نگاهی به داخل

عکس های اعتباری: David پالرمو 739 شرق Anapamu خیابان DowntownSanta باربارا 1 اتاق خواب و 2 حمام + نیم اشکوب

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

عکس های اعتباری: David پالرمو

739 شرق Anapamu خیابان

DowntownSanta باربارا

1 اتاق خواب و 2 حمام + نیم اشکوب

س) چه چیزی باعث این خانه خاص ؟

یک) این سرزندگی از این مستعمره اسپانیایی احیای townhome قابل توجه است. آن را فراهم می کند راحت, جادار, مرکز شهر, زندگی در بهترین حالت آن در تصفیه محیط زیبا. از ضخامت چوب حک شده درب جلو با یک peekaboo پنجره به سقف کاشی و رنگارنگ کاشی و لهجه ها در سراسر این خانه ناب سانتا باربارا ، شکوه پاسیو خصوصی, ژولیت بالکن و سرد kiva سبک شومینه در اتاق نشیمن هستند فقط تعداد کمی از جزئیات ذکر شده است.

س) چه می توانید به ما بگویید که در مورد محل ؟

الف) گردش بونیتو ارائه می دهد دسترسی بی نظیر به سانتا باربارا کاسه تاریخی تئاتر و موزه مناطق میلپس راهرو و سانتا باربارا قابل پیاده در مرکز شهر. این یک گردش سریع به مردم محلی مورد علاقه سوپر لا ریکا Taqueria از صبح شنبه بازار کشاورز و خیلی بیشتر.

س) آنچه را که صاحبان فعلی بیشتر لذت می برد در مورد زندگی در اینجا ؟

یک) وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که این خانه ویژه, اما یکی که خارج از غرفه است که صلح آمیز پاسیو خصوصی. این یک محل مناسب برای گرفتن برخی از خورشید, کتاب خواندن, استراحت, با کوکتل و یا سرگرم کردن یک گروه از دوستان قبل یا بعد از یک نمایش در کاسه. سحر و جادو.

Q) سایر جزئیات ویژه خوانندگان ما باید در مورد می دانیم?

یک) خانه شهری است نه سقف پا اصلاح قلب کاج طبقه طبقه پایین لینکلن تکت کاشی بفرس و کلاسیک kiva سبک شومینه. وجود انعطاف پذیر است نیم اشکوب فضایی که ایجاد یک خانه ایده آل, اتاق کار, یوگا یا ورزش منطقه, مهمان, اقامت و یا می تواند محصور به جای یک اتاق خواب دوم. این خانه ارائه می دهد کلید در دست زندگی مطلوب در مرکز شهر سانتا باربارا: این آماده باش کامل گریز به تعطیلات و یا خانه رویایی خود را.

739 E. Anapamu خیابان برای فروش در سانتا باربارا ذکر شده است در $974,900. توضیحات ارائه شده توسط نماینده املاک و مستغلات جیمی Faletti از اپستاین همکاران در Keller Williams. تماس با جیمی در 805-886-5223 یا jamie@theepsteinpartners.com. مشاهده عکس های بیشتر و جزئیات در http://www.739eastanapamu.com

ملکی: ایمیل sarah@independent.com به پرس و جو مورد نیاز خود را از لیست موجود در این ویژگی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب