طعم سیسیل رستوران در پالمیرا بازگشایی به فرد ناهارخوری هجوم دولت به منظور

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 2:52 PM EDT مارس 20, 2020یک خانواده متعلق به رستوران ایتالیایی در پالمیر

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

یک خانواده متعلق به رستوران ایتالیایی در پالمیرا این هفته یکی از اولین در لبنان شهرستان برای بازگشایی آن منطقه ناهار خوری با وجود این دولت خاموش شدن فرد خدمات در رستوران ها و کافه ها هنوز در اثر ایالت.

طعم سیسیل در شرق خیابان اصلی ساخته شده است این تصمیم پس از Lebanon County کمیسیون رای دادند 2-1 جمعه به حرکت شهرستان به زرد "فاز" از بازگشایی بدون تصویب دولت است که لبنان در شهرستان "قرمز فاز."

هر چند شهرستان کمیسیون نیست و باید از این قدرت برای بازگشایی بخش خصوصی کسب و کار آنها شامل آنها در این قطعنامه در حالی که توجه به آنها می تواند نه محافظت از آنها را از بالقوه دعاوی و یا عواقب خود را به کسب مجوز از دولت است.

حتی تحت زرد فاز دستورالعمل نشسته و خدمات در رستوران ها و کافه ها است که هنوز هم به حالت تعلیق درآمد.

طعم سیسیل اعلام کرد تصمیم خود را در Facebook و اشاره کرد در پست خود که رزرو به شدت تشویق برای کسانی که به دنبال ناهار بخورم. بازگشایی مجدد گزارش شده در LebTown اوایل روز چهارشنبه.

تصمیم گرفت و توسط برخی از مشتریان گفت: Michael Mangano که مادر Silvana مته صاحب رستوران و کسی که کار می کند وجود دارد همراه با خواهر خود کریستین Wartluft. این رستوران تا به حال هر رزرو رزرو تا 7 بعد از ظهر روز سه شنبه.

"ما ناودان ما مشغول" Mangano گفت.

این کمیسیون تصمیم گیری همراه با Lebanon County District وکیل تعهد که آنها را تحت پیگرد قانونی قرار بازگشایی کسب و کار که به دنبال دستورالعمل های ایمنی که منجر به بازگشایی خود را در اتاق ناهار خوری Mangano گفت.

بیشتر: Lebanon County رد رژیم صهیونیستی است. Wolf تصمیم و رای به حرکت خود به زرد فاز'

آنها همچنین مشورت با یک وکیل و نگاه تعداد موارد در منطقه Mangano گفت و به اعتقاد آنها می تواند بازگشایی به فرد ناهار خوری در یک شیوه ای امن.

"اگر ما در فیلادلفیا ما می تواند با داشتن یک گفتگو مختلف اما ما در مشهد این است که پالمیرا," Mangano گفت. "ما نیاز به ایجاد یک زندگی. همه ما گره خورده است که مقاله به نام پول و ما باید آن را به پرداخت صورتحساب و پرداخت مالیات ما و اساسا خرید آنچه ما نیاز داریم."

همانطور که از شنبه, لبنان, شهرستان تا به حال 880 COVID-تعداد 19 و 24 و میر.

Mangano گفت: آنها نصب شده از جنس پلکسی گلاس در رستوران خود را جدا از مشتریان. Mangano است با پوشیدن یک ماسک در حالی که کار با توجه به وضعیت پزشکی در حالی که مادر و خواهر هستند با پوشیدن ماسک زیرا آنها آن را ناراحت کننده به نفس در آشپزخانه, Mangano گفت.

آنها نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک که دولت نیاز به افراد هنگامی که خرید در ضروری کسب و کار.

Mangano گفت: آنها باید خود را قطع غذاخوری با ظرفیت نصف و داشتن مشتریان در تماس رزرو به طوری که آنها می توانید کنترل کنید که چگونه بسیاری از مردم در حال آمدن به درب. مشتریان وجود دارد برای انتخاب تا حد زیادی حفظ فاصله بین خودشان خود به خود توافق Mangano گفت: اگر چه او اذعان کرد خود را در فضای محدود و گاهی اوقات باعث می شود که غیر ممکن است.

بیشتر: Coronavirus رمز و راز در لبنان, شهرستان: چرا سرانه نرخ بسیار بالاتر از اینجا ؟

بیشتر: "این هیچ شوخی است.' دیرین لبنان دلقک 'عصبانی' خود را بازگو coronavirus مصیبت

'صورتحساب نگه داشتن به آینده'

در حالی که Mangano گفت: او معتقد است که فاصله احتیاط مصرف آنها باعث می شود خطر شیوع اتفاق می افتد وجود دارد کوچک او اذعان کرد که مشتریان در حال بدست گرفتن در آن در معرض خطر خود را زمانی که آنها می آیند برای نشستن پایین خدمات.

"خطرات وجود دارد به بیرون آمدن از درب جلو و شما تقریبا می توانید بگویید که عامل بالا هیئت مدیره مانند ما مطمئن شوید که همه چیز در حال انجام در یک safelike شیوه" Mangano گفت. "صورتحساب نگه داشتن آینده پرداخت مالیات نیست متوقف صورتحساب برق نیست توقف قبض گاز, تمام کسانی که صورتحساب قطع نشده و ما نیاز به پرداخت صورتحساب آن."

هر چند Mangano گفت: آنها شنیده اند بیشتر بازخورد مثبت به تصمیم خود از مشتریان آنها می تواند عواقب ناشی از دولت است.

در مارس 14, اخبار, انتشار, وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده اجرای گام های آنها در حال برنامه ریزی را در مقابل رستوران ها که نقض گرگ اجرایی به منظور خاموش کردن ناهار خوردن در خدمات.

دولت را به ارسال یک نامه هشدار پس از آن بازرسی این رستوران قبل از آغاز داوری را به حالت تعلیق کسب و کار خرده فروشی مواد غذایی مجوز. استناد خواهد بود در زمینه امرانه دادگاه منطقه در برابر کسب و کار که پس از مجوز خود را لغو شده است, با توجه به انتشار و دولت "ممکن است به دنبال مجازات مدنی تا $10,000 در هر روز از نقض."

Mangano گفت: آنها را مجبور به ارزیابی مجدد تصمیم خود را اگر آنها هشدار دریافت نامه از دولت است.

زمانی که رژیم صهیونیستی. تام گرگ اعلام کرد یک فرمان اجرایی در ماه مارس که تمام رستوران ها و کافه ها تا به حال تعطیل در شخص و خدمات را-و یا تحویل تنها طعم و مزه از سیسیل پیروی.

Mangano گفت: آنها به رسمیت شناخته شده چقدر جدی COVID-19 همه گیر بود و می خواست به انجام آنچه از آنها خواسته شد تا نسبت به انجام توسط دولت است.

"احساسات ما در ابتدا فقط احتمالا مثل اکثر یا اکثریت مردم ما واقعا تا به حال یک نگرانی واقعی است که, هی, این یک بیماری همه گیر وجود دارد اعتبار به آن را واقعی" Mangano گفت. "ما آنچه را که مقامات گفت: ما را به انجام به نقل قول را تمام کردن صاف منحنی'."

اما Mangano گفت: با بازگشایی مجدد او احساس نمی کند آنها غیر مسئولانه اولویت کسب و کار خود را بر سلامت و ایمنی از مشتریان خود را.

"هنگامی که شما نگاه در ایدئولوژی بودن رایگان آمریکا, من نمی بینم هر گونه دلایل منطقی و مبتنی بر آزادی های ما بر اساس قانون اساسی ما بر اساس قادر به زندگی می کنند و حرکت می شود و مردم قادر به ایجاد یک زندگی و پرداخت صورتحساب من نمی بینم که چگونه ما می تواند باز نمی شود," Mangano گفت.

نورا صدفی را می توان در 717-454-7187 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب