من را به ورزشگاه: بیس بال استادیوم بازگرداندن درایو در فیلم

با کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آرامی بلند کردن اجسام ایمنی و بهداشت محدودیت و اجازه می دهد ک

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

با کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آرامی بلند کردن اجسام ایمنی و بهداشت محدودیت و اجازه می دهد کسب و کار بیش از همه دولت برای باز کردن درهای خود را یک بار دیگر به یک بلندی سوال باقی می ماند تا در هوا: آنچه در مورد ورزش ؟

Newsom اطلاعیه در مورد بازگشایی اقتصاد اعلام کرد که موسسات مانند مدارس و اردوگاه های سینما و ورزشگاه و حرفه ای سالن های ورزشی خواهد بود قادر به بازگشایی با تغییرات مورد نیاز ژوئن 12.

در حالی که چند ورزش حرفه ای لیگ شده اند مجاز به رزومه کاری خود را به آموزش و مسابقات با فقدان زنده مخاطبان سازمان هایی مانند NCAA و گروه های کوچک تر مانند محلی تفریحی تیم مبارزه کرده اند را از دست داده و درآمد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

بیس بال جهان به ویژه نیاز به تصمیم گیری های دشوار ترین جوخه مجبور به انصراف از فصل خود را در حالی که MLB به شدت کاهش می یابد تعداد دور در سال 2020 پیش نویس و کوچک فصل جوایز. کالج برنامه های دبیرستان تیم و جزئی و عمده باشگاه های لیگ نیز مجبور به کاهش حقوق و بودجه. تیم های دانشگاه به خصوص خواهد رسید به خصوص در ماه های آینده با توجه به صندوق کاهش خود را از مدارس و از دست دادن فروش بلیط و رو به کاهش کمک های مالی.

به صورت های مالی مانند تغییرات تعداد انگشت شماری از بیس بال استادیوم و محلی sandlots را دگرگون کرده اند پارک به درایو در سینما. تیم در ویسکانسین برای مثال تبدیل شده به پارکینگ از مکان هایی مانند ورزشگاه عوام و وارنر پارک به تکرار یکی از ایالات متحده آمریکا مورد علاقه قدیمی مدرسه سنت.

دومی به تابستان دانشگاهی لیگ بیس بال باشگاه لقب مدیسون Mallards یک تیم در ارتباط با Northwoods لیگ. وارنر پارک بیشتر معمولا به عنوان اردک برکه شروع آن فیلم نمایش ژوئن 18 بعد از ویسکانسین امضا منظور در ماه گذشته اجازه بازگشایی رانندگی در سینما با محدودیت.

"ما می خواستیم به یک دلیل برای جامعه به ماندن امیدوار و لذت بردن از یک فرصت جدید است که ممکن است شده اند قادر به خود را در حال حاضر در شرایط دیگر گفت:" برایان Sholty این Mallards' گروه مدیریت حساب ها در ایمیل. "ما می خواستیم به طرفداران ما و جامعه چیزی است که آنها را لذت بردن از در حالی که هنوز باقی مانده امن در طول این زمان."

ارائه سرگرم کننده و محیط زیست سالم برای جامعه خود نه تنها دلیل Mallards راه اندازی درایو در سینما.

"پناهگاه در محل قرار داده شده بود یک مکث به ما بلیط فروش, فشار," Sholty گفت: در ایمیل. "ما کار خستگی ناپذیر برای باز بماند و برقراری ارتباط با مشتریان موجود و آینده نگر به اطمینان حاصل شود که هر زمان که بازی بیس بال, آیا بازگشت طرفداران ما می دانیم که ما باید بهترین منافع خود را در قلب."

تا کنون تاکتیک کار کرده است در مقابل مالی تاثیر منفی ناشی از این بیماری همه گیر است و ارائه Mallards با درآمد ثابت در حالی که آنها منتظر فصل را انتخاب کنید تا یک بار دیگر.

"درایو ایجاد کرده است برخی از جریان پول نقد برای ما در طول زمان که در آن خواهد بود که تقریبا وجود ندارد" Sholty توضیح داده شده در ایمیل. "دیدن میزان حمایت ما بدست از طرفداران ما و جامعه واقعا این ارزش آن برای ما است."

در حالی که هیچ کس نمی داند دقیقا زمانی که بیس بال در هر سطح خواهد شد بازگشت به آنچه که بود, مردم ادامه خواهد داد به یاد و پیوند بیش از خاطرات آنها تا به حال در حالی که آن را هنوز هم در اطراف و کجا بهتر برای انجام این کار از در ballpark?

"من از دست های ورزشی در تمام سطوح. همه چیز را از کوچک لیگ بیس بال, بازی, برای, دانشکده فوتبال, بهار بازی ها و البته Mallards بیس بال" Sholty گفت: در ایمیل. "این یک وضعیت ما همه با هم هر چند و من همیشه بر این باورند که ایمنی از جهان ما و کشور مهم تر است از یک رویداد ورزشی."

با فرض این که وجود خواهد داشت زمان هنگامی که COVID-19 همه گیر است و دیگر یک تهدید Sholty گفت: Mallards ممکن است نظر به برگزاری یک رویداد مثل این دوباره حتی زمانی که ورزش خود را کامل گرداند.

اما نه هر کس تصمیم به انتخاب کنید تا روند — کال بیس بال گنجانده شده است. بر NCAA تصمیم به لغو تمام سه بخش' باقی مانده زمستان و بهار, ورزش, بسیاری از زمینه های عرصه و coliseums شده اند در سمت چپ خالی و طرفداران بدانم چه تبدیل خواهد شد از آنها را تا زمانی که برنامه در حال چراغ سبز برای بازگشت.

با کالیفرنیا اقتصاد به آرامی بازگشایی در این هنوز هم مطمئن نیستید در زمان استفاده از این فرصت برای باز کردن یک درایو در تئاتر می تواند اثبات مفید برای خرس به عنوان مسیر بیس بال کالج در خاص است که هنوز هم در سوال.

بنابراین به جای مصرف خود را از دوستان و خانواده و یا دیگر عزیزان به ballgame آنها را به یک درایو-فیلم — شاید یکی که تنظیم شده در خارج از بیس بال پارک.

Kiana تلما Devera می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب