معلم کشته شده در تصادف به یاد شور و شوق برای موسیقی و کمک به دیگران

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 9:05 PM EDT Jul 6, 2020هنگامی که کن ماتیوز کار خود را آغاز کرد در ش

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

هنگامی که کن ماتیوز کار خود را آغاز کرد در شمال تپه جونیور دبیرستان در سال 1971 در جشن دویست ساله گرفتار چشم او.

این چند سال دور اما او فکر کرد که یک نی لبک و درام سپاه خواهد بود سرگرم کننده برای جشن سابق مرکزی نیویورک دبیرستان مدیر گروه پل کوره به یاد روز جمعه.

که سرگرم کننده گروه و همچنین نوازندگان و گروههای موسیقی او با کار خود را در 35 سال کار حرفه ای با مرکزی نیویورک مدرسه منطقه شدند نوشتن Facebook پست در یاد پس از ماتیوز' مرگ اعلام شد.

ماتیوز 73 کشته شد در حالی که گشت و گذار در بدن پنج شنبه در Avalon, New Jersey.

"وجود دارد یک شاهد که دیدم یک موج بزرگ و او ناودان را به شن و ماسه" آوالون پلیس کاپیتان جان Rosco گفت: بعد از ظهر شنبه. "ما هنوز منتظر گزارش پزشکی قانونی بود اما در واقع فقط یک واقعا حادثه غم انگیز."

کوره گفت: ماتیوز صرف مقدار زیادی از زمان در خانه اش در آوالون و صرف زمان زیادی در آب است.

"کن رفت و در راه او می خواست به" کوره گفت. "او همیشه می گفت:" هنگامی که زمان خود را تا زمان خود را.' خوب دیروز در 6 p. m. او زمان بود."

متی همسر کی به نام کوره پنج شنبه شب با اخبار است. دو بودند و مانند برادران با هم به ارمغان آورد با عشق به موسیقی.

ماتیوز آمد به مدرسه منطقه چهار سال پس از کوره آغاز شده و در سطح مدرسه ابتدایی. هنگامی که کوره منتقل دبیرستان ماتیوز در زمان نقطه خود را در آن دبیرستان بود.

تپه شمالی است که در آن کلی Rohrbaugh ملاقات متیوز به عنوان یک دانشجو.

بیشتر: "این به معنای همه چیز را به او': مرکزی نیویورک مربی بیس بال یاد برای آموزش درس های زندگی

بیشتر: آرایشگر سازماندهی مراسم تحلیف باز هوا بازار رنسانس در پارک در مرکز شهر نیویورک

نوازنده فلوت در مدرسه ابتدایی او پیوست و نی لبک و درام سپاه در کلاس هفتم. یک نسل بعد از او پدر رایان فضل Beauchamp, یک عضو از خط درام برای ماتیوز' سپاه.

"او فقط دیدم [ماتیوز] این هفته" Rohrbaugh گفت: از دخترش. "او همیشه پرسید که چگونه پدر و مادر من انجام شد و در این زمان او تا به حال به او بگویید که پدرم فوت کرد."

Rohrbaugh گفت: او را به یاد داشته باشید متیوز برای دوست داشتن آنچه که او انجام داد و شور و شوق او برای خود و دانش آموزان خود را.

"برای من, من یک ورزشکار," او گفت:. "من هوشمند بود اما موسیقی ساخته شده من در جا. من شروع کردن رابطه جنسی با, بازیکن, اما او به من آموخت آلتو ساکس و که باز کرد تا فرصت های بسیاری در مدرسه بالا است."

Rohrbaugh که زندگی در منچستر شهرستان به خاطر سفر با متیوز برای موسیقی های مختلف توابع. او گفت که او بخشی از chaperoning که رفت با سفرای موسیقی در 21 روز تور اروپا بین او دانشجوی سال دوم و سال سوم دبیرستان. آنها هر دو در میان بزرگسالانی که رفت و با گروه دبیرستان را در سفر به کالیفرنیا زمانی که دختر او یک دانشجوی سال اول.

"من به طعنه او را که او همراه برای همه از من بزرگ سفر" Rohrbaugh گفت.

ماتیوز بازنشسته و از آموزش در سال 2003 پس از 35 سال. او مشغول نگه داشته با کلیسای برنامه های موسیقی, داوطلب با صلیب سرخ و آواز در نیویورک سمفونیک و گروه کر.

"او خیلی شلوغ بود همه زمان" کوره گفت. "او را کمک کرده اند هر کسی و یا هر کسی. او واقعا یک فرد شگفت انگیز است."

ریک Worley مشغول به کار بود در غرب York School District گروه موسیقی زمانی که او ملاقات کرد متیوز. و هنگامی که متیوز' بازنشستگی اعلام شد, Worley می دانستم که او می خواست ،

"من تا به حال بسیاری از علاقه ای به رفتن به مرکزی" Worley گفت شنبه. "هنگامی که من این کار را کردم و او از من دعوت به سایه او را برای روز. در طول زمان او بسیار درگیر در ساخت یک انتقال آرام. هر وقت من یک سوال بود او بسیار مهربان و با زمان خود است.

"ما زده یک دوستی خوب در طول سال است."

Worley گفت: پلاک اختصاصی به ماتیوز' سال خدمات آویزان در وسط سالن اجتماعات مدرسه که در آن او به بسیاری از کنسرت.

"من با استفاده از آن به عنوان یک یادآوری به ظروف سرباز یا مسافر تا چیز" Worley گفت.

در روزهای اولیه از فلوت و درام سپاه پلاستیک fifes استفاده شد و خط درام بازی ساده هم که شده در طول تاریخ دقیق است. لباس شامل لباسها پف "Seinfeld" پیراهن خواب, جوراب الاستیک سگک بیش کفش های سیاه و سفید ابریشمی جلیقه و سه گوشه کلاه.

جزء اصلی آهنگ ها بودند "یانکی دودل" "سرود نبرد جمهوری" و "چستر."

Worley گفت کمی تغییر کرده است در طول سال.

"یانکی نبرد و چستر هنوز هم اصلی آهنگ ها و درام هم تقریبا همان," او گفت:. "آن را کمی طولانی تر اما هنوز هم خیلی ساده است. آن چیزی است که شما می توانید تصور کنید که 14 یا 15 سال بازی در آن زمان بود."

یکنواخت تکامل یافته است که شامل یک ژاکت و یک snappier کلاه. و اگر چه نوازندگان شروع با پلاستیک fifes آنها به پیشبرد چوبی ابزار پس از با موفقیت گذراندن دو آهنگ.

ماتیوز تا به حال شده است برای کمک به برنامه ریزی نی لبک و درام سپاه سالگرد 50. او هنوز هم می شود یک بخشی از این جشن زمانی که آن اتفاق می افتد درست مثل Worley است تلاش برای کشف کردن که چگونه به ترکیب حروف اول خود جایی در یکنواخت.

"ما در حال فکر کردن در مورد قرار دادن KHM جایی در کلاه" Worley گفت. "و قطعا ما خواهد شد برخی از نوع تعهد به کن در سالگرد".

Worley گفت: این خانواده که شامل مادر اندرو و دختر لورن را نگه دارید و خصوصی سرویس و امید برای برگزاری یک جشن زندگی که COVID-19 همه گیر اجازه می دهد تا.

"من همسرش گفت: اگر این جشن می شود بیش از حد بزرگ برای کلیسای ما می تواند نگاهی به وسط سالن اجتماعات مدرسه," Worley گفت.

اگر Facebook نظرات و پیام ها نشانه ای از زندگی است که متیوز لمس آنها ممکن است بخواهید به فکر می کنم در مورد استفاده از دبیرستان استادیوم فوتبال به جای.

"مرکزی در برنامه های موسیقی همواره خوب" کوره گفت. "تمجید من برای گروه, که خوب است, اما کن متیوز برای من فرستاد خوب نوازندگان. او می دانست آنچه که او می خواست و چگونه به آن را دریافت کند از آنها است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن