صحبت کردن با سانتا باربارا مدرسه نامزد هیئت مدیره Monie de Wit

هر که در جلسه هیئت آموزش و پرورش مدرسه سانتا باربارا متحد منطقه در سال های اخیر تنظیم شده است احتمالا شنیده M

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

هر که در جلسه هیئت آموزش و پرورش مدرسه سانتا باربارا متحد منطقه در سال های اخیر تنظیم شده است احتمالا شنیده Monie de Wit صحبت در نظر عمومی.

د ویت، مدافع جامعه پرحرف برای سواد آموزی و آگاهی نارساخوانی، تصمیم گرفته است که وکالت خود را به سطح هیئت مدیره ببرد و برای یکی از سه کرسی باز در هیئت مدیره مدرسه سانتا باربارا اجرا شود. مبارزات انتخاباتی او پس از سال ها انفجار منطقه برای مدل سواد آموزی و نمرات خواندن پایین می آید. به عنوان یک زن نارساخوان خود که فرزند نارساخوانی را در سانتا باربارا بزرگ کرده است، مسئله بسیار به او نزدیک است و بستر اصلی اوست.

د ویت با ایندی Indy به صحبت در مورد مبارزات انتخاباتی خود را در سواد آموزی و مسائل دیگر آموزشی او امیدوار است برای مقابله با اگر انتخاب شده است. در زیر نسخه متراکم شده ای از مکالمه است.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


شما شهرت خود را به خاطر اینکه یک مدافع سواد محلی، به ویژه برای دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی است، توسعه داده اید. شما می توانید در موضوع به عنوان آن را به سانتا باربارا متحد مربوط می شود استادانه؟

من فکر می کنم من منحصر به فرد واجد شرایط برای کمک به ولسوالی بستن شکاف دستاورد و آدرس آنچه من به عنوان یک مسئله حقوق مدنی می بینم -- سواد حق انسانی است. ...یعنی یه چیزی این لایحه که تصویب شده است وجود دارد, AB 1369 یا دستورالعمل های نارساخوانی. در ابتدا این به معنای یک قانون بود، نه یک دستورالعمل، و بخشی از قانون شامل تست جهانی خودکار برای بچه ها K-3rd درجه. همچنین شامل تربیت معلم و سواد ساخت یافته بود که به طرز باور نکردنی مهم است.... برنامه هایی مانند لیندمود بل و ارتون-گیلینگام سواد ساختارمند هستند که به این بچه ها یاد می دهد که به روش صریحی که نیاز دارند بخواند....

من به منطقه التماس کردم که این کار ساده رو انجام بده که این هاست که از شر اون برنامه ی خواندن لوسی کالکینز خلاص بشم آن برنامه فقط برای بعضی از افراد کار می کند. این اساسا راهی است برای مردم برای حدس زدن در یک کلمه. منطقه ما و کل شهرستان ما مشکل مشابه: خواندن نمرات پایین رفتن با لوسی کالکینز.

اگر شما به هیئت مدیره انتخاب می شدید، چگونه از فعالیت های خود برای مبارزات سوادآموزی و دیگر تفاوت های یادگیری استفاده می کردید و آن را به عنوان عضو هیئت مدیره به کار می گیرید؟

اولین کاری که من در هیئت مدیره انجام می دهم بهبود ارتباطات در هیئت مدیره و در خود منطقه است زیرا آن را تا به حال سیاسی.

دومین کاری که من می کنم این است که یک گزارش FCMAT [بحران مالی و تیم کمک مدیریت] ، که اساسا حسابرسی خود دولت در منطقه خود را. در سال 2009 یکی و یکی در سال 1994 وجود داشت و منطقه ما در هر دو با اد ویژه وحشتناک بود. منظورم اينه که واقعا اين نقض حقوق بشره گزارش ها همچنین برای برقراری ارتباط باز ، و این اتفاق نمی افتد. ما به گزارش جدید و به روز شده برای کار کردن و ارتباط برقرار کردن در مورد نیاز داریم.

علاوه بر اشتیاق شما برای دانش آموزان با تفاوت یادگیری، شما همچنین گفته اند شما به طور منظم برای جامعه لاتین طرفدار. -ميتوني بيشتر در مورد اون نقش حرف بزني؟

من بعضی چیزها را دیدم که فقط خیلی اشتباه است. من در حال حاضر با زنی کار می کنم که بدون مدرک است و پسرش نیازهای ویژه ای دارد و او نمی داند که چه باید بکند. معلمها تشویق نمی شوند که بعداً مسائل را پیدا کنند چون این یک خجالت برای سیستم است و این چیزی است که [سیستم] از آن محافظت می کند. من این و در واقع فکر می کنم، شما می دانید من آن را به حال بسیار خوب است.

من دوست ندارم که افراد دیگر گیر افتاده اند، و من تا به حال مردم در این جامعه به قدری دلسوز و خوب به من که من احساس می کنم که وقتی می بینم این خانواده ها که گیر کرده اند من باید پاسخ.... ميبينم که بقيه مثل من بيرون نميان

سفید بودن، تا آنجا که من متنفرم از گفتن آن، کمک می کند. من یک بورس تحصیلی به آکادمی خیابان باغ هنگامی که پسر من [dyslexic] نیاز به بیش از آنچه که منطقه ارائه شده است. این بهترین اتفاقی بود که برای من و خانواده ام افتاد و من از نزدیک دیدنش ناراحتم. اما بیایید بگیم شما از یک خانواده بزرگ که پدر ی وجود نداره یا شاید پدر ی کم و یکی از بچه ها دیسلکسیا داشته باشه، چون از هر پنج نفر یکی می کنه: اونا نمی تونن به گاردن استریت برن. به همین دلیل است که دلم را گرم می کند که از آنها دفاع کنم.

ميتوني با خط لوله مدرسه به زندان صحبت کني؟

ما باید ارتباط بین نظام آموزش و پرورش و سیستم قضایی را متوقف کنیم. La Cuesta دارای 4 درصد سواد است. من آدمای ی لا کوئیسته رو میشناسم و میدونی کجا میرن؟ لوس پریتوس [اردوگاه پسران، بازداشتگاه نوجوانان] ...

من فکر می کنم ما به عنوان یک جامعه نیاز به فعال. من فکر می کنم که زمان بندی زندگی سیاه ماده مناسب است برای من به اجرا به دلیل اعتراض به خط لوله مدرسه به زندان.... خيلي خطرناکه با سه غیبت غیر قابل عذر، و شاید برخی مسائل رفتاری و عمل کردن، شما در واقع می توانید باد رفتن به لس پریتوز.

ما هرگز نبايد مجازات کنيم کاری که شما به جای آن انجام می دهی این است که مردم را به خوبی می گیرید و سپس آنها را تغییر مسیر می دهید. برای مثال، اگر یک دانش آموز مسائل رفتاری بزرگی دارد، باید آنها را به خدمات اجتماعی هدایت کنیم که در حوزه ای از علاقه آنها ست. نباید تدبر باشد، زیرا نشانه این است که سیستم آنها را شکست می دهد.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن