوا "و این پاداش برای من است."

عکس: فلیکس دونگ

باز در طول یک بیماری همه گیر و البته همراه با چالش های بی سابقه ای. "من فقط آرزو می کنم که مردم می تواند ما را امتحان کنید مواد غذایی تازه را به طور مستقیم از جدول به جای در یک takeout سبک" اوا گفت: صحبت کردن به این واقعیت است که همه از رستوران چیپس ذرت هستند دستباف و تازه-griddled به منظور. عدم ترافیک پا نیز مانع اما Umejidos امیدواریم که جدید خود را در فضای باز ناهار خوری منطقه کمک خواهد کرد که جذب مشتریان جدید است. آنها در نهایت شروع به خدمت ناهار خوردن در مشتریان در هفته گذشته به عنوان دولت خیابان رستوران باز برای کسب و کار.

اگر آنها در حال کار "راه بیش از تمام وقت" در بودجه ارضاء تبدیل یک رویای مادام العمر به واقعیت بی بها است. این Umejidos امید است که این رستوران را تبدیل به یک محبوب نقطه ها برای مردم به گرد هم می آیند و شکستن نان و چیپس — برای سال آمده است.

"او می خواهد برای تشکر از دوستان خود و خانواده و همه کسانی که به حمایت از او" اوا گفت: ترجمه برای پدرش. "او می گوید که او برنامه ریزی در کار در اینجا در taqueria تا زمانی که او می میرد."


1213 دولت سنت; (805) 869-6618; taqueriasantabarbara.com

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن